Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Forumet nede

Andeby Online > Diskusjonsforum > Forumet nede

Gå tilbake til forumoversikta ...

Kva var det som hende i går kveld?
Litt nysgjerrig. :-D

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 18:20 av Olaf Moriarty Solstrand

Steinøy
13 år, Gaular

10.06.2005, 07:35

Nesten 400 tråder forsvann frå forumoversikta. Det var sjølvsagt dei 400 nyaste og mest interessante. Dei måtte difor gjenopprettast - delvis basert på det materialet som IKKJE hadde gått tapt, delvis basert på backup, og delvis basert på hukommelse.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.06.2005, 14:02

Er det lov å spørre hvordan dette kan skje? Det virker som den forumløsningen dere på AOL bruker er rimelig ustabil.
Så vidt jeg vet er dette minst andre gangen dette skjer den stunden jeg har vært her.

Anbefaler at dere tar i bruk samme type som denne: www.militaryphotos.net

Har vært der siden januar 2003, og de har aldri hatt de problemene som AOL har hatt. Just saying...

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

10.06.2005, 19:11

Det er eit resultat av at alt på Andeby Online er heimelaga. Då blir det ein smule ustabilt. All informasjon er lagra i tekstfiler, og det som har skjedd er rett og slett at nokon har henta ut og lagra informasjon til ei slik fil samtidig som nokre andre haldt på å lagre informasjon til den, slik at nokon har klart å lagre ei fil når den var halvferdig.

Ja, eg kjenner til phpBB, og veit at det er eit brukbart system. Men å gå over til å bruke det vil medføre eit par tekniske spørsmål, til dømes korleis ein får flytta over alle innlegga og brukarane frå det gamle forumet, eller om ein eventuelt skal gi blaffen i det.

Ein grei mellomting hadde vore at Andeby Online går over til å lagre ting i MySQL i staden for i tekstfiler - som nok er garantert å løyse problema vi har hatt. Det einaste problemet med det er at det medfører at eg er nøydt til å lære meg ein ny teknologi og lage mykje av forumet på nytt, og det har eg ikkje tid til.

Det stemmer at dette har skjedd før, og då løyste vi det ved å fjerne presset på den utsatte fila ved å slutte å telle kor mange som har lest kvart innlegg. Den endringa har medført at det som før jul skjedde relativt ofte no ikkje har skjedd på fem månader. Problemet er at eg har utviklinga denne løysinga for relativt små forum, og Andeby Online har rett og slett ... VOKST. Til dei grader, eigentleg. Det er den einaste grunnen til at dette har blitt eit problem - at Andeby Online rett og slett er langt større enn først lagt opp til.

Skal ærleg innrømme at grunnen til at ting hakker litt her til tider, er at eg bruker Andeby Online som eit hobbyprosjekt i scripting/programmering. Difor prøver eg å gjera alt sjølv i staden for å hente inn eksterne script, og difor hender det at feil skjer.

Og det positive her er jo at nesten ingen informasjon gjekk tapt, og alt som gjekk tapt er gjenskapt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.06.2005, 20:56

Olaf Solstrand skreiv:

Og det positive her er jo at nesten ingen informasjon gjekk tapt, og alt som gjekk tapt er gjenskapt.

Bra jobba, iallefall! :-)

Steinøy
13 år, Gaular

10.06.2005, 21:19

Ikke riktigt alt. Det siste (og andre) innlegget til Nicholas er vekk.

Omanga Carl

Magnus Murphy
16 år, Sandefjord

10.06.2005, 21:37

Uff, det var ikkje bra. Synd. Håper Nicholas kan skrive innlegget på nytt eller at nokon som rakk å lese det kan gjengi kva som stod i det?

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

10.06.2005, 21:39

Sånn nå sørget Nicho for at innlegget kom tilbake. Nå er det ikke noe annet galt, som jeg kan se ihvertfall.

Omanga Carl

Magnus Murphy
16 år, Sandefjord

10.06.2005, 21:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.