Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Don Rosa disser Egmont

Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa disser Egmont

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Sleipe-Simon skreiv:

Og der fikk du nok en grunn til å rette et usaklig anngrep på Don Rosa. La meg tilfelle at jeg ser på deg og Sigvald som to ekstreme ytterpunkter.

Dette er vel på grensen til personangrep, noe jeg ikke er tilhenger av. Jeg synes personlig du overdriver kritikken din her og hva har Sigvald med dette å gjøre. Jeg tror ikke akkurat at han setter pris på å bli satt i samme bås som meg.

Jeg er sikker på at du ikke hadde vist Don Rosa noen respekt uansett hva han hadde gjort.

Hvis du hadde tatt deg tid og lest det jeg skrev til tider istedet for å **ta** **helt** **av** slik som dette så ville du faktisk sett at jeg har sagt positive ting om Don også. Problemet i **dine** **øyne** er vel at han i **mine** **øyne** kun har levert middelmådig dusinvare de siste ti årene, men det er vel en personlig mening jeg er berettiget til å ha, ikke sant ??

Loke Aesir skreiv

Så sterkt vil ikkje eg sei det, han var då ikkje så kritisk til Don her, men eg må sei meg einig med deg i at det ikkje er noko grunnlag å kritisere Don på at andre folk særbehandlar han... det er då for søren ikkje hans feil. Irriterar meg at det finst folk som rakker ned på Don berre fordi han er meir populær enn dei fleste andre Donaldforfattarar og -teiknarar, det er ein ekkel tendens til "du skal ikkje tru at du er noko"-mentalitet og er som du påpeiker like usmakeleg som det andre ytterpunktet der ingen er noko dersom dei IKKJE er like populære.

Jeg spør deg rett ut jeg siden du virker som en person som har noe å fare med. Synes du at jeg rakket ned på Don og at jeg passer inn i den typen personer du beskriver til slutt her ? Vil du ikke svare så det er greit, og mener du det er det også helt greit, men jeg beskylder deg ikke for å putte meg i den kategorien heller før du sier det selv ihvertfall.

Jeg har **aldri** sagt at Don ikke fortjener prisen, men ut i fra **min** oppfatning av oppretting av feil/urettferdigheter som er blitt gjort her i verden så tar du ondet ved roten og retter opp i prinsippene som har ført til uretferdigheten, og dropper det å rydde opp i enkelttilfeller. Don tenker tydeligvis litt annerledes.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

11.09.2005, 01:22

MikroMidas skreiv:

Jeg spør deg rett ut jeg siden du virker som en person som har noe å fare med. Synes du at jeg rakket ned på Don og at jeg passer inn i den typen personer du beskriver til slutt her?

Eg tykkjer at i dine forsøk på å vise at det andre sider av saka enn den... kremt... visse andre ofte hekter seg opp i så kan du framstå slik av og til. Men eg trur ikkje at du bevisst rakker ned på Don, nei, eg trur det er ein litt uønska bieffekt av det du faktisk prøver på. :-) Du verkar som ein person som har noko å fare med, for å bruke dine eigne ord (takk, forresten), og eg trur ikkje nokon som har litt å fare med kan vere ein slik person. Eg trur derimot at det for andre lett kan verke som om du er ein slik på enkelte poster, som den me diskuterar no.

Vil du ikke svare så det er greit, og mener du det er det også helt greit, men jeg beskylder deg ikke for å putte meg i den kategorien heller før du sier det selv ihvertfall.

Eg meinte ikkje å gjere det, hovudpoenget mitt med den posten var egentleg å forsikre om at **eg** ikkje høyrer til i den kategorien, ettersom det på måten diskusonen utvikla seg frå eit sitat av noko **eg** hadde skreve fort kunne framstå slik.

Jeg har **aldri** sagt at Don ikke fortjener prisen, men ut i fra **min** oppfatning av oppretting av feil/urettferdigheter som er blitt gjort her i verden så tar du ondet ved roten og retter opp i prinsippene som har ført til uretferdigheten, og dropper det å rydde opp i enkelttilfeller. Don tenker tydeligvis litt annerledes.

Nåja... altså, eg føler meg ganske sikker på, etter kva eg veit om Don, at han nok ville reagert om han høyrte om noko tilsvarande i forhald til ein anna forfattar eller teiknar. Men det er då liten sjanse for at han får det, han sit neppe og held seg aktivt oppdatert på om det finst noko han burde kritisere på vegne av andre folk... Eg meinar reaksjonen hans var heilt grei og forståeleg, og konstruktiv ettersom den som Olaf nemnde vil åpne opp for andre og på mange måter sette ein ny presedens for eventuelle andre teiknarar og forfattarar som måtte føle det på same måten men som ikkje har fått gjort noko med det.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

11.09.2005, 14:31

Loke Aesir skreiv:

Så sterkt vil ikkje eg sei det, han var då ikkje **så** kritisk til Don her, men eg må sei meg einig med deg i at det ikkje er noko grunnlag å kritisere Don på at andre folk særbehandlar han... det er då for søren ikkje hans feil. Irriterar meg at det finst folk som rakker ned på Don berre fordi han er meir populær enn dei fleste andre Donaldforfattarar og -teiknarar, det er ein ekkel tendens til "du skal ikkje tru at du er noko"-mentalitet og er som du påpeiker like usmakeleg som det andre ytterpunktet der ingen er noko dersom dei IKKJE er like populære.

Korrekt! Her er det janteloven som rår.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

16.09.2005, 19:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.