Andeby Online > Diskusjonsforum > Pakkelapp i posten.
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

SvK skreiv:
Jeg har selv hatt noen runder med posten angående dette, fordi de ofte har bedt meg hendte "De komplette årgangene"-bøkene på posten selv om de går fint inn i postluken.
Jeg har også prøvd meg på ett par runder med dem, men reklamen må frem høres ut for å være mantraet Deres. Post i butikk fungerer også dårlig i de situasjonene der da butikken fort skylder på posten.
De pleier å skjerpe seg etter at jeg har klaget, men ikke alltid.
Kanskje jeg ikke klager bra nok, får sette noen andre på saken.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
05.08.2005, 12:25

Det er minst to fordeler med å hente pakken på posten, framfor at den ligger i postkassa: 1. Den blir ikke ødelagt i regnet. 2. Den blir ikke liggende i kassa dersom du er bortreist.
49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
05.08.2005, 12:38

MikroMidas skreiv:
Lars Olav skreiv:
Posten garanterer vel bare at forsendelsen skal frem og ikke på døren din, hvis jeg ikke tar helt feil. Vi er vel også prisgitt Posten sin vurdering av hva som er for stort til å passe i en standard postkasse som vi vel alle har.
Dette er faktisk fra sikre kilder på "andre siden" og heller ikke ment som noen surmuling fra min side, kun ett forsøk på oppklare mysteriet.
Her hos meg er postbudet nesten merkelig serviceorientert. Han tar til og med pakker som er for store å levere i postkassen, og leverer dem på døra. Selv om det ikke er noe han trenger å gjøre - ikke langt til postkontoret fra hvor jeg bor. Er det ingen hjemme så bare tar han den med til postkontoret igjen, som sender ut en pakkelapp. Nå er det grenser for hvor stor pakke han tar med seg da, tror neppe han kommer drassene med CBSV på døra.
Rikerud
30 år, Bærum
05.08.2005, 13:30

Hvordan går det med denne pakken din ???
Etter så mange reaksjoner synes jeg vi bør få høre hvordan det gikk !! 
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
05.08.2005, 18:55

Ja, spenningen er stor nå tenker jeg 
Overraskelsen var stor da det faktisk var en Egmont pakke som ventet på meg, men den var mistenkelig tynn.
Alt demmret raskt da jeg åpnet den. Jeg hadde nemmelig glemt at jeg hadde tegnet abbonemang på "De komplette årgangene" for å få boken, gratis DVD og 4 litografier for 99 kroner. 
Nå skal jeg hvert øyeblikk sette meg ned og kose meg med den.
Lars Olav
32 år, Grimstad
05.08.2005, 19:48

Da vil jeg ønske deg en hyggelig kveld, mye fint å lese i de bøkene 
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
05.08.2005, 20:01

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.