Andeby Online > Diskusjonsforum > HOF i vanlig salg ?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Ser ut som om alle norske nettbutikker nå tilbyr de fem første HOF enkeltvis for 349,- Fant denne utgivelsen på en av de butikkene
http://www.haugenbok.no/kategori.cfm?cid=159942&r=101&p=9&kpath=3_1_8_2
Legg merke til forlaget 
Men er det noen som vet om dette er offisellt i salg fra Egmont sin side.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 14:49 av Olaf Moriarty Solstrand
MikroMidas
45 år, Trondheim
05.08.2005, 12:40

Jeg husker jeg spurte om dette forrige sommer da jeg traff noen fra Egmont (husker ikke navnet deres men jeg vet at Olaf kjenner dem
).
De utelukket ikke at de ville bli lagt ut for vanelig salg i fremtiden, men det ville ikke bli med det første.
Lars Olav
32 år, Grimstad
05.08.2005, 20:07

Lars Olav skreiv:
Jeg husker jeg spurte om dette forrige sommer da jeg traff noen fra Egmont (husker ikke navnet deres men jeg vet at Olaf kjenner dem
).
Då er det enten han på pakkeavdelinga (han som stjeler med seg all bobleplasten heim) eller administrerande direktør (Walt Disney). 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
05.08.2005, 20:28

Olaf Solstrand skreiv:
Lars Olav skreiv:
).
Då er det enten han på pakkeavdelinga (han som stjeler med seg all bobleplasten heim) eller administrerande direktør (Walt Disney). 
Nei, det var hun damen som du pratet med på Tronsmo. Hun var med Don Rosa på siste besøk og hun virket som hun "passet" på han.
Lars Olav
32 år, Grimstad
05.08.2005, 20:30

HOF er ikke i vanlig salg. Butikkene som selger HOF tar de i abonnement som oss andre og legger på ca. 100 kr for å få noe avanse. Det er veldig irriterende at Egmont ikke lar seriesjappene få selge seriebøker.
Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
05.08.2005, 20:52

Olaf Solstrand skreiv:
Solveig Thime.
Stemmer. Det er vel ikke hun du kjenner som pakker bøker og stjeler bobleplasten? Eller er det hun som er Walt Disney 
Superboy skreiv:
HOF er ikke i vanlig salg. Butikkene som selger HOF tar de i abonnement som oss andre og legger på ca. 100 kr for å få noe avanse. Det er veldig irriterende at Egmont ikke lar seriesjappene få selge seriebøker.
Jeg tror nok du tar feil der. Det er nå så mange helt normale butikker som selger disse bøkene at jeg har vanskelig for å tro at de vil ta på seg en slik risiko. Det at Tronsmo gjør det har noe med service inn til sine kunder og gjøre. Det at Haugen Bok gjør det har ingenting med service og gjøre, kun fortjeneste. Da vil de nok ikke gjøre noe som kan gjøre at de sitter igjen med et lager av kostbare bøker.
Lars Olav
32 år, Grimstad
05.08.2005, 21:31

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.