Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Slutta?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Slutta?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Kvifor har dei slutta med Stamtreet, tidsmaskinen, dette lurer eg på og alt det andre i Donald Duck & co? Eg synst det er domt!

Steinøy
14 år, Gaular

10.01.2004, 21:27

Stamtreet har da vært gitt ut (minst) to ganger... det er da grenser for hvor mange stamtrær man trenger. ;-)

Skrue

10.01.2004, 21:41

Om du med "stamtreet" meinar at dei trykka eit portrett i veka i "Miks og tips" for nokre år sidan... Dei blei vel ferdige, då.

Og "tidsmaskinen" var ein kjempeserie, men den gjekk jo berre i eitt år som ein mimreserie for å sjå korleis Donald-bladet var før. Og dei blei ferdige med den og. Dei kom heilt tilbake til 1948.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

10.01.2004, 23:04

Og "Dette Lurer Jeg På" har visst ikke offisielt sluttet, selv om det har gått en stund.

De har vel byttet det ut med Svinesen (bleh)

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

11.01.2004, 16:24

Svinesen er noko tull spør du meg.

Steinøy
14 år, Gaular

11.01.2004, 16:37

Jo.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

21.01.2004, 03:08

Eg kan ikkje hugse å ha sett noko anna stamtre en Don Rosa sitt, difor reknar eg det som det einaste riktige. Men eg skulle likt å sjå dei andre. Nokon som veit kvar eg kan finne dei, og om dei er å finne på nett? Det må dei då vere...?

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

19.01.2005, 22:44

Kristian Rødvand skreiv:

Eg kan ikkje hugse å ha sett noko anna stamtre en Don Rosa sitt, difor reknar eg det som det einaste riktige. Men eg skulle likt å sjå dei andre. Nokon som veit kvar eg kan finne dei, og om dei er å finne på nett? Det må dei då vere...?

http://goofy313g.free.fr/calisota_online/trees/index.html

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

19.01.2005, 22:47

Takkar og bukkar:-)

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

19.01.2005, 22:54

Olaf Solstrand skreiv:

Om du med "stamtreet" meinar at dei trykka eit portrett i veka i "Miks og tips" for nokre år sidan... Dei blei vel ferdige, då.

Jeg har nevnt alle portrettene i Don Rosa indekset, men det er noen portretter som, så vidt jeg vet, mangler. Jeg tenker f.eks. på Della og hennes mann (OD&Ds foreldre).

Dersom noen har opplysninger om eventuelle portretter av disse blir jeg selvsagt glad.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

20.01.2005, 00:44

Adamant skrev:

Og "Dette Lurer Jeg På" har visst ikke offisielt sluttet, selv om det har gått en stund.

Svinesen er da blevet slettet fra bladet, og er erstattet med en eller anden pige (kan ikke lige huske hvad hun hedder). Eller er det bare i Danmark?

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

20.01.2005, 16:32

Tuppen bak tror eg

Lo$ Companion
www.raptus.no

don rosist
16 år, Bergen

20.01.2005, 16:34

Mathias bøgh skreiv:

Adamant skrev:

Svinesen er da blevet slettet fra bladet, og er erstattet med en eller anden pige (kan ikke lige huske hvad hun hedder). Eller er det bare i Danmark?

Nei, dette er ikke bare i Danmark. Hvis du ser på datoen til Adamant sitt innlegg ser du at det er skrevet for over ett år siden, altså da Svinesen fortsatt var aktiv.

Tommy
25 år, Odda

20.01.2005, 16:40

Ups. Lagde ikke lige mærke til at der stod 2004.

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

21.01.2005, 17:29

Hende der Gåsen Tuppen Bak (Suzanne-tøsen) er forresten ikke kun dum i sine svar - i det nyeste blad lovede hun, i hvert fald i den danske udgave at stamtræet måske skal genoptrykkes og følge med et blad - hvis nok læsere vil have det.
Altså, det er udkommet i 1994 og 1995 i DK - hvis ca. halvdelen af læserne ikke har det skulle det ikke undre mig - og den anden halvdel vil gerne have et mere, ikke?

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

21.01.2005, 18:57

AC skreiv:

Hende der Gåsen Tuppen Bak (Suzanne-tøsen) er forresten ikke kun dum i sine svar - i det nyeste blad lovede hun, i hvert fald i den danske udgave at stamtræet måske skal genoptrykkes og følge med et blad - hvis nok læsere vil have det.

Uhm ... eg veit ikkje korleis formuleringa var i Anders And & Co, men i den norske utgåva stod det:

Donald-redaktørene sier at de kanskje vil utgi det på nytt hvis milliarder av lesere forlanger det.

Og eg tviler sterkt på at _*milliarder*_ av lesarar kjem til å forlange noko sånt. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

21.01.2005, 19:03

AC skreiv:

Hende der Gåsen Tuppen Bak (Suzanne-tøsen) er forresten ikke kun dum i sine svar [...]

Mja, men til gengæld påstår hun i samme nummer også, at Petter Smart er en gås. Hvordan i alverden, "hun" når til den konklusion, er mig en gåde. Det er vel et faktum, at Guffen er en gås, og de to ligner *slet* ikke hinanden. Se fx på de meget forskelligt formede næb. Desuden har Barks, som vi fik konstateret i seneste nummer af (R)appet (hej Hans), utvetydigt sagt i indtil flere interviews, at Petter er en kylling.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

21.01.2005, 21:43

gåsen mener åbenbart at overdrivelse fremmer forståelsen, Olaf. Der har før været ønskeplakater i det danske AA&Co.
Ja, Thomas, vi har haft diskussionen om gåsens gås-agtige løgne om kyllinger Georg/petter. (se anden tråd :-) Og ja, hej Hans! :-)

AC

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

22.01.2005, 11:37

AC skreiv:

Ja, Thomas, vi har haft diskussionen om gåsens gås-agtige løgne om kyllinger Georg/petter. (se anden tråd :-)

Ah... Jeg er vist ikke helt opdateret, hvad Andeby Onlines forum angår for tiden. Desværre.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
29 år, Danmark

22.01.2005, 18:39

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.