Andeby Online > Diskusjonsforum > Skrue McDucks italienske liv og levnet
Gå tilbake til forumoversikta ...

Brukaren Michele/Mickey på DCML har no, med hjelp av andre italienske Disney-fans, for moro skuld satt opp ein synopsis over korleis Skrue McDucks liv og levnet hadde sett ut dersom den hadde vore basert på italienske historier i staden for Barks-historier. Dette synest eg at var veldig interessant, så eg vidarebringer det hit:
http://stp.lingfil.uu.se/pipermail/dcml/2005-August/023371.html
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 14:34 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
05.08.2005, 13:47

Så i denne versjonen er altså Skrue ikke skotte, men canadier?
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
06.08.2005, 01:18

Tja, Skottland vil vel framleis vera fedrelandet hans, men denne sagaen er altså basert på italienske historier og gir fullstendig blaffen i Barks. Diverre er denne historia dårleg forsynt med kjelder, men eg trur at det finst ei eller anna italiensk historie som forteljar om at Skrue blei født i Yukon. Og det forklarer iallfall korleis systra hans kan vera rotekte amerikansk bondekjerring ... 
Sjølvsagt kan ein aldri gi fullstendig blaffen i Barks, men når ein først gjer det, synest eg at det er eit artig eksperiment. Men eg hadde stussa dersom nokre av forlaga hadde hatt lyst til å gi ut dette. 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
06.08.2005, 01:22

Olaf Solstrand skreiv:
Tja, Skottland vil vel framleis vera fedrelandet hans, men denne sagaen er altså basert på italienske historier og gir fullstendig blaffen i Barks. Diverre er denne historia dårleg forsynt med kjelder, men eg trur at det finst ei eller anna italiensk historie som forteljar om at Skrue blei født i Yukon. Og det forklarer iallfall korleis systra hans kan vera rotekte amerikansk bondekjerring ... :-). :-)
Feil. Er man fra Canada er man kanadisk og ikke amerikansk.
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
06.08.2005, 15:18

OK, då. Kanadisk ... Eg prøver igjen.
... og det forklarer iallfall korleis systra hans kan vera ei rotekte nordamerikansk bondekjerring. 
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
06.08.2005, 15:29

Canada ligger vel også i Amerika? Ligesom U.S.A. gør det... Nærmere bestemt Nordamerika. At folk fra U.S.A. så ofte kalder deres land "Amerika" istedet for Amerikas Forenede Stater er vel en anden sag...
Thomas Pryds Lauritsen
Innlegget blei sist redigert 06.08.2005, 15:44 av pryds
pryds
28 år, Danmark
06.08.2005, 15:43

Ikke at dette gjør noe fra eller til, men konvensjonen tilsier vel at en "amerikaner" er en borger av USA. Selvfølgelig kan man si at kanadiere - akkurat som brasilianere, meksikanere osv. - formelt sett også er "amerikanere". Men mitt tips er at en person som kaller seg "amerikaner" av de aller fleste vil bli oppfattet som en borger av USA. En "nordamerikaner" kunne vel på sin side komme fra begge de to anglo-amerikanske statene.
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com
Karamell
40 år, Oslo
07.08.2005, 05:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.