Andeby Online > Diskusjonsforum > Omtaler 2005 (og før)
Gå tilbake til forumoversikta ...

Nå som omtaleseksjonen av AO er tilbake, tenkte jeg det kunne være en god idè å spørre hvem som faktisk har lyst til å omtale. Jeg håper at alle de gamle er med videre, men kanskje har det også dukket opp flere som kunne ønske seg å omtale utgivelser for AO?
En helt ny funksjon på AO er noe som var etterspurt en tid før vi var tvunget til å la siden hvile en stund i fjor. Det er nå mulig å omtale eldre utgivelser, og dermed åpnes det opp mange muligheter. F.eks. har noen tidligere ønsket å omtale gamle pocketbøker, og nå har dette blitt mulig.
Ber om at alle som ønsker å omtale utgivelser for AO melder sin interesse i denne tråden, og i tillegg skriver hva de ønsker å omtale.
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 11:55 av Olaf Moriarty Solstrand
Tommy
24 år, Odda
15.01.2005, 01:49

Vi kan også være interessert i omtaler av DVD-utgivelser som f.eks. Walt Disney Treasures, men også andre Disney-filmer, så det er bare til å melde seg for de som har lyst til å omtale.
Tommy
24 år, Odda
16.01.2005, 00:35

Jo, jeg kunne kanskje tenke meg å skrive noen omtaler i ny og ne, hvis det da ikke kreves altfor store forkunnskaper om forfattere/tegnere osv. Det er vel DD & Co og lignende ting jeg tenker mest på, leser f.eks. ikke DP. "Eldre utgivelser", er det de som kom ut mens omtalefunksjonen lå nede, eller er det hva som helst fra bokhylla? Men jeg har ikke tid før ca. 1. mars.
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
17.01.2005, 10:24

"Eldre utgivelser" er egentlig hva som helst fra bokhylla, ja. Flott at du vil omtale DD. Vi skal etterhvert få en fast omtaleliste der de som omtaler DD&Co. f.eks. gjør det hver fjerde uke (slik vi har hatt før). Det er selvsagt mylig å bytte innbyrdes.
Tommy
24 år, Odda
17.01.2005, 11:43

Er dere interessert i omtaler av de amerikanske Gemstone utgivelsene også? Siden jeg abonnerer på disse, kan jeg gjerne bidra med omtaler hvis ønskelig.
Sverre Amundsen
Sverre
36 år, USA
18.01.2005, 01:59

Sverre skreiv:
Er dere interessert i omtaler av de amerikanske Gemstone utgivelsene også? Siden jeg abonnerer på disse, kan jeg gjerne bidra med omtaler hvis ønskelig.
Det hadde vært fint, for da hadde jeg sluppet å gå og snoke og snike etter Don Rosa-utgivelser i bladsjappa mi. Hadde spart mye tid og ikke minst frustrasjoner over å ikke gå glipp av noe da.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
18.01.2005, 04:02

Sverre skreiv:
Det hadde vært helt topp 
Lo$ Companion
www.raptus.no
don rosist
16 år, Bergen
18.01.2005, 07:34

Sverre skreiv:
Ja, dette er noe vi absolutt ønsker å ha på Andeby Online. Hvis alt går i orden får du om ikke så lenge status som omtaler og kan dermed legge inn omtaler selv. Disse må da godkjennes av en administrator før de legges ut.
Tommy
24 år, Odda
18.01.2005, 17:39

Sverre skreiv:
Ettersom jeg samler på dette så er det av min interesse
Altid verdt å vite hva man bør kjøpe og ikke kjøpe
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
19.01.2005, 17:09

Har nettopp lagt inn en omtale av Donald Pocket 101. Alle som ønsker det er velkommen til å legge inn sine egne omtaler av eldre pocketbøker for Andeby Online. Trenger også omtalere som kan omtale nye utgivelser (ikke bare pocketbøker.)
Tommy
24 år, Odda
23.01.2005, 12:40

Jo då, eg kan vera med vidare og omtala Donald Duck & Co. Det kan ta nokre veker før eg har fast internett, men eg skal gje lyd frå meg når det skjer.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
31.01.2005, 14:53

Jeg savner det at man kunne kommentere omtalene. Da kunne man jo nemlig forbedre dem! Ja, du skjønner sikkert hva jeg mener.
se denne fete hjemmesiden! http://home.hia.no/~atleh04
Atle Håland
22 år, Iveland
23.02.2005, 13:32

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.