Andeby Online > Diskusjonsforum > HYSTERISK MORSOM
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hysterisk morsom skriver Magnus Joelson om sin omtale av historien "Den vidunderlige, gamle tøffelen".
Vet ikke om jeg skal bruke "hysterisk", men skal være enig, den historien var den mest morsomme historien jeg har lest om Magica på lenge, ja kanskje det er den morsomste historien jeg har lest om henne.
Historien er fra pocket nr. 295 VITAL VEKKING.
Hva synes dere, er det den morsomste som har vært på lenge om Magica, eller kan dere komme på andre historier som er morsommere ??
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 14:15 av Olaf Moriarty Solstrand
Helen
Oslo
07.08.2005, 20:32

Jeg lo en del jeg! (hvertfall inni meg). Plottet var jo passe orginalt også, og hvis det er gjort før, endra de det jo litt ved at
SPOILER:
magica beholdt pengene til onkel skrue og ikke lykketiøringen.
Og tegningene passet med historien som fot i sokk
de morsomme annsikts-utrykkene osv. Og som jeg har nevnt noen ganger i omtalene mine, liker jeg de italienske, eller "pocket-tegningene" veeldig godt
Helen skreiv:
Vet ikke om jeg skal bruke "hysterisk"
Ok, kanskje jeg overdreiv litt
Omanga Carl
Innlegget blei sist redigert 08.08.2005, 11:59 av Magnus Murphy
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
08.08.2005, 11:58

Du var veldig flink til å skrive omtale av boka !!
Vet ikke om det var første gangen du gjorde det men jeg håper du får tid til fler omtaler 
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
08.08.2005, 15:27

Helen skreiv:
Du var veldig flink til å skrive omtale av boka !!
Vet ikke om det var første gangen du gjorde det men jeg håper du får tid til fler omtaler
Tusen takk. Jeg har skrevet tre sålangt. først en prøve for å se hvordan jeg handlet det, en slags opptaksprøve, og så 2 pocketer etter det. Nå begynner det å bli en liten stund siden jeg har fått "oppdrag" egentlig..
[EDIT]: Snakker om sola. Nå fikk jeg beskjed om en ny pocket å skrive
Omanga Carl
Innlegget blei sist redigert 08.08.2005, 18:52 av Magnus Murphy
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
08.08.2005, 18:45

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.