Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hall of Fame framover

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame framover

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Olaf Solstrand skreiv:

(digresjon: jumbobøgerne må vel vere det einaste eller eitt av svært få tilfelle der den norske tittelen er **meir** anglifisert enn den danske?

No inneheld dei fleste norske titlane "Donald Duck" eller "McDuck" eller liknande, og er vel slik sett relativt anglifisert i forhald til danskene sine uansett?

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

10.05.2005, 12:45

Jo, du har vel rett i det.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.05.2005, 15:25

Vet det er litt tidlig ennå, men jeg lurte på hvilke serieskapere dere ville ha med neste år i HOF. Her er min liste( gidder ikke sette opp Carl Barks og Don Rosa siden de uansett er med, men Jeg ville gjerne hatt lengre historier i Carl Barks bøkene):

1. Floyd Gottfredson, det utgis nesten ingenting av han i Norge lenger, og i hvert fall ikke hans lange historier.
2. Daniel Branca, lest veldig lite av det han har laget og ingen av hans lengre historier, som jeg kan huske
3. Romano Scarpa 2, skulle gjerne lest mer av denne karen, lest veldig lite av han også, han er en av mine favoritter.
4. Al Taliaferro, klart han må være med. Elsker stripene hans og ville gjerne lest historier som er lenger en en side.
5. Cèsar Ferioli, trenger flere bøker med Mikke Mus historier, og Ferioli er også en utrolig god tegner. Historiene han har tegnet liker jeg også, litt krim.

Dette var alle jeg klarte å komme på nå, men jeg kommer nok til å legge til flere på lista senere.

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Innlegget blei sist redigert 29.06.2005, 12:59 av Christiffer

Christiffer

29.06.2005, 12:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.