Andeby Online > Diskusjonsforum > Vekas meiningsmåling
Gå tilbake til forumoversikta ...

Først, beklager at meiningsmålinga er 38 timer forsinka. :-) Lett å gløyme å leggja ut sånt.
Uansett, det eg ville seie om denne meiningsmålinga, var:
Her blir du bedt om å gi terningkast til Arilds første historie. Det er eit alternativ som heiter "Har ikkje lest den", men: Dersom du ikkje har lest den, men veit at du kjem til å lese den før veka er slutt, så vent heller litt med å stemme enn å krysse av på det alternativet. Meiningsmålinga kjem uansett til å bli ståande ut veka.
(Forresten: dette med terningkast, er det noko de gjerne kunne tenkja dykk sånn generelt sett? Ein funksjon der alle brukarar kan gi terningkast til kvart Donald-blad, og gjennomsnittsterningen visast ved sidan av omtalen?)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 18:27 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
07.06.2005, 14:28

God idè. Som Skribent, er jeg fullstendig for. (Sigurd sin idè òg)
Omanga Carl
Innlegget blei sist redigert 07.06.2005, 14:57 av Magnus Murphy
Magnus Murphy
17 år, Sandefjord
07.06.2005, 14:42

God ide, ja! I tillegg til gjennomsnittsterningen kan kanskje den som omtaler bladet legge til et terningkast selv?
Sigurd
18 år, Sandefjord
07.06.2005, 14:55

Liker idèen! Absolutt
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
07.06.2005, 15:25

Sigurd skreiv:
God ide, ja! I tillegg til gjennomsnittsterningen kan kanskje den som omtaler bladet legge til et terningkast selv?
Dette bør vera valfritt, synest eg. Personleg synest eg ikkje at det er naudsynt å kasta terning når ein likevel skriv ein lang omtale av bladet.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
19 år, Ullensvang
07.06.2005, 16:08

Sølve skreiv:
Sigurd skreiv:
Dette bør vera valfritt, synest eg. Personleg synest eg ikkje at det er naudsynt å kasta terning når ein likevel skriv ein lang omtale av bladet.
Einig - individuelle terningkastsvurderingar er egentleg ein uting, det er kun når ein får veldig mange slike kast og ein ser på snittet at det gir ein peikepinn om kvaliteten, det er altfor subjektivt til at det burde vere påtvungent i ein anmeldelse.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
07.06.2005, 16:43

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.