Andeby Online > Diskusjonsforum > Skrues Død
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Bare en ting.......
Don Rosa har tegnet Skrue's liv, kan det være han kjem til å tegne skrues død også?
Dette kom over meg då eg leste om templeridderne. D.Rosa sine skruehistorier har jo et kronologisk handlingsforløp(kvar nye historie forsetter der den andre slapp, ikkje med same handling, men det blir jo stadig peika tilbake på hendelser tideligere) vikke det då ikkje vere naturlig for don rosa å avslutte si "tegnergjerning" med et siste kapittel i skrues liv, nemlig hans død?
For Those About to Rock - We Salute You!
Snøggleik Fise
24 år
26.03.2004, 19:13

Snøggleik Fise skreiv:
"Bare en ting.......
Don Rosa har tegnet Skrue's liv, kan det være han kjem til å tegne skrues død også?
Dette kom over meg då eg leste om templeridderne. D.Rosa sine skruehistorier har jo et kronologisk handlingsforløp(kvar nye historie forsetter der den andre slapp, ikkje med same handling, men det blir jo stadig peika tilbake på hendelser tideligere) vikke det då ikkje vere naturlig for don rosa å avslutte si "tegnergjerning" med et siste kapittel i skrues liv, nemlig hans død?"
---------------------
Tror neppe at han får lov til det av Egmont.
Han har dog laget en tegning av Skrues gravsted.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
26.03.2004, 19:26

Rigtigt - og den kan ses på geirs sider.
Men skal vi for en ordens skyld nævne at tegningen blev lavet for den tyske donaldist-forening til en tegne-opgave de lagde ud til mange tegnere: Tegn en tegning til sætningen "Whatever happened to Scrooge"
- Rosa tegnede så gravstenen, og antyder netop at Skrues sidste eventyr er en historie der aldrig vil blive fortalt. I hvert fald ikke i et tegneseriehæfte vist målgruppe er børn.
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
27.03.2004, 10:24

I 2007 er Skrue 140 år.
Rart ikke sant?
- Mathias -
Innlegget blei sist redigert 07.03.2007, 14:41 av MLM
MLM
12 år, Øvre Eiker
07.03.2007, 14:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.