Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hjelp igjen, takk...

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hjelp igjen, takk...

Gå tilbake til forumoversikta ...

Fikk et flash-back i dag, er ikke sikker på om det er en donald-historie en gang! Jeg fikk for meg at en historie handler om noen rosa frimerker, og at et av disse var mye verdt fordi det var trykket speilvendt. Kan også ha vært en Mikke Mus-historie eller lignende. Er det noen som vet hva jeg snakker om, eller er jeg helt på bærtur?

LilleMy

26.02.2005, 18:22

det finnes jo en hel del frimerke-historier når jeg tenker over det - DD og det magentarøde frimerket (eller DD på frimerkejakt i corombia) av barks f eks, og så syns jeg å huske en story fra tidlig 80tallet (av daniel branca?) med en postsekk som både skrue og guldbrand gråstein ville ha tak i.. men det var grønne frimerker tror jeg!
anyway, jeg tror *muligens* jeg vet hva du mener - en mikke mus-story av murry, som stod på trykk (bl a) på 70-tallet.. var det den som ender med at de trykker et frimerke med bilde av langbein på (som takk for innsatsen hans)?? (det går helt i surr for meg og :-) )

Jeg vil leve farlig! Føle blodet rulle vilt gjennom årene! Tokke-tokke-tokk!
-Klara Ku, DD 2/78

Innlegget blei sist redigert 26.02.2005, 19:28 av gaute hjartåker

gaute hjartåker
32 år, Stord

26.02.2005, 19:23

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.