Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Rosa Cavazzano?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Rosa Cavazzano?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Sikkert mange som har oppdaga det tidlegare, men eg ser at det kom fram på DCML på den tida då eg slava rundt i Trondheim utan nett på hybelen, og difor har altså eg gått glipp av det. Men:

Don Rosa skreiv i etterkant av Angouleme-festivalen:

Also: One intriguing bit of news that came out during my joint lecture with Cavazzano is that, while my family comes from the Venice & Maniago (a small town just NW of Venice), Cavazzano comes from Venice and his grandmother's (or was it his mother's?) surname was Rosa. Along with the fact that we actually look quite a bit alike, it seems certain that we are related in the distant past, perhaps sharing great grandparents. We'll see what we can find out further about this!

Så ... desse to Disney-meistrane er kanskje i slekt! Er det berre meg som blir heilt i ekstase over å få høyre sånt? :-D

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 17:23 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.06.2005, 07:24

Olaf Solstrand skreiv:

Så ... desse to Disney-meistrane [Don Rosa og Giorgio Cavazzano] er kanskje i slekt! Er det berre meg som blir heilt i ekstase over å få høyre sånt? :-D

Urk, verden raser sammen! Dette er de to nåtidige Disney-tegnerne jeg kanskje har de sterkeste meningene om - men på diametralt forskjellig side av skalaen. Og nå viser det seg altså at de kanskje har samme blod?! - Kain og Abel, Dr Jekyll & Mr Hyde, Den onde tvillingbroren; eat your hearts out!

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com

Karamell
40 år, Oslo

27.06.2005, 15:21

Klara Karamell skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Så ... desse to Disney-meistrane [Don Rosa og Giorgio Cavazzano] er kanskje i slekt! Er det berre meg som blir heilt i ekstase over å få høyre sånt? :-D

Urk, verden raser sammen! Dette er de to nåtidige Disney-tegnerne jeg kanskje har de sterkeste meningene om - men på diametralt forskjellig side av skalaen. Og nå viser det seg altså at de kanskje har samme blod?! - Kain og Abel, Dr Jekyll & Mr Hyde, Den onde tvillingbroren; eat your hearts out!

Så, så, Giorgio Cavazzano er da slett ikke så ille ;-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

29.06.2005, 15:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.