Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Tegneseriekonkurranse?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Tegneseriekonkurranse?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hei! Jeg driver å fikser på min egne lille serie, og jeg lurte på om det ble holdt noen form for tegneserie-konkurranse i Dagbladet eller VG i år også, som det har blitt holdt tidligere år. Jeg vet at dette ikke har noe med Duck-universet, men jeg vet ikke annet råd enn å spøre dere!

Mvh. Severn;-)

Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Innlegget blei sist redigert 28.09.2005, 19:26 av Olaf Moriarty Solstrand

Severn
102 år, Nordkapp

30.04.2005, 20:39

Trur at Dagbladet har stripekonkurranse kvart tredje år, så der blir det isåfall ikkje før i 2006.

VG pleier ikkje å ha sånne konkurranser. Dei hadde det i fjor, men det var i samarbeid med Bulls og berre fordi Bulls hadde 75-årsjubileum. Satsinga på teikneseriar er ikkje så stor på den kanten.

Norsk Tegneserieforum (NTF) har teikneseriekonkurransar ein gong i året, derimot. Dei er riktignok upremierte, men det sit forlagsfolk i juryen og det har skjedd fleire gonger tidlegare at vinnaren har kome ut i teikneserieblad kort tid etter (og det er sjølvsagt "godt" betalt). Du må vera medlem for å delta, riktignok (for folk under 15 år er det 100 kr i året), men det er mange andre fordelar med eit slikt medlemskap, mellom anna rabatt på utvalde teikneseriebutikkar, gratis inngong på Tegneseriemuseet og medlemsbladet Bobla i posten fire gonger i året. Meir informasjon på http://www.tegneserier.no/ntf/

Lykke til - du har ein fin strek og skriver ikkje så alt for halvdårleg heller, så med litt arbeid tviler eg ikkje på at du har mykje å gi.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

30.04.2005, 21:09

Tusen takk for ros Olaf!(Hvis du sikter til stripen min på kurset i vinter, så har jeg nok forbedret meg en del siden da...)

Skal kanskje forhøre meg om medlemskap i NTF;-)

Takk for svar1!:-D

Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Severn
102 år, Nordkapp

01.05.2005, 19:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.