Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forumets utvikling

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumets utvikling

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Olaf Solstrand skreiv:

Klart det, men problemet er jo at bakgrunnsfargen forsvinner i IE, slik at boksen blir gjennomsiktig mot den oransje bakgrunnen ... sånn som dette ...

http://www.andebyonline.com/ie_firefox.jpg
(ie til venstre, firefox til høgre)

Eller meiner du at det problemet du har er eit heilt anna problem enn det eg opplever?

Ops. Skreiv litt fort der.
Det eg meinar er at bakgrunnsfargen på boksen er den same i IE som i Firefox, visst du skjønar kva eg meinar? Eg har ikkje akkurat noko problem.

Dessutan liknar ikkje bileta i lenkja noko på det eg ser i IE og Firefox.

Innlegget blei sist redigert 30.06.2005, 13:11 av Steinøy

Steinøy
14 år, Gaular

30.06.2005, 13:10

Olaf Solstrand skreiv:

Kan eg få spørja kva operativsystem du bruker og kva versjon av IE du har?

Windows XP Professional med IE 6.0

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

30.06.2005, 14:45

Synes egentlig at forumet er litt uryddig i forhold til slike Phpbb-forum jeg er vant til. Er det en idé å konvertere?

Innlegget blei sist redigert 02.07.2005, 12:40 av knuti91

knuti91
17 år, Strand

02.07.2005, 12:39

knuti91 skreiv:

Synes egentlig at forumet er litt uryddig i forhold til slike Phpbb-forum jeg er vant til. Er det en idé å konvertere?

Nei. phpBB er bra til sine formål, men dette er ikkje eit slikt formål. phpBB har masse kategoriar, vi trenger ikkje det. phpBB har eit eiget brukar- og innloggingssystem, vi trenger å bruke det same som for resten av sida. phpBB er veldig vanleg og difor litt kjedelig, det vi har her er heilt unikt fordi det er laga spesielt for Andeby Online. For ikkje å snakke om at vi har 16200 innlegg, 1070 diskusjonar og nesten 700 registrerte brukarar. Då blir ei konvertering anten ein KJEMPEJOBB eller det medfører at alt som er gamalt forsvinner. Nei, konvertering er heilt uaktuelt.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.07.2005, 15:22

Forresten, nøyaktig kva er det du reagerer på? Kva er det du opplever som uryddig, kvar ligg problemet? Om du forteljar det er det jo ein sjanse for at eg klarer å rette på det :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.07.2005, 23:18

Det er rett og slett fordi at det er uvant det er "uryddig". Viss du kunne fått til kategorier på dette forumet blir det jo mye lettere. Viss du f.eks hadde laget en Kunngjøringskategori, en tilbakemeldingskategori, en 'tegnere' kategori, en 'pocket-bok' kategori o.s.v., så hadde det jo vært mye lettere å finne frem til de postene som du liker å følge med på. I tilegg så kunne du jo laget en 'småsnakk' tråd slik at brukerene kunne diskutere andre ting en Donald, noe som kunne ha fått opp aktiviteten enda mer en det allerede er!

Glem det med konvertering... Jeg kom selvfølgelig ikke på at alle brukerene måtte registrere seg en ekstra gang for å få tilgang til forumet...

Hvilket portal-system bruker du? Viss det ikke går ann å lage kategorier, så kan du kanskje finne en modifikasjon på hjemmesiden til portal-systemet som gjør at det går an å lage kategorier.

Innlegget blei sist redigert 06.07.2005, 20:19 av knuti91

knuti91
17 år, Strand

06.07.2005, 20:16

knuti91 skreiv:

Det er rett og slett fordi at det er uvant det er "uryddig". Viss du kunne fått til kategorier på dette forumet blir det jo mye lettere. Viss du f.eks hadde laget en Kunngjøringskategori, en tilbakemeldingskategori, en 'tegnere' kategori, en 'pocket-bok' kategori o.s.v., så hadde det jo vært mye lettere å finne frem til de postene som du liker å følge med på.

Det med kategoriar er noko vi har diskutert fleire gonger (eg trur til og med at vi diskuterer det i denne tråden), og folk flest synest faktisk at det er best utan. Eg trur at dei fleste av trådane i dette forumet kunne ha passa inn i veldig mange kategoriar, og det er problemet. Alt vi diskuterer her, omhandlar nøyaktig det same temaet. Vi snakkar berre om Disney-seriar, og det blir litt vanskeleg å dele opp meir enn det - pluss at det medfører at folk må klikke meir for å kome inn til trådane. Hadde vi diskutert alt mellom himmel og jord her, hadde kategoriar vore ein fordel - men vi diskuterer eitt, allereie ganske smalt, tema. Då er det både vanskeleg og ufordelaktig å dele opp meir enn det.

Det bør ikkje vera kjempevanskeleg å finne fram til dei trådene du interesserer deg for. Du kan søke i forumet, du kan bestille e-postvarsling på dei trådene du interesserer deg for om du har lyst til det, og alle dei trådane der det har kome nye innlegg sidan sist du var innom den tråden, er merka som "NY!".

I tilegg så kunne du jo laget en 'småsnakk' tråd slik at brukerene kunne diskutere andre ting en Donald, noe som kunne ha fått opp aktiviteten enda mer en det allerede er!

Eg må innrømme at eg ikkje er særleg interessert i at aktiviteten skal gå opp dersom det medfører massevis av diskusjonar om ting som har absolutt ingenting med sidenes tema å gjera. Dersom du har lyst til å diskutere kven som hadde vunne i ein rævkrokkamp mellom Lars Sponheim og Eminem, finst det garantert eit anna forum der det går an å diskutere sånt - men eg ser ikkje grunnen til at vi skal diskutere sånt her.

Hvilket portal-system bruker du? Viss det ikke går ann å lage kategorier, så kan du kanskje finne en modifikasjon på hjemmesiden til portal-systemet som gjør at det går an å lage kategorier.

Eg lager alt sjølv. Dette er ikkje eit portalsystem eg har lasta ned frå ei nettside. Eg har koda det sjølv, spesielt for Andeby Online. Difor har ikkje dette systemet ei heimeside (ikkje enno iallfall).

Eg kunne lage kategoriar dersom eg hadde lyst til det, men som sagt er det veldig mange som synest at det er heilt unødvendig. Meg inkludert.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.07.2005, 20:49

Det der ned Småsnakk hadde berre vært aktuelt viss du hadde starta med kategoriar.

Må også sei at eg er imponert over kodekunnskapane dine. Dette er jo kjempebra. Trudde i byrjinga at du hadde brukt Post-Nuke, men du har altså laga det sjølve? Wow, knallbra! Du er flink!

Eg har laga eit forum i Phpbb for å vise korleis det ville sett ut om du hadde brukt kategoriar, så kan du samanlikna. Eg har sjølvsakt registrert at du ikkje kjem til å bruke Phpbb, men det er som sakt berre for samanlikninga. (Sorry at eg brukjer createphpbb.com, men cPanelet i hosten min har klikka...)

Her er linken. http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=demo

Det er ikke ment at det skal være noen aktiv diskusjon her inne. Det er bare en test for å vise dere hvor praktisk det er!
-Og for all del: Jeg respekterer at dere ikke vil ha kategorier, jeg vil bare vise hvordan det ser ut ;-)

knuti91
17 år, Strand

06.07.2005, 22:56

Det tror jeg hadde funka dårlig i praksis, med SÅ mange kategorier. Diskusjoner omhandler som oftest ganske mange av disse elementene/kategoriene, i en diskusjon. Så det der var vel å dra det litt langt.

Pocket
26 år

06.07.2005, 23:44

Hvis du ser på en god del andre forum med mange kategorier, så har de fleste kategoriene veldig få tråder, mens noen få, spesielt de generelle, en hel haug tråder. Noen forum klarer å holde seg til en 3-4 kategorier, og da fungerer det greit, men med masse kategorier blir det bare mer forvirring om hvor man skal poste, hver kategori ser lite aktiv ut (og da er det lite attraktivt å poste der også). I tillegg blir det ofte mye kryssposting.

På Andeby Online synes jeg det fungerer bra slik det er.

Sverre Amundsen

Sverre
37 år, USA

07.07.2005, 03:06

Viss det berre er meg som synast at det vert betre utan kategoriar, så skal eg bøye meg for fleirtalet. Eg overdreiv sinnsjukt med dei der kategoriane, det veit eg, derfor vert det sjølvsakt vanskelig å vurdere det, men som ein brukar sa: Eit forum med fire kategoriar fungerer bra, og det er vel det som hadde fungert best her.

Det blir jo lettare å finne fram når ein veit at posten ligger i den kategorien, men ok, ingen kategorier denne gong. Eg kjem kanskje til å ta det opp igjen til hausten/vinteren for å sjå om nokon har endra meining.

- Takk for denne gong :-)

knuti91
17 år, Strand

07.07.2005, 10:58

Hmm... Når eg kjem inn i ei side anna enn hovudsida, kjem det eit stygt rektangel rundt Andeby Online-logoen. Kva er gunnen til dette?

Steinøy
14 år, Gaular

07.07.2005, 14:34

Eg gjorde om logoen til ein link som førte tilbake til hovudsida, og gløymte at enkelte nettlesarar har som default å leggja på ei stygg ramme på bilete som er linkar (eller: eg hadde lagt inn ein snutt som fjerna denne ramma, men kom til å viske den ut ved ein feil). Det skal vera retta no.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.07.2005, 14:42

:-)

Mickey
18 år, Horten

07.07.2005, 14:43

Jeg synes det burde være litt fler nettmøter... ;-)

Mickey
18 år, Horten

08.07.2005, 13:12

Som svar på ditt første spørsmål: Forumet mangler ingenting, det er TOPP akkurat som det er nå, og jeg tror det er derfor det er så populært og så aktivt.
Skulle du dele det opp i kategorier ville det som så mange har nevnt her skape større usikkerhet og muligens færre innlegg av den grunn.
Så kjære Olaf, la det være som det er, vær stolt av hva du har fått til, jeg tror de fleste av oss trives med forumet AKKURAT slik som det er nå.
Vent iallefall noen år til, forumet har ikke vart så lenge ennå, så kan du se hvordan det går etterhvert.
Om det blir en blanding av chatting og saklige innlegg...... hva gjør vel det, blir bare artiger tråder ut av det. :-)

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

08.07.2005, 16:01

Kom til å tenke på at det kanskje hadde vært en idè å ha konkuranser innimellom? En ordenlig donald-konkuranse! Noen som stemmer for?

Innlegget blei sist redigert 31.07.2005, 16:10 av David H

David H
14 år, Østre Toten

31.07.2005, 16:09

Donald-konkurransar har vi så ofte vi har gode gevinstar å tilby. Vi hadde tre premiekonkurransar i 2004, og sannsynlegvis blir det fleire i 2005.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

31.07.2005, 16:51

Ja, eg veit at du kanskje ikkje er i stand til det akkurat no, Olaf, men: Det hadde vert veldig kult om ein kunne legge til kommentarar til omtalar/artiklar. Har sikla etter å få legge til ein kommentar i diverse anmeldelsar.

For all del, Olaf, dette er ikkje noko du er nøydt til å gjere på raude rappen. :-)

Steinøy
14 år, Gaular

15.08.2005, 22:07

Jeg venter stadig på at problemene omkring av-/påloggingsboksen blir løste. Den nåværende situasjonen er ikke holdbar i lengden for det flertallet av oss som benytter MS Internet Explorer.

Forøvrig foreslår jeg at den delen av menyen som kun gjelder forumet får sin egen farge slik at den skiller seg klart ut. Se forslag her:
http://duckman.pettho.com/aol.gif

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
42 år, Stavanger

16.08.2005, 01:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.