Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Don Rosa på Raptus

Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa på Raptus

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

NB ny dato for Raptus 2004.
Raptus har blitt nødt til å flytte til 8-10 oktober.
Frykt ikke! Don Rosa sier at han kommer likevel. Vi ser for oss flere godbiter for duck fans
Don Rosa : Ulike program for ulike aldersgrupper
Arild Midthun : Norges nye Donaldtegner
Muligens et Donaldist (og andre slike klubber) lille eksklusive møte med Donaldtegnere - Denne er litt usikker ennå, men vi jobber med det!

Vel møtt!

ps Har dere noen tro på at det kan bli andre folk i Norge som får i oppdrag å tegne Donald? f.eks Tore Strand Olsen (Har sett noen Donald tegninger han lagde for noen år siden og det var bra!)

Frode H

03.03.2004, 14:35

Skal Arild Midthun begynne å tegne Donald?

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

03.03.2004, 15:23

Hei, Frode, takk for sist! (Raptus.)

Etter det flotte arrangementet i fjor vil eg sjølvsagt ikkje gå glipp av ein einaste Raptusfestival frå no og fram til den dagen anten festivalen eller eg blir nedlagt. Utruleg flott arrangement. (om eg ikkje går tom for reisepengar då.)

Sjølv om det MÅ bli ein liten nedtur etter fjorårets Eisner, ser jo gjestelista til årets festival så langt ganske lovande ut. Og denne brukar å vekse kraftig utover våren, ikkje sant?

Don Rosa på Raptus: Kjempeflott for oss som likar seriane hans. Ser eitt bitte lite problem med dette: Det finst så utruleg mange serielegendar der ute. Don Rosa var "hovudattraksjon" for to år sidan. Er det rett at same menneske er "hovudattraksjon" tre år på rad? Eg meinar nei. Men, sjølvsagt er det flott at Rosa faktisk har interesse av dette, og eg gledar meg jo til å møte han. Men eg håpar at Raptus ikkje har bestemt seg heilt bastant for at Don Rosa skal vere hovudattraksjon i år. For all del, han er ein svært god gjest, men han var hovudgjest for to år sidan, og da hadde vel kanskje det beste vore om de hadde jobba vidare for å finne nok ei serielegende som det går an å byggja program rundt slik de gjorde med Eisner i fjor og med Rosa i forfjor. Kvar Raptusfestival bør vere unik, så ver så snill å ikkje gjer dette til ei resirkulert utgåve av 2002-festivalen.

Arild Midthun ja... Har han blitt tilsett no altså? Ja, ja. Om han berre teiknar Donald halvparten så bra som han teiknar andre ting...

Eg ser eit kraftig problem som kan oppstå med eit eksklusivt donaldistmøte... Donaldistene er ikkje oppegåande. Det er over åtte år sidan førre Donaldisten kom ut, og sjølv om Jan Krogh jobbar som ein helt, ser det ut som om det er mykje rot framleis. Ei av følgjene av dette er jo at ingen av Donaldistene har betalt medlemskontigent dei siste åtte åra, og då er det strengt talt enkelt for alle som vil å melda seg inn i Donaldistene, og då er det ikkje så eksklusivt lenger. Det høyrast ut som ein god ide - men det er eigentleg forutsatt at Donaldistene har eit visst system.

Uansett håpar eg at eit slikt arrangement ville ha vore opent for våre gode vener i Dansk Donaldist-Forening (RAP). Forstår det slik på Anders Christian at fleire av dei kjem oppover i år - som dei gjorde for to år sidan.

Andre folk i Noreg som kan få i oppdrag å teikne Donald? Tja... Det kjem vel først og fremst litt an på: Kven er INTERESSERTE i å teikne Donald? Har t.d. Tore Strand Olsen meldt interesse for å jobbe med dette?

Vel, såvidt eg forstår har vel Tormod tatt ekstrajobb som talentspeidar... :-) Så eg ser ikkje bort frå at han vil satse på å få huka tak i nye manusforfattarar og teiknarar. Om han klarar det, og kven det eventuelt måtte vere, vil vel tida vise.

Men skal eg vere heilt ærleg, vil eg nesten seie at eg håpar at Tore Strand Olsen prioriterar "Espen", "Ørn Bjørn og Jørn" og andre av sine eigne seriar framfor å kaste bort tid på å teikna Donald. Tore har laga så mykje bra oppgjennom åra at det hadde vore synd å sjå han selja sjela til noko så kommersielt og masseprodusert som Donald. Særleg om det var snakk om teikningar - då ville vi jo miste dei fortreffelege historiene hans.

Uansett: Vi sjåast på Raptus!

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

03.03.2004, 19:46

Hej

Frode, tak for nyhed om dato - havde ikke fået mig opdateret på deres side.
Olaf, det er mig, på vegne af DDF(R) der har foreslået dette donaldist-træf. Vi kommer nogen fra DK - måske kommer nogen fra NAFS(K) - måske kunne det hjælpe til at de norkse donaldister vågner igen - Jan var da til stede sidst jeg var på raptus i 2002.

Kan helt tydeligt se din bekymring i forhold til igen at gøre Rosa til stjerne... hvem er i stor i Norge nu, som kunne trække folk til også?

AC

04.03.2004, 07:17

Don Rosa vil nok bli en stor stjerne på Raptus. Han vil nok ikke bli eneste da vi har som Olaf hinter om noen ess i ermet som kommer ut utover våren. At Don er tilbake etter bare 2 år er etter eget ønske!. Han likte publikum/Raptus/Bergen/Vestlandet så godt.
Det at Donaldist gjengen ikke er operativ i Norge burde ikke være grunn for å unngå å arrangere et slikt arrangement, men arrangementet burde være påskudd for å få det aktivt igjen.
Uansett tror jeg at Don og Arild skal kunne holde noen veldig gode "foredrag".
Vi får se!

ps Takk for sist selv Olaf:-)

Frode H

04.03.2004, 10:01

"Kan helt tydeligt se din bekymring i forhold til igen at gøre Rosa til stjerne... hvem er i stor i Norge nu, som kunne trække folk til også?"

Vel... Spørsmålet er om ein skal tenkja "trekkplaster" eller "legende". For den norske marknaden er Will Eisner eit svakare trekkplaster på ein slik festival enn Don Rosa - men det kan vel ikkje vere tvil om at Eisner er den største legenda og den viktigaste serieskaparen av dei to. Problemet er jo at mange av dei største er heilt ukjente i Noreg - her går det stort sett på norske seriar eller Donald Duck.

Så... Kven kunne trekkje folk andre enn den mest kjente og profilerte Disney-forfattaren i verda? Tja. Kva med manga-legender? Japanske seriar er jo på veg opp. Kva med dei heilamerikanske superheltseriane - kunne det t.d. vere mogleg å invitere Stan Lee? Er Albert Uderzo framleis i live, forresten? Eller - ettersom det her er snakk om Don Rosa, som er meir ein aktiv serieskapar av høg kvalitet enn ei legende - kva med t.d. Neil Gaiman, Ken Akamatsu eller ein av dei mange andre glimrande serieskaparane som eksisterar i dag? (grunnen til at eg ikkje nemnar Jeff Smith, er at han var på Raptus for berre tre år sidan.)

Men, klart: No snakkar eg som teikneserieelskar, og ikkje som donaldist. Etter mi meining er det viktig at ein festival som Raptus klarar å vise folk at teikneseriar er så utruleg mykje meir enn Donald Duck.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.03.2004, 10:28

Har Frank Cho vært på Raptus?
Hasse Lindahl?
Kari Leppänen?
Jonas Darnell?

Jeg synes Frank Cho hadde vært genial å få til Bergen :)

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

04.03.2004, 10:35

Olaf Solstrand skreiv:
Er Albert Uderzo framleis i live, forresten?

Min store favorittserieskaper Albert Uderzo lever i beste velgående. Ellers hadde jeg vist om det. Vi ville ikke unngått å lese eller høre om det dersom Asterx`skaper hadde tatt kvelden.

Synd festivalen er i Bergen og ikke i Oslo. For meg er det ihvertfall det.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

04.03.2004, 13:49

Siste nytt : Jukka Murtosaari kommer til festivalen. Riktignok pga at han har tegnet mummitrollet, men han burde vel kanskje ha interesse for dette forumet:-)

Frode H

05.03.2004, 13:46

Fordi han har teikna ein bunke cover som aldri har vore trykt her i landet?

Den einaste Disney-HISTORIA han har teikna (som er lengre enn ei side), er ei 36 siders historie om ingen ringare enn Jessica Rabbit. Heller ikkje denne har vore ute på norsk.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.03.2004, 17:03

Olaf Solstrand skreiv:

Sjølv om det MÅ bli ein liten nedtur etter fjorårets Eisner,
----------
Første gang jeg ser at noen omtaler Don Rosa som en nedtur...

Don Rosa på Raptus: Kjempeflott for oss som likar seriane hans. Ser eitt bitte lite problem med dette: Det finst så utruleg mange serielegendar der ute. Don Rosa var "hovudattraksjon" for to år sidan. Er det rett at same menneske er "hovudattraksjon" tre år på rad?
----------

Visste ikke at han var der i fjor?

Eg meinar nei. Men, sjølvsagt er det flott at Rosa faktisk har interesse av dette, og eg gledar meg jo til å møte han. Men eg håpar at Raptus ikkje har bestemt seg heilt bastant for at Don Rosa skal vere hovudattraksjon i år.
----------

For meg og mine danske venner i Dansk Donaldistforning er han det uansett hva "korrekte" Raptus-folk måtte finne på.

For all del, han er ein svært god gjest, men han var hovudgjest for to år sidan, og da hadde vel kanskje det beste vore om de hadde jobba vidare for å finne nok ei serielegende som det går an å byggja program rundt slik de gjorde med Eisner i fjor og med Rosa i forfjor.
----------

Du er da der, vi ser frem til å møte deg også vi.

Eg ser eit kraftig problem som kan oppstå med eit eksklusivt donaldistmøte... Donaldistene er ikkje oppegåande...

Uansett håpar eg at eit slikt arrangement ville ha vore opent for våre gode vener i Dansk Donaldist-Forening (RAP). Forstår det slik på Anders Christian at fleire av dei kjem oppover i år - som dei gjorde for to år sidan.
----------

Nå jobber faktisk AC med saken. Det kan se ut til at det er DDF_R som ordner med et Donaldistmøte.

Uansett: Vi sjåast på Raptus!"
----------

Håper det ja.

Sigvald

Sigvald Grøsfjeld jr.

05.03.2004, 17:32

"Første gang jeg ser at noen omtaler Don Rosa som en nedtur..."

På lik linje med ALLE som kan krabbe og gå på planeten, blir Don Rosa sjølvsagt ein enorm nedtur etter Will Eisner. :-)

"Visste ikke at han var der i fjor?"

Enorm skrivefeil frå meg. Meinte "to av tre år på rad".

"Du er da der, vi ser frem til å møte deg også vi."

Hæ? Det har vel lite med dette å gjere. Eg kjem til å vere der som besøkande (og sannsynlegvis sitja på stand med Trondheimstegnerne store delar av helga), ikkje som gjest. Og når eg snakkar om "hovudgjest", meinar eg ei større legende som Will Eisner eller Stan Lee, eller ein glimrande serieskapar som Don Rosa eller Neil Gaiman.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.03.2004, 17:39

SleipeSimon2:
"Synd festivalen er i Bergen og ikke i Oslo. For meg er det ihvertfall det."

Men så hadde det vore eit ganske kjedelig land om alt skulle ha skjedd i Oslo og? :-)

For meg er Raptus ein ting som er så stort at det er verdt reisa. Og eg trur ikkje du har lengre reise enn meg. Har du ikkje råd til flybillett, går det både tog og buss. (der har du ein fordel - vi som reisar ned frå Trøndelag er nøydt til å ta fly eller buss, toget går om Oslo)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.03.2004, 17:52

Hej,
Har lige fundet ud af at datoen passer danske donaldister glimrende - her begynder nemlig den danske efterårsferie, indført fordi landbobørnene skulle hjælpe derhjemme med at tage kartofler op (poteter). Derfvor hedder den stadig potetferie (kartoffelferie- udtales på jysk) i folkemunde. - Så jeg håber at en del danske donaldister også vil være med. Vi må se hvad vi sammen kan arrangere
AC

AC

07.03.2004, 11:52

Hva skjer i grunnen på en slik festival i tillegg til besøk av tegnere? Er det folk som har stand for å selge tegneserier?

Å je ska singe ei lita vise åt dei, je!

Mats
20 år, Kongsvinger

07.03.2004, 19:02

Ja da, i tillegg til foredrag, utstilling, ulik underhaldning (i fjor var teaterstykket om Arne And sett opp), prisutdeling og laaaange signeringskøar er det ganske mange forlag og teikneseriebutikkar og serieskaparar og andre som har stands, ja.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.03.2004, 19:11

Går det an å ta med egne serier og få respons på dem fra profesjonelle på raptusfestivalen?

Saturos
19 år, Stavanger

08.03.2004, 16:31

Olaf Solstrand skreiv:
"Etter det flotte arrangementet i fjor vil eg sjølvsagt ikkje gå glipp av ein einaste Raptusfestival frå no og fram til den dagen anten festivalen eller eg blir nedlagt."
...
"Uansett: Vi sjåast på Raptus!"

Stryk dette. Eg blir nok heime i år. Er så mykje billigare å sitja og stirre i veggen. :-)

Saturos skreiv:
"Går det an å ta med egne serier og få respons på dem fra profesjonelle på raptusfestivalen?"

Her er det som stod på nettsidene til Raptus i fjor:

"Mange vordende serieskapere tar med seg tegningene og seriene sine for å få dem vurdert av "proffene". I verste fall får man gode råd med på veien, i beste fall sikrer man seg jobb og evig berømmelse.

Raptus vil gjøre avtaler med redaktører og serieskapere for slike visninger, og sette opp tidspunkt som passer de fleste.

Kontakt Raptus dersom du er interessert i en slik portfolio session - enten i forkant eller tidlig under arrangementet. Du vil da få informasjon om sted og tid for møtet. For litt viderekomne arrangeres det egne seminar, se programmet."

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.05.2004, 01:48

Hvorfor ikke få en Donald tegner som ikke har vært på Raptus før, slik som VanHorn, eller Scarpa.

Jeg ser personlig en grunn til ikke å dra på Raptus og Det er DR. Ikkke han personlig men det helv#¤%& kaoset som oppstår rundt han. Jeg synes fjorårets lokaler taklet slikt kaos mye dårligere enn Grieghallen
gjorde og tør ikke tenke på hva som skjer når en slipper DR og all fansen løs i i lokalene
som ble brukt i fjor.

Som nevnt over, Frank Cho burde ABSOLUTT være stor nok stjerne til å komme.

Mangler vel en svenske som ikke har vært der ennå, nemlig Joachim Pirrinen (vanskelig navn, sikkert skrevet feil)

Ser en etter eldre legender hvorfor ikke Moebius/Jean Giraud.

Hvorfor ikke få Scott Adams (Dilbert) over sammen med Bill Amend (Foxtrot) også. Sistnevnte lager vel det mange anser som verdens beste stripeserie fortsatt.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

06.05.2004, 10:20

oddvang skreiv:
"SleipeSimon2 skreiv:
"Skal Arild Midthun begynne å tegne Donald?"

Har også hørt det der ja..."

ja Arild Midthun skal visst begynne å tegne Donald. det sa han når han var med på etterskole tid en gang. han skulle bare ta en eksamen i å tegne donald før han kunne begynne.

christoffer

06.05.2004, 14:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.