Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

fantonald

Andeby Online > Diskusjonsforum > fantonald

Gå tilbake til forumoversikta ...

har altid vert fanisnert av Fantonald-figuren.
Er det noen som veit noe om bakgrunnen hans? Hvordan en kløne som donald skulle kunne bli til en ufeilbar, hyperteknologisk superhelt?
Men er å ha lest at han fant bøker og drakt/utstyr i villaen til den gamle gentelmanstyven Fantonimus, stemmer det at det er herfra fantonal har sin opprinnelse?
og vilken tegner/forfatter var det som skapte han?
nokken som veit dette?

For Those About to Rock - We Salute You!

Snøggleik Fise
23 år

26.03.2004, 17:19

Hej
Gik ind på:
http://coa.inducks.org/coa/c1/character.php/0/PK

Der finder du svar på nogle af dine spørgsmål - måske kan du også finde noget i den store hvide bog, Jeg Super-donald (hvorfor kaldte dere ham det dengang den udkom?)

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

26.03.2004, 17:58

Donald fann tilfeldigvis den hemmelige hula til Fantomius i Villa Rosa, og brukte Fantomius-drakta som ein personleg hemnar. Etterpå fekk han ein del utstyr frå Petter Smart, men Petter tok eit gløymedrops, så i dag veit ikkje Petter at Donald er Fantonald.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

26.03.2004, 18:31

Så det er derfor donald alitid opptrer som fantonald i selskap med petter smart.
det har eg faktisk ikkje tenkt på før.
Det medfører jo riktighet at petter altid kaller donald for fantonald.....
så lærte eg noke nytt i dag og :-)

For Those About to Rock - We Salute You!

Snøggleik Fise
23 år

26.03.2004, 19:02

www.salimbeti.com/paperinik/

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
18 år, Trondheim

26.03.2004, 19:32

Olaf Solstrand skreiv:
" Etterpå fekk han ein del utstyr frå Petter Smart, men Petter tok eit gløymedrops, så i dag veit ikkje Petter at Donald er Fantonald."

Nåja. En del forfattere fikk tydligvis ikke med seg dette, og lar Petter gi utstyr direkte til Donald. Ihvertfall før i tiden.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

26.03.2004, 21:31

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.