Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

store hvite bøker

Andeby Online > Diskusjonsforum > store hvite bøker

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg var på loftet og ryddet en dag og da kom jeg over noen store hvite donald duck bøker som jeg hadde glemt. de e vel 40-50 cm lang, hvis ikke lengre. noen som vet noe om disse, og hvor mye de kan være verdt nå

polly

06.03.2005, 16:01

Det er nok "Jeg"-bøker du har funne. Det er ønske om å kjøpe desse i bruktbørsen her på sida, faktisk. Kva dei er verdt skal ikkje eg uttale meg om.

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

06.03.2005, 16:02

Noen stjal min Jeg OnkelSkrue-bok i 1988. Hvis du har den, og den er til salgs så TITT TEI... Her er jeg.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

06.03.2005, 16:52

Jeg er også ute etter "jeg"-bøker :)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

06.03.2005, 19:31

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor dere er ute etter disse bøkene. Mange inneholder ombrukne historier med elendig fargelegging, hvis jeg ikke husker feil.
Jeg har iallefall kvittet meg med mine.

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

06.03.2005, 21:17

Einherje skreiv:

Noen stjal min Jeg OnkelSkrue-bok i 1988. Hvis du har den, og den er til salgs så TITT TEI... Her er jeg.

Den så jeg nylig hos Løvås i Pedersgaten 25, Stavanger i fin stand.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

06.03.2005, 23:37

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.