Andeby Online > Diskusjonsforum > Mini-vifta i DD nr. 26
Gå tilbake til forumoversikta ...

Fleire enn meg som ikkje får vifta som kom med nr. 26 til å virka? Veldig frustrerande, eg som hadde gleda meg så lenge (i alle fall i ei veke) til denne vifta skulle koma i posten. Hjelp!
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 17:12 av Olaf Moriarty Solstrand
Sølve
18 år, Ullensvang
21.06.2005, 17:10

Sølve skreiv:
Fleire enn meg som ikkje får vifta som kom med nr. 26 til å virka? Veldig frustrerande, eg som hadde gleda meg så lenge (i alle fall i ei veke) til denne vifta skulle koma i posten. Hjelp!
Har du husket å putte i batteri da?
Omanga Carl
Magnus Murphy
16 år, Sandefjord
21.06.2005, 22:29

eventuellt kan man skru viften på (når batteriene er satt inn riktig), for så gi den "starthjelp" ved å gi en liten hjelpe-omdreinging på viftebladene. Det gjorde susen på min vifte
Fergus
25 år, Grimstad
23.06.2005, 01:15

Min fungerte perfekt, til tross for kryptisk bruksanvisning ("Sett inn batteriene slik at pluss- og minuspolene peker i riktig retning", "laderen må ikke kortsluttes" osb.).
Det nyttigaste som har kome i Donald på LENGE. Antar at den sluker batteri, så eg må vel nesten finne fram ein batterilader.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
26.06.2005, 01:28

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.