Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

AOL er mer seriøse enn DD&Co!

Andeby Online > Diskusjonsforum > AOL er mer seriøse enn DD&Co!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har så vidt bladd gjennom dagens DD&Co da jeg var innom REMA 1000 og må bare si at mitt inntrykk så langt er at AOL for tiden er langt mer seriøse enn DD&Co! Mens vår kjære Olaf viser stor våkenhet og seriøsitet ved å markere 7. juni og 100-års jubileet for oppløsningen av unionen med Sverige med de norske farger øverst på siden her, synes historieløse DD&Co å være overfokusert på 9. juni og Donalds 71-års dag. Normale folk fokuserer da ikke så sterkt på en 71-års dag. Kort sagt - nok en gang svakt av Egmont, men topp karakter til Olaf!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 18:26 av Olaf Moriarty Solstrand

Sigvald
41 år, Stavanger

07.06.2005, 01:19

Ja, det var da underligt, hva'? At DD&Co. tillader sig at beskæftige sig med Disney-tegneserier og deraf relateret stof -- og går udenom emner, som ikke har noget som helst med Disney at gøre? Det var dog alligevel respektløst. Så springer de vel også fødselsdagen til Alan Turing over d. 23. juni...? Turing, der er et af de aller-vigtigste navne indenfor datalogi, kryptografi, logik og matematik. Ja, han regnes endog ofte for datalogiens fader! Hvis DD&Co. glemmer at nævne så vigtig en person, så dropper jeg mit abonnement med det samme!

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
28 år, Danmark

07.06.2005, 01:36

pryds skreiv:

Ja, det var da underligt, hva'? At DD&Co. tillader sig at beskæftige sig med Disney-tegneserier og deraf relateret stof -- og går udenom emner, som ikke har noget som helst med Disney at gøre? Det var dog alligevel respektløst. Så springer de vel også fødselsdagen til Alan Turing over d. 23. juni...? Turing, der er et af de aller-vigtigste navne indenfor datalogi, kryptografi, logik og matematik. Ja, han regnes endog ofte for datalogiens fader! Hvis DD&Co. glemmer at nævne så vigtig en person, så dropper jeg mit abonnement med det samme!

Du tok ikke poenget mitt - Thomas!

DD&Co beskjeftiget seg da med å referere til Star Wars (i nr. 21) som vel også har lite med DD&Co å gjøre, mens de ikke synes bry seg om dagens 100-års jubileum. Manglende sans for proporsjoner synes jeg.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 07.06.2005, 01:42 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

07.06.2005, 01:42

Sigvald skreiv:

Du tok ikke poenget mitt - Thomas!

Mit point er da nøjagtig det samme. Hvordan kan de tillade sig at beskæftige sig med noget, der er så populært i deres målgruppe, som Star Wars, når de garanteret ikke kommer til at bry sig om noget så alment vigtigt som Turings fødselsdag senere på måneden. Begge dele har jo ikke meget med DD&Co at gøre. Det kan udelukkende være på grund af mangelende sans for proportioner.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
28 år, Danmark

07.06.2005, 01:53

Det er ikke såvidt jeg vet Egmonts oppgave, og da heller ikke DD&Co sin oppgave å ha det for fore å fortelle barn at Norge er 100 år som uavhengig nasjon.
Syns du kan slappe litt av der. Skulle nesten tro du hadde en svær flisete tømmerstokk tredd opp et visst sted.

Glemte jeg å si at DD er hovedsaklig et barneblad?

DD er hovedsaklig et barneblad... Med barn som sin målgruppe.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Innlegget blei sist redigert 07.06.2005, 02:17 av Einherje

Einherje
42 år, Tromsø

07.06.2005, 02:16

Jeg har så vidt bladd gjennom dagens DD&Co da jeg var innom REMA 1000 og må bare si at mitt inntrykk så langt er at AOL for tiden er langt mer seriøse enn DD&Co!

Tull og tøys, tull og tøys, tull og tøys.

DD&Co overfokuserer då ikkje på Donalds fødselsdag. Dei fokuserer på det, ja - det gjer dei kvart år, og det er ein tradisjon eg håper at ikkje slutter. 9. juni er ein av dei viktigaste donaldistiske merkedagane, og kjem alltid til å vera det - og bør markerast i eit blad som DD&Co kvart einaste år.

Men dette bladet handlar langt frå berre om denne fødselsdagen. Dette bladet handlar om Norden. Dei har til og med fleire artiklar om Norden og Skandinavia i 7. juni-nummeret, og massevis av norske og svenska flaggor, og eit heilnordisk blad på serieskaparfronten. Kan ikkje det kallast 7. juni-markering? Det er uansett ei langt større markering enn den vi har på Andeby Online.

Eg veit at du gjekk glipp av det, Sigvald, men det flagget der brukte vi i designet 17. mai òg, og eg laga det på fem minutt i Paint. Av ein eller annan uforståeleg grunn var det mange som likte det, og eit par menneske masa på meg i MSN-en om at det var synd og skam å la eit sånt bilete vera i bruk berre ein enkelt dag, og ba om at eg la det ut 7. juni òg. Ikkje for å markere 100-årsjubileet, men fordi dei syntes det var pent å sjå på. 100-årsjubileet var den første anledninga der vi hadde ei unnskyldning for å bruke det. Så ... eg la til EI linje med script for å rett og slett fortelja sida at ho skulle gjera nøyaktig det same med designet som ho gjorde på 17. mai. Kaller du det ei markering?

Det er iallfall langt mindre enn Donald Duck & Co har gjort. Dei er flinke, dei. Bladet inneheld masse norske og svenske flagg, masse norske og svenske serieskaparar, artiklar skrive av ein nordmann og ein svenske [og ein danske], artiklar om Donald på besøk i Noreg og Sverige [og Danmark og Finland] ... og dei gjer det utan å jabbe i det kjedsommelege om 7. juni 1905, som ikkje er særleg interessant for målgruppa og som uansett er overalt for tida.

Lita oppsummering:
- Andeby Online har gjort ei bittelita designendring for dagen. Ikkje noko spesielt, berre den same endringa som vi har brukt ved ei anledning tidlegare.
- Donald Duck & Co vier heile bladet til Norden.

Eg tør hevde at dei er langt, langt, langt betre enn oss på dette feltet. Og er ikkje **det** nok 1905 for deg, gi blaffen i Donald og kjøp heller Fantomet.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

07.06.2005, 07:19

Sigvald skreiv:

Jeg har så vidt bladd gjennom dagens DD&Co da jeg var innom REMA 1000 og må bare si at mitt inntrykk så langt er at AOL for tiden er langt mer seriøse enn DD&Co!

For en gangs skyld er jeg enig med deg. Her inne slipper du en forside full av limdritt som har klistrert fem og fem blader sammen i butikken slik at hele bladhaugen ser ut som den kommer rett fra papir resirkuleringen.

Pryds skreiv:

Så springer de vel også fødselsdagen til Alan Turing over d. 23. juni...?

Dataverdens svar på en ""middelmådig italiener med nymotens sideoppsett"" :-) Det er da MYE mere grunn for å feire dagen før nemlig 22 juni og Konrad Zuse.

Men det å flagge med det norske flagg (igjen) dagen etter det svenske flaggans dag, hallo ? Det at den dagen ble forbigått i stillhet er jo en fornærmelse mot alle våre svenske venner. Siden vi først har begynt å flagge på nasjonaldager så forventer jeg at AOL kommer opp med det amerikanske nasjonalflagget den 4 Juli siden Byron Erickson kanskje er avbildet på ett maleri av Carl Barks med det navnet. Noe annet ville vel være en fornærmelse mot våre amerikanske venner og Andeby ligger jo på det amerikanske kontinentet litt nord for der Onkel Walt er lagt på is.

Så kan alle mine venner på AOL gjette på hvilket av mine tre punkter jeg er seriøse på, og hvilke to jeg er i flåsehumør på :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

07.06.2005, 09:21

Olaf Solstrand skreiv:

Men dette bladet handlar langt frå berre om denne fødselsdagen. Dette bladet handlar om Norden. Dei har til og med fleire artiklar om Norden og Skandinavia i 7. juni-nummeret, og massevis av norske og svenska flaggor, og eit heilnordisk blad på serieskaparfronten. Kan ikkje det kallast 7. juni-markering? Det er uansett ei langt større markering enn den vi har på Andeby Online.

Du er så beskjeden, Olaf! :-)

Steinøy
14 år, Gaular

07.06.2005, 12:31

Flagget er pent ,det må jeg si:-D Jeg har ikke opplevd å få "limdritt" i bladene mine siden jeg begynte å abonere - og bra er det:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

07.06.2005, 13:41

MikroMidas skreiv:

Men det å flagge med det norske flagg (igjen) dagen etter det svenske flaggans dag, hallo ? Det at den dagen ble forbigått i stillhet er jo en fornærmelse mot alle våre svenske venner...

Bare ikke våre danske venner nå regaerer på at du har glemt å nevne den danske nasjonaldagen 5. juni... :-)

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

07.06.2005, 15:36

Sigvald skreiv:

Bare ikke våre danske venner nå regaerer på at du har glemt å nevne den danske nasjonaldagen 5. juni... :-)

Jeg tror ikke, de danske venner bliver stødt //nær// så nemt som du, Sigvald. Olaf kom med et eksempel, og i et eksempel kan man jo ikke nævne alle (så ville det heller ikke være et eksempel længere men en komplet liste). Desuden var der vel tale om den norsk/svenske union.

Thomas Pryds Lauritsen

Innlegget blei sist redigert 07.06.2005, 16:10 av pryds

pryds
28 år, Danmark

07.06.2005, 16:09

Eg trur at det er langt lettare å markere slikt for ei nettside som kan oppdaterast kvart einaste millisekund enn eit blad som kjem ut berre ein gong i veka og i tillegg blir planlagt og sett opp mange månader i forvegen. Når det i tillegg fell til same veke som Donalds fødselsdag (som frå eit donaldistisk synspunkt er langt viktigare, så klart), er det lett å gjera ein feil.

Forresten, Sigvald, kvifor i alle dagar er ikkje dagen markert på DINE nettsider? :-) Er det fordi du er historielaus og i tillegg overfokusert på Don Rosa (normale folk fokuserer då ikkje så sterkt på ein kentuckianer)? :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

07.06.2005, 16:58

Olaf Solstrand skreiv:

Eg trur at det er langt lettare å markere slikt for ei nettside som kan oppdaterast kvart einaste millisekund enn eit blad som kjem ut berre ein gong i veka og i tillegg blir planlagt og sett opp mange månader i forvegen. Når det i tillegg fell til same veke som Donalds fødselsdag (som frå eit donaldistisk synspunkt er langt viktigare, så klart), er det lett å gjera ein feil.

Forresten, Sigvald, kvifor i alle dagar er ikkje dagen markert på DINE nettsider? :-) Er det fordi du er historielaus og i tillegg overfokusert på Don Rosa (normale folk fokuserer då ikkje så sterkt på ein kentuckianer)? :-)

Min side er en Don Rosa side - 100-års jubileet for oppløsningen av unionen med Sverige har fint lite å gjøre med DR.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

07.06.2005, 19:54

Sigvald skreiv:

Min side er en Don Rosa side - 100-års jubileet for oppløsningen av unionen med Sverige har fint lite å gjøre med DR.

100-årsjubileet for oppløysinga av unionen med Sverige har vel strengt talt lite å gjera med Donald generelt, har det ikkje?

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

07.06.2005, 19:56

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

100-årsjubileet for oppløysinga av unionen med Sverige har vel strengt talt lite å gjera med Donald generelt, har det ikkje?

For så vidt, men DD&Co har lange tradisjoner for å markere Olympiader VM+EM i fotball, Star Wars, etc. så IMO ville det vært naturlig at de også markerte dagens 100-års jubileum. Men du mener kanskje også at DD&Co ikke bør markere 200-års jubileet for grunnloven i 2014?

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 07.06.2005, 19:59 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

07.06.2005, 19:59

Sigvald skreiv:

For så vidt, men DD&Co har lange tradisjoner for å markere Olympiader VM+EM i fotball, Star Wars, etc. så IMO ville det vært naturlig at de også markerte dagens 100-års jubileum. Men du mener kanskje også at DD&Co ikke bør markere 200-års jubileet for grunnloven i 2014?

Eg meiner at dei godt kan markere det, men at eg ikkje tar det ille opp dersom dei gløymer det heller.

Når alt kjem til alt, det vi snakkar om her er eit tilfelle av at ein dag som aldri har vore markert på nokon spesiell måte i Noreg har falt til same veke som Donalds bursdag. Når Donalds bursdag er noko som sannsynlegvis har vore planlagt ei stund, og vi veit at det er fleire månader sidan vekas donaldblad blei laga, er det vanskeleg å hugsa på å markere absolutt alt.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

07.06.2005, 20:05

Sigvald skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Sigvald skreiv:

Trur du må sette skillelinje mellom å meine dei ikkje treng og å meine at dei ikkje bør. Trur ingen her ser noko galt i det om DD&Co markerar slike ting (personleg er eg veldig for det og kunne godt tenkt meg ein setning i dette nummeret der dei påpeika at deira fokus på skandinaver samanfell med hundreårsdagen for unionsoppløysinga), men det er ikkje det samme som å meine at dei **treng** markere det. Det er opp til redaksjonen i DD&Co om dei vil rette merksemda mot noko som ikkje har med bladets ordinære innhald å gjere eller ikkje. Eg ville likt det om dei gjorde det, men eg er då ikkje arrogant nok til å forlange at dei gjer det. Det blir som å ringe til ein radiokanal og klage på at dei spelar den musikken dei reklamerar for at dei spelar i staden for å halde nyhendereportasje om at favorittfilmen min nettopp er sluppen på DVD.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

07.06.2005, 20:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.