Andeby Online > Diskusjonsforum > Fantonald i Donaldpocket nr. 296
Gå tilbake til forumoversikta ...

I Donaldpocket nr. 296 er "Fantonald og den ærekrenkende mistanken" med. Det er en historie på hele 61 sider. Jeg har lest den historien før på norsk, men hvor? Jeg sjekket med inducks men der sto det at det var kun i DP 296. Har jeg drømt?
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 11:51 av Olaf Moriarty Solstrand
Einherje
42 år, Tromsø
29.06.2005, 03:44

Den kan jo ha stått i eit Onkel Skrue-hefte eller eit B-gjengen-hefte (og eventuelt seinare blitt gjenopptrykt i Skrue Pocket eller B-gjeng Pocket), då desse er ganske mangelfullt inducksert. Det einaste som kjem fram av INDUCKS er strengt talt at Donald Pocket 296 er den einaste publikasjonen **som** **ligg** **i** **databasen** der denne historia står.
Historia er jo frå 1974, så det ville ikkje vera kjempemerkelig dersom den HADDE blitt utgitt her i landet tidlegare, men det var ikkje i Donald Pocket iallfall.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.06.2005, 03:51

I mitt originale innlegg som forsvant da tittelen var for lang(humre) skrev jeg at jeg muligens hadde lest den i en Onkel Skrue-hefte. Men er ikke sikker.
Men takk for "bekreftelsen". Trodde et øyeblikk jeg sanndrømte donald-historier på 80-tallet.
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
29.06.2005, 03:56

På heile 80-talet er det berre 22 "Onkel Skrue" som har blitt lagt til i INDUCKS. Av 189. Så sjansen er nok ganske stor for at du ikkje har drømt.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.06.2005, 04:04

Da er det neste naturlige spørsmål: Hvorfor, når de ellers er så flinke i DD&Co med å notere at det er en tidligere trykt historie, ikke gjør det i pocketboka?
Da kan man undres over hvor mange historier de ellers har resirkulert i pocketboka. Mine mistanker om at pocketboka ikke lengre har den posisjon som den en gang hadde er nå ytterligere bekreftet. Eller har pocketboka noengang hatt en posisjon?? (hehe)
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
29.06.2005, 04:19

Det er jo ikkje noko som skjer så veldig ofte i pocketbøkene, og eg har faktisk ei kjensle av at dei ikkje var klare over at denne historia var utgitt tidlegare her til lands. 
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.06.2005, 05:04

Så vi som da husker alt vi har lest siden vi satt på pappas fang er Egmonts verste kunder da?
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
29.06.2005, 05:19

Skrue har en avis der Donald og Klodrik er journalister. Han konkurrerer med Rikerud om den beste avisen. Skrue, gnien som vanlig får Donald og Klodrik til å skrive av Rikeruds kveldsavis og utgir dette i morgenavisen. For å få nyheter til sin avis, prøver Skrue å få Fantonald til å stjele en pyramide som Rikerud skal avduke. Dette nekter Donald å få Fantonald til å gjøre og dermed er historien i gang.
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
29.06.2005, 05:47

**edit:** Argh, Einherje slo meg der. :-)
SPOILER:
Skrues avis har aldri aktuelle/dagsferske nyhende (journalistane Donald og Klodrik kopierer gjerne Rikeruds avis frå i går), så når Rikerud kjøper ein egyptisk pyramide han vil setja opp i Andeby, bestemmer Skrue seg for å be Donald om å kle seg ut som Fantonald og stjele pyramiden når den blir frakta inn til byen, slik at Skrue kan selge ekstrautgåver som han allereie har trykt der denne saka er hovudoppslag. Han prøver altså å vera tidleg ute med nyheitene ved å SKAPE nyheitene. Donald nekter sjølvsagt å framstille Fantonald som ein tarveleg tjuv, så Skrue må ta saka i sine eigne hender ... Han ber først Klodrik om å fylle denne rolla, men Donald finner ut av det og bedøver Klodrik for at han ikkje skal kunne hjelpe Skrue med å gjera narr av Fantonald. Når Klodrik ikkje kjem, bestemmer Skrue seg for å kle seg ut som Fantonald sjølv. Imidlertid mislykkes tjuveriforsøket hans, og han klarer ikkje å stoppe avisa, så difor løper avisgutane ut med ei ekstrautgåve der det står at Fantonald har rana ein bil som ikkje blei rana i det heile tatt. Fantonald klarer å true sanninga ut av Skrue, og i tillegg gjer han eit utspekulert triks mot Rikerud som medfører at politiet klarer å fange Fantonald, men når dei river av maska er det Rikeruds ansikt dei finner bak den. Slik blir Fantonald reinvaska, og Rikerud blir dessutan tvunge til å utstyre pyramiden med ein Fantonaldstatue i staden for den opprinnelege planen, som var ein Rikerudstatue.
Innlegget blei sist redigert 29.06.2005, 06:01 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.06.2005, 06:01

Einherje skreiv:
Da er det neste naturlige spørsmål: Hvorfor, når de ellers er så flinke i DD&Co med å notere at det er en tidligere trykt historie, ikke gjør det i pocketboka?
Donald Pocket har vel egentlig som mål å kun utgi historier som ikke er publisert tidligere, så hvis du har rett i at denne historien har vært utgitt på norsk før, må det her ha skjedd en glipp... Ser forresten at den heller ikke er oppført tidligere i Danmark (som vi ofte bruker som ekstrasjekk på Norge siden de danske utgivelsene er mer eller mindre komplett lagt inn), men hvis du føler deg helt sikker på at du har lest historien før så... Er jo heller ikke så ofte at eldre historier trykkes i Donald Pocket, og kan ikke huske noen gang tidligere at en historie som har blitt trykt andre steder har blitt gjenopptrykt i DP.
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Tommy
24 år, Odda
29.06.2005, 06:10

Historien minner jo mye om "Fantonald Seirer på Alle Fronter" fra Donald Pocket #34, sikkert at du ikke forveksler de to?
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
29.06.2005, 14:42

Adamant skreiv:
Historien minner jo mye om "Fantonald Seirer på Alle Fronter" fra Donald Pocket #34, sikkert at du ikke forveksler de to?
Har ikke den pocketen for hånden, men noen må jo ha begge to. Hva med å sjekke, dere som har dem? 
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
29.06.2005, 14:50

Einherje skreiv:
Dei er jo ikkje _*så*_ flinke i Donald Duck & Co heller. Det vert berre fortald om historia har vore trykt i DD&Co tidlegare, ikkje i andre utgjevingar på norsk.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
29.06.2005, 19:22

Sølve skreiv:
Dei er jo ikkje _*så*_ flinke i Donald Duck & Co heller. Det vert berre fortald om historia har vore trykt i DD&Co tidlegare, ikkje i andre utgjevingar på norsk.
Med mindre det er ei Don Rosa-historie, så klart.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
29.06.2005, 19:24

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.