Andeby Online > Diskusjonsforum > Er Hall Of Fame lagt på is?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har mine mistanker om det. Bøekene skal komme ca. annenhver måned men nå er det godt over to måneder siden den siste kom. Ingenher som har fått den nyeste? Og jeg har regnet med at opplegget til slutt ville bli lagt på is. Jeg synes det er en god ide å hylle de forskjellig tegnerne med hver sin bok, men jeg regnet ikke med at det ville bli noen suksess da de fleste nok bare er interesert i Rosa-bøkene. Money talks. Så, er det noen som vet noe.
Jeg synes ihvertfall det er kjempesynd hvis det er over allerede.
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
06.03.2005, 18:37

Jeg fikk mine mistanker allerede da DR 2-boka kom. Istedenfor brev om denne og neste bok, kom fire angrerettskjemaer...
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
06.03.2005, 18:49

I reklamen for Hall Of Fame gikk det vel frem at det skulle komme 5 bøker i året.
Så det er sikkert ingen grunn til å frykte at det ikke kommer flere. Hvis da ikke veldig mange avbestiller bøker som ikke inneholder Rosa og Barks. Egmont driver business, det må vi alle bare innse.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
06.03.2005, 19:11

Jeg har fått min Paul Murry-bok så det er ingen grunn til å frykte. Vet ikke akkurat når den kom, men den lå i alle fall i postbunken min da jeg kom hjem i går over post jeg har fått de siste tre ukene.
Tommy
24 år, Odda
06.03.2005, 21:03

Det er generelt mye lurere og spørre de som har ansvaret for dette en å begynne og spekulere her på forumet. En oppnår ingenting med å skape falsk frykt når en enkelt kan få ting avklart. 
Lars Olav
32 år, Grimstad
06.03.2005, 22:09

Og i dag fikk jeg den!
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
Innlegget blei sist redigert 07.03.2005, 17:12 av Sleipe-Simon
07.03.2005, 17:12

07.03.2005, 21:00

Tjohei, tjohopp, jeg fikk min bok for... ca en uke siden! 
Det var rart med en bok bestående av nesten bare Mikke- og andre ikkedonaldske-historier.
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
12.03.2005, 02:56

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.