Andeby Online > Diskusjonsforum > Dårlig leke - dårlig timing
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

I DD&Co 21/2005 fulgte det med en Star-Wars lyssabel som leketøy til de minste. Bra idé av DD&Co, men for det første synes jeg at den vedlagte lyssabelen var for kort - kunne med fordel vært større og dobbelt så lang. For det andre burde den kommet i nummeret før (altså samtidig med "Spar vårs" pocketen) i og med at filmens premiere var i uke 20 og IKKE i uke 21.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 18:28 av Olaf Moriarty Solstrand
Sigvald
41 år, Stavanger
30.05.2005, 15:26

Var på Star Wars premieren i Oslo, Coloseum... Mange med Donald-lyssverdet der gitt;)
/Bow /Kneel Bislett Kebab House
MicMac McDuck
18 år, Oslo
30.05.2005, 16:03

Noen meninger om denne Star Wars filmen? Skal se den denne uken m fattern
og hadde vært greit med noen tilbakemeldinger fra filmen!,-)
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Severn
102 år, Nordkapp
30.05.2005, 16:08

Uden reference til en anden film vil jeg tillade mig at sige Ringen er sluttet. Det er godt at få forklaringen på den forvirring der dukkede op i mit hoved da Vader fortæller Luke at han er hans far - den forklaring har jeg fået nu.
Det har forresten været interessant at se hvordan både min mor og far har været bemærkelsesværdigt interesserede i det lyssværd.
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
30.05.2005, 17:22

severn skreiv:
Klart best av de tre nye filmene.
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
SvK
25 år, Bergen
30.05.2005, 20:42

Sigvald skreiv:
I DD&Co 21/2005 fulgte det med en Star-Wars lyssabel som leketøy til de minste. Bra idé av DD&Co, men for det første synes jeg at den vedlagte lyssabelen var for kort - kunne med fordel vært større og dobbelt så lang.
Du seier jo sjølv at denne sabelen er til dei minste - då er den etter mi meining lang nok.
Dessutan er noko av det stiligaste med denne at du kan slå den ut med ei handrørsle, og då er det vel ein fordel teknisk sett at den er så kort at det ikkje blir eit problem.
For det andre burde den kommet i nummeret før (altså samtidig med "Spar vårs" pocketen) i og med at filmens premiere var i uke 20 og IKKE i uke 21.
Vrøvl, filmens premiere var i 1977.
Vel, av ein eller annan grunn var det nummer 21 som var det store Star Wars-nummeret i år, og då er det jo greitt å få det der ... Og bladet kom ... tre dagar etter Star Wars-premieren? Dessutan består sikkert målgruppa til Donald Duck & Co i hovudsak av folk som ikkje har gått og venta på denne premieren i mange år, og difor ville dei kanskje vente med dette til Star Wars faktisk har blitt aktuelt? Det kan vera mange gode grunnar til å gjera dette i veke 21 i staden for veke 20 - personleg synest eg at det var artig å få ein lyssabel uansett kva veke den kom i. 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
30.05.2005, 21:10

severn skreiv:
Vel, det er enten den beste eller nestbeste i serien, er ikkje sikker, og trass i klassisk flat og kunstig Star Wars-dialog på mange punkter drukner dette i tøff action og eit par ganske fine scener. Sjølv vart eg likevel meir skuffa av denne filmen enn nokon annan i sagaen, ettersom det eg hadde venta på sidan episode I slutta blei forbigått på eit vis eg personleg fann veldig lite tilfredsstillande, men dersom du ikkje er så ekstremt inne i sagaen og kontinuiteten mellom filmane som eg er, så burde ikkje du legge merke til dette i særleg grad ein gong. Er berre ein bagatell som verkeleg forsura min personlege oppleving av filmen. Overall er den betre enn i alle fall Episode I, II og VI, spør du meg, og antakeleg betre enn IV òg. Om den er betre enn V må eg sjå gjennom heile sagaen i strekk for å ta stilling til. :)
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
30.05.2005, 21:50

Loke Aesir skreiv:
Sjølv vart eg likevel meir skuffa av denne filmen enn nokon annan i sagaen, ettersom det eg hadde venta på sidan episode I slutta blei forbigått på eit vis eg personleg fann veldig lite tilfredsstillande, men dersom du ikkje er så ekstremt inne i sagaen og kontinuiteten mellom filmane som eg er, så burde ikkje du legge merke til dette i særleg grad ein gong. Er berre ein bagatell som verkeleg forsura min personlege oppleving av filmen.
Og det var? 
Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
30.05.2005, 23:19

Enig med Sigvald her, de burde lagt med et ekte lyssverd når de først balet med det.
Og filmen? Som alle Star Wars, masse effektmakeri, flotte bilder, 10 i stil og 1 i innhold. Gjelder desverre Hitchikers guide to the galaxy også. Bedre enn Star Wars men Hooooo for en skuffelse.
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
40 år, Giske
30.05.2005, 23:42

Hitchhiker's har eg ingen forventningar til whatsoever. Ser fram til Serenity i haust, dog, håpar intenst den kjem til norske kinoar. Men det gjer den vel ikkje. Sukk.
Guffen Delbekk skreiv:
Loke Aesir skreiv:
Sjølv vart eg likevel meir skuffa av denne filmen enn nokon annan i sagaen, ettersom det eg hadde venta på sidan episode I slutta blei forbigått på eit vis eg personleg fann veldig lite tilfredsstillande, men dersom du ikkje er så ekstremt inne i sagaen og kontinuiteten mellom filmane som eg er, så burde ikkje du legge merke til dette i særleg grad ein gong. Er berre ein bagatell som verkeleg forsura min personlege oppleving av filmen.
Og det var? :)
Noko eg ikkje burde skrive her fordi mange kan ta det som ein spoiler. (Ja, det er noko som IKKJE er med, men det er jo dermed på ein måte ein spoiler) Suffice to say at "forklaringsscenen" på slutten burde ha hatt den innledande scenen den hadde i teikneserien (som eg leste i etterkant og som dermed dobla skuffelsen ettersom scenen faktisk VAR der men ikkje i filmen) og vore cirka tre gonger så lang... du burde skjønne kva eg snakkar om dersom du har sett filmen.
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
30.05.2005, 23:48

Guffen Delbekk skreiv:
Loke Aesir skreiv:
SPOILER:
Det manglende gjensynet med Qui-Gon Jinn (i form av gjenferd)?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 02.06.2005, 09:17 av Olaf Moriarty Solstrand
Sigvald
41 år, Stavanger
30.05.2005, 23:48

Sigvald skreiv:
Guffen Delbekk skreiv:
Loke Aesir skreiv:
SPOILER:
Det manglende gjensynet med Qui-Gon Jinn (i form av gjenferd)?
No forsøkte eg å la vere å spoile her - men ja.
SPOILER:
Ville vore nøgd med stemma hans, men å anerkjenne at han bevarte sin person etter døden men la vere å vise den er berre dårleg og teit. Scenen øydelegg flyten i filmen som den er, og gjer altfor lite for å forklare kontinuitetsholet filmane har på dette punktet. Ein KAN strekke det ut til ei forklaring, men slik strekking burde (og trengde) ikkje ha vore nødvendig. Dessutan er ingen SW-film komplett utan Qui-Gon ;-)
- Illyria
Innlegget blei sist redigert 02.06.2005, 09:19 av Olaf Moriarty Solstrand
Loke Aesir
23 år, Vik
30.05.2005, 23:54

Jeg likte lyssverdet mitt svært godt! Jeg har lekt med det hver dag siden jeg fikk det! Zapp!
"Kven er kven" ruler lizzom
31.05.2005, 18:43

176-761 skreiv:
Enig med Sigvald her, de burde lagt med et ekte lyssverd når de først balet med det.
Jøss fikk ikke Dere det
De burde også sendt bladet med A - post til alle vi som har sett de tre føste filmene mer enn tre ganger før Lucas ødela dem i nyutgavene. Selvfølgelig har grådige Egmont en slik oversikt over alle oss og det hadde ikke kostet noe ekstra heller
Jeg tror også abonnementer i midt Norge ble diskriminert med sverd med svakere lysstyrke. Så faktisk slik ut på Nova sier kvalifiserte rykter.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
01.06.2005, 20:29

Innteresangt tema, selv om jeg selvfølgelig ikke er enig med Sigvald i at denne burde kommet uken før Star Wars hadde premiere. Dette er en film som kommer til å ligge på topplisten i mange uker (måneder?) fremover og da kunne den like godt komme denne, neste eller uken etter på der.
Men det jeg stusset over med både Star Wars pocket, Donald og endatil et (nesten) ekte lyssverd (om ikke stort nok for Sigvald).
Jeg lurer på hvor mye distributørene av filmen har betalt Egmont for å gjøre dette ;)
Hvis dette ikke er snikreklame og kommersialisme på høyt nivå så vet ikke jeg.
Lars Olav
32 år, Grimstad
02.06.2005, 01:58

Lars Olav skreiv:
Jeg lurer på hvor mye distributørene av filmen har betalt Egmont for å gjøre dette
Heh, samtidig som dette er enorm Star Wars-reklame, tviler eg kraftig på at det er betalt. Men Star Wars er kanskje augeblikkets aller største motebølge. Star Wars er på alles lepper, alle snakkar om Star Wars, alle bortsett frå meg går og ser Star Wars ... Så her er det nok berre Egmont som vil ha sin bit av kaka, ved å basere historier og blad på noko som dei veit at brukaren har eit forhold til.
Kva er det som får flest folk til å kjøpe bladet, trur du - ein "slimslenger" som går i stykker når du opner pakken, eller eit lyssverd likt dei dei bruker i Star Wars tre dagar etter at ein Star Wars-film har hatt premiere?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 02.06.2005, 08:52 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.06.2005, 03:41

Olaf Solstrand skreiv:
Kva er det som får flest folk til å kjøpe bladet, trur du - ein "slimslenger" som går i stykker når du opner pakken, eller eit lyssverd likt dei dei bruker i Star Wars tre dagar etter at ein Star Wars-film har hatt premiere?
Det er da mer spennende å kjøpe et Donald med slimslenger. Da får man i hvert fall spenningen av å se hvor lenge den varer.
Lyssverdene er derimot kjedelige (merk: UTEN laser) samt for korte til og med for en våre kortvokste venner fra Stavanger. 
Legg meg på bordet og kall meg Donald Duk!
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Innlegget blei sist redigert 02.06.2005, 08:38 av Guffen Delbekk
Guffen Delbekk
23 år, Halden
02.06.2005, 08:38

Olaf skrev:
Star Wars er på alles lepper, alle snakkar om Star Wars, alle bortsett frå meg går og ser Star Wars
Vi er to, Olaf, vi er to....
Ser forresten ut til at denne tråden overlevde til tross for flere advarsler om at dette er et Andebyforum og ikke Star Wars..... 
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
02.06.2005, 11:15

Olaf skrev:
Star Wars er på alles lepper, alle snakkar om Star Wars, alle bortsett frå meg går og ser Star Wars
Hva er Star Wars?? 
Mvh,
Håvard
http://home.no.net/piacere/
Håvard
19 år
02.06.2005, 11:42

Wilfu skreiv:
Olaf skrev:
Vi er to, Olaf, vi er to....
Ser forresten ut til at denne tråden overlevde til tross for flere advarsler om at dette er et Andebyforum og ikke Star Wars.....
Tre! 
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
02.06.2005, 12:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.