Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Endelig!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Endelig!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Så har jeg endelig mottatt mitt nye eksemplar av "Hall of Fame". Dette eksemplaret er i tilfredsstillende stand. Det tok altså nøyaktig 14 dager fra jeg ringte og ga beskjed om at mitt gamle eksemplar var skadet til jeg fikk det nye.

På onsdag (det var da gått 12 dager) rinte jeg Egmont Kundservice og etterlyste den nye boken. Jeg fikk da beskjed om at den nye boken ble sendt fra et lager - noe som tok litt tid - desuten ble den (i likhet med vanlige forsendelser) sendt med C-post. Jeg ga klar beskjed om hva jeg mente om det siste.

Det fulgte heller ingen plakat med den nye boken, men det hadde jeg heller ikke forventet fra den kanten.

Konklusjonen må således være at Egmont er et seriøst firma på den måten at de holder seg innenfor kjøpslovens regler, men utover det yter de ikke en eneste ekstra tøddel med mindre man har de "riktige" forbindelser med forlaget.

Sigvald

Sigvald Grøsfjeld jr.

19.03.2004, 22:28

"Det fulgte heller ingen plakat med den nye boken, men det hadde jeg heller ikke forventet fra den kanten."

Nei, plakaten har du vel allereie fått?

"Konklusjonen må således være at Egmont er et seriøst firma på den måten at de holder seg innenfor kjøpslovens regler, men utover det yter de ikke en eneste ekstra tøddel med mindre man har de "riktige" forbindelser med forlaget."

"Riktige" forbindelser? Systemet rundt slike masseutsendingar er vel likt for alle...

Forresten, var den nye boka i god stand?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

20.03.2004, 00:27

Olaf Solstrand skreiv:
""Det fulgte heller ingen plakat med den nye boken, men det hadde jeg heller ikke forventet fra den kanten."

Nei, plakaten har du vel allereie fått?
---------------------

Det har jeg. Mitt poeng var kun å vise at hos Egmont gis det overhodet ingenting ved dørene lenger. Se forøvrig en ny tråd som jeg har startet på

Forresten, var den nye boka i god stand?"
---------------------

Ja, den er heldigvis i prima stand.

Sigvald

Sigvald Grøsfjeld jr.

20.03.2004, 02:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.