Andeby Online > Diskusjonsforum > Quiz
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Etter å ha gjettet meg fram til feil svar på spørsmål 4, kommer jeg heller ikke videre med det som skal være rett svar på oppgave 5. Hmm.
ばか! (Baka!)
Innlegget blei sist redigert 05.08.2005, 19:52 av Chrisron
Chrisron
31 år, Tønsberg
05.08.2005, 19:51

Hehe..nok en feil:
På siste oppgave skal svartet stå med små bokstaver, slik som dette: david_hveem....
David H
14 år, Østre Toten
05.08.2005, 19:55

David McDuck skreiv:
Hele greia gikk ikke som ventet.....
For å være ærlig så likte jeg veldig godt denne quizzen. Håper å se mer av den slags. Du bør bare passe på å skille mellom store og små bokstaver - eller du kan bare la være å bruke store bokstaver i det hele tatt, så blir det kanskje mindre risiko for feil siden internettadresser er veldig nøye med store og små bokstaver.
Godt jobba! 
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
05.08.2005, 19:56

Arnstein skreiv:
David McDuck skreiv:
Hele greia gikk ikke som ventet.....
For å være ærlig så likte jeg veldig godt denne quizzen. Håper å se mer av den slags. Du bør bare passe på å skille mellom store og små bokstaver - eller du kan bare la være å bruke store bokstaver i det hele tatt, så blir det kanskje mindre risiko for feil siden internettadresser er veldig nøye med store og små bokstaver.
Godt jobba!
Takk!
Noe positift lyser opp hverdagen
Må nok jobbe mere med den neste, ja!
Innlegget blei sist redigert 05.08.2005, 20:02 av David H
David H
14 år, Østre Toten
05.08.2005, 19:58

David McDuck skreiv:
Hehe..nok en feil:
På siste oppgave skal svartet stå med små bokstaver, slik som dette: david_hveem....
Kan du i dobbeltsjekke filnavnet med navnet på ham det spørs om i oppgave 5 siden jeg fant navnet en plass og skrev det med små bokstaver slik som du sa uten at det hjalp.
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
05.08.2005, 20:03

Fullstendig einig med Arnstein. Løyser du innkjøringsproblemene, er dette ein PERFEKT quiz som eg håper å sjå mange, mange fleire av. (Hm, kanskje det kjem noko slikt på Andeby Online ein gong?)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
05.08.2005, 20:07

David McDuck skreiv:
Lager mer en hjerne flere
Det ser jeg isåfall fram til. Moro med quiz. 
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
05.08.2005, 20:59

Kjem ikkje vidare frå oppgåve 3. Enten har eg blitt veldig dårlig i hovudrekning, eller så er det noko eg ikkje har forstått. HJELP!
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
06.08.2005, 17:35

David McDuck skreiv:
http://home.no/mcjern/talletdukommerfremmtil.html
Denne adressen virker ikke. Det vil være fint om du retter den David.
David McDuck skreiv:
Lager mer en hjerne flere:-)
Ser at du har sett den siste Brødrene Dal ;-) De blandet også sammen "hjerne" (brain) og gjerne i den første episoden. Litt humor er bare positivt.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 06.08.2005, 21:06 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
06.08.2005, 21:04

Sigvald skreiv:
Denne adressen virker ikke. Det vil være fint om du retter den David.
Det er ikkje meininga at den adressa skal virke. Den virker dersom du bytter ut teksten "talletdukommerfremmtil" med talet som er svaret på første oppgåve.
Og merk at det David kaller "dagens dato", var i går 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 06.08.2005, 21:30 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
06.08.2005, 21:29

På siste spørsmål fungerer ikke linken! jeg har skrevet både m små og store bokstaver! Fortvilet nå!
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Severn
102 år, Nordkapp
06.08.2005, 21:59

Eg fortviler. Kan nokon fortelja meg kor mange historier Paul Halas har skrive? Er det ikkje
SPOILER:
529?
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
06.08.2005, 22:03

Det var en rigtig god idè med den quiz, David! næste gang kan du bare lade være med at bruge store bogstaver, mellemrum, eller andre ting, men bare skrive alle adresser med små bogstaver. Og husk at angive, om man skal skrive både for - og efternavn, og hvordan årstal skal skrives.
Men en rigtig god idè !
Gør det noget, jeg tager idèen med mig.....? 
He had complaints about life, but never any solutions.
oledamgaard
29 år, Danmark
06.08.2005, 22:11

kul Quiz. (selvom jeg ikke har klart nr. 1, heller, men jeg har desverre ikke tid til å finne fram svaret - nå hvertfall).
Dette minner meg om en annen DØDS-vanskelig quiz, på http://deathball.net/notpron/notpron.htm
Den er utrolig kul (og litt skummel
), og veeldig vanskelig. Meg og Sigurd har kommet til level 16 eller noe, og satt bom fast. Og det er 80 leveler eller noe 
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
08.08.2005, 12:49

Kommet til nr.4 i den derre deathball-tingen, og står helt fast, selv om jeg har funnet en eller annen kode som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med... Har oversatt den og alt, men vet altså ikke hva jeg skal gjøre med den:(
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
08.08.2005, 15:56

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.