Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nyt dansk W.I.T.C.H. forum

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nyt dansk W.I.T.C.H. forum

Gå tilbake til forumoversikta ...

Da W.I.T.C.H. er en del af Disney, og da dette forum ikke handler så meget om W.I.T.C.H., vil jeg godt tillade mig at gøre reklame for Danmarks største W.I.T.C.H. forum:
www.disneyzonen.dk/forum

Da vi ikke havde noget dansk W.I.T.C.H. forum, tillod jeg mig at oprette et selv, om man må sige at aktiviteten har været stor, for efter bare 4 dage kom der 24 nye medlemmer. Derudover blev der oprettet 43 tråde og skrevet 349 svar på de samme 4 dage.
Er interessen for W.I.T.C.H. lige så stor i Norge?

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 18:24 av Olaf Moriarty Solstrand

DisneyZonen
19 år, Danmark

08.06.2005, 13:22

DisneyZonen skreiv:

Da W.I.T.C.H. er en del af Disney, og da dette forum ikke handler så meget om W.I.T.C.H.

W.i.t.c.h. er ein serie som det er fullt tillatt å diskutere her Dette forumet vil omhandle W.i.t.c.h. dersom folk skriver innlegg om W.i.t.c.h. Men det er ikkje så mange W.i.t.c.h.-fans her (alderssnittet her er ein del høgare enn den aldersgruppa Egmont prøver å innbille oss at W.i.t.c.h. er laga for), så det altså få som gjer. :-)

Da vi ikke havde noget dansk W.I.T.C.H. forum, tillod jeg mig at oprette et selv, om man må sige at aktiviteten har været stor, for efter bare 4 dage kom der 24 nye medlemmer. Derudover blev der oprettet 43 tråde og skrevet 349 svar på de samme 4 dage.

Eg våger å påpeike at ganske mange av de trådene er starta av deg. :-)

Er interessen for W.I.T.C.H. lige så stor i Norge?

Har ein mistanke om at interessa er ein del større i Danmark - Lene Kaaberbøl er jo dansk - men det verkar som om serien er ganske stor her til lands òg, dog stort sett blant ganske unge jenter (ettersom Egmont prøver å lure oss til å tru at det er dei historiene er laga for).

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.06.2005, 13:41

Du siger at jeg har skrevet mange indlæg.
Jeg har faktisk kun skrevet 40 af de 349 indlæg :D

DisneyZonen
19 år, Danmark

08.06.2005, 13:55

DisneyZonen skreiv:

Du siger at jeg har skrevet mange indlæg.
Jeg har faktisk kun skrevet 40 af de 349 indlæg :D

Nei, eg seier at du har starta mange tråder. 18 av 46.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.06.2005, 13:59

Kan nokon som har lese litt W.i.t.c.h. kanskje fortelle litt om det? Har alltid hatt smålyst til å sjekke kva det går ut på, men ikkje nok til faktisk å kjøpe eit blad, særleg når det på meg òg verkar som om den er retta mest mot svært unge jenter. :P

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

08.06.2005, 14:22

Jeg ved absolut intet om W.I.T.C.H. men under opslagstavlen i mit forum, er der postet links til 11 danske W.I.T.C.H. hjemmesider, så mon ikke du kan finde noget om W.I.T.C.H. på dem?
Gå direkte til opslagstavlen i mit forum her:
http://www.disneyzonen.dk/forum/viewforum.php?id=21

DisneyZonen
19 år, Danmark

08.06.2005, 15:09

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.