Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Tegneseriekurset SPARK

Andeby Online > Diskusjonsforum > Tegneseriekurset SPARK

Gå tilbake til forumoversikta ...

Tegneseriekurset SPARK

Norsk Tegneserieforum (NTF) og Serieteket, Deichmanske bibliotek på Grünerløkka presenterer tegneseriekurset SPARK.

Dette er et tilbud til alle som har laget litt tegneserier og har lyst til å uvikle det videre. Målet med kurset er å samle seriene alle deltakerne har laget i heftet SPARK, som så vil bli lagt ut for salg og distribusjon av NTF.

Kursleder og SPARK-redaktør er Tore Strand Olsen, som har lang erfaring både som tegneserieskaper og med redaksjonelt arbeid bl.a. i bladene Pyton og Forresten, og har holdt tegneseriekurs for både nybegynnere og viderekomne i mer enn ti år.

Kurset vil hovedsaklig bestå av grundig gjennomgang - både i fellesskap og individuelt - av seriene deltakerne har laget. Det vil også bli fordypningsarbeid i emner som manusarbeid, fortelleteknikk, tegning og tusjing. Til slutt samles alle de beste seriene fra kurset i bladet SPARK.

Start for kurset er tirsdag 23. august, og deltakerne møtes deretter hver 14. dag, 6 tirsdager i alt. Det er lagt opp til at det må gjøres en del arbeid hjemme mellom hver kurskveld.

Kursavgiften er kr 200,- for ikke-medlemmer av NTF. 150,- for medlemmer. Alle kursdeltakerne får ca. 40 eksemplarer av SPARK-bladet som de kan selge eller dele ut til venner og kjente.

Alle som ønsker å delta på kurset må sende/levere kopier av serier de har laget til Serieteket, Deichmanske bibliotek, Grünerløkka filial, Postboks 2017, N-0505 OSLO.

Dette er et tilbud til alle som trenger et SPARK for å komme videre.

Kontakt Serieteket:
E-post: serieteket@deichman.no
Tlf: 22 35 65 83

Eller: ntfliste@start.no

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 15:55 av Olaf Moriarty Solstrand

Rikerud
30 år, Bærum

28.07.2005, 14:19

Kjekt å vite, men tror ikke jeg gidder dette! ;-)

Mickey
18 år, Horten

28.07.2005, 16:04

Seriøst, det hadde jo vært dritfett!

Omanga Carl

Innlegget blei sist redigert 28.07.2005, 18:46 av Magnus Murphy

Magnus Murphy
17 år, Sandefjord

28.07.2005, 18:46

Eg skulle definitivt ha blitt med på dette dersom Oslo ikkje hadde ligge så avsides til. Tilbodet er supert for dei av oss som har laga litt teikneseriar frå før og som prøver å leve av dette. NTF har ikkje for vane å svikte heller, men å reise til Oslo kvar fjortande dag blir nok for upraktisk.

Rikerud: Tar eg heilt feil dersom eg gjetter at du sit i NTF-styret? Isåfall; du kunne ikkje prøve å få slengt inn eit forslag om at nokon burde prøve å produsere eit brevkurs e.l. over same tema? I mitt tilfelle er det utelukkande geografien som hindrer meg, og sjølv om Oslo er ein fin by, er det veldig dyrt å kome seg dit og heim igjen seks gonger i løpet av ein liten haust når ein er fattig serieskapar.

(men det er kanskje ikkje så veldig mange aktive serieskaparar så langt oppe i nord?)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

28.07.2005, 19:35

hmmmm... Det der var et bra forslag Olaf, og verdt å se nærmere på - skal ta det med videre, når neste arbeidsplan skal utarbeides. Kan kanskje bli neste steg innenfor NTF-kurs (kurset SPARK er et realtivt nytt konsept, prøvd ut kun en gang tidligere. Da var det endel annderledes, og hadde noen "barnesykdommer" - Tore virker ganske proff, så dette blir nok veldig bra føler jeg).

Rikerud
30 år, Bærum

28.07.2005, 22:59

Ja! Brevkurs! Det hadde vore supert.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

29.07.2005, 00:29

Rikerud skreiv:

(kurset SPARK er et realtivt nytt konsept, prøvd ut kun en gang tidligere. Da var det endel annderledes, og hadde noen "barnesykdommer" - Tore virker ganske proff, så dette blir nok veldig bra føler jeg).

Det betviler eg ikkje i det heile tatt. Har ikkje hatt gleda av å vera på kurs med Tore, men har snakka litt med han både på Raptus og på e-post i ettertid, og det kjem veldig tydeleg fram i alt han gjer at han er ganske proff. Og dette konseptet fortjener NTF all ros for, fordi det er noko eg ikkje har sett så veldig mykje liknande før. Og gudane skal vite at eg absolutt er i målgruppa for dette. Det einaste eg misliker med dette kurset, er som sagt at det er 1650 km borte, men det er strengt talt ikkje eit problem eg kan klandre NTF for, sånn er det berre å bu i Noreg.

Lykke til med gjennomføring av kurset iallfall. Antar at det er litt mange av oss som trenger eit lite spark i baken av og til, og eg skulle veldig gjerne ha vore der. (sannsynlegvis hadde eg prøvd å skrape saman til flybilletten dersom det hadde vore snakk om eit helgekurs eller noko sånt, men seks tysdagar ... det går ikkje.)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 29.07.2005, 01:18 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

29.07.2005, 01:16

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.