Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hurra!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hurra!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Må nesten nevne dette, men i morgen, når uke åtte har startet er det nøyaktig ti år siden jeg begynte å lese Donald! Det må feries!

se denne fete hjemmesiden! http://home.hia.no/~atleh04

Atle Håland
22 år, Iveland

20.02.2005, 15:50

Tillykke :-) Ja, det er en fin ting at fejre. Åh ja, det er vist 15 år siden for mit vedkommende - Uge 4, 1990 - siden da har jeg læst AA&Co. hver uge. Før den tid fik jeg bladet mere eller mindre sporadisk. Har selvkøbte blade fra mange år i 80'erne - særligt 86-87. '88 gik der noget galt - her læste jeg mere et blad fra Banken, kaldet Mike (med figurer af bl.a. Gullbransson) - jeg læste også bamse - så der blev nogle huller i samlingen i 88-89 - i 90 begyndte den lokale fakta (en halv-uafhængig afdeling af det som nu hedder coop) at have AA&Co. på hylden - så der købte jeg det hver uge i 3 år indtil jeg begyndte at abonnere.

Åh, nostalgi :-)

(Og en fyr der hedder Joe fra Singapore! :-)))

Remember: It all started with a mouse

Innlegget blei sist redigert 21.02.2005, 09:19 av AC

AC
29 år, Danmark

20.02.2005, 16:27

Korleis feirer dykk?

akelakk
38 år, Tingvoll

20.02.2005, 21:00

Eg feirer ikkje 10-årsjubileum før nummer 19, neste år.. då byrja eg å samle fast. Kva feiringa skal innebere er uvisst. Blir nok ikkje så veldig stor oppstuss.

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

20.02.2005, 22:35

Jørn Inge Frostad skreiv:

Eg feirer ikkje 10-årsjubileum før nummer 19, neste år.. då byrja eg å samle fast. Kva feiringa skal innebere er uvisst. Blir nok ikkje så veldig stor oppstuss.

Jeg begynte første gang å kjøpe DD&Co fast fra og med nr.1, 1976 så for min del blir det sånn sett 30-års jubileum om et lite år fra nå...

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 21.02.2005, 00:04 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

21.02.2005, 00:03

Jeg begyndte at "læse" Donald på min fars knæ da jeg var 6 - 7 år gammel i slutningen af 50érne, og startede som Barks samler i `72.
Så jeg må om 3 - 4 år have 50 års jubilæum som læser ! :-)
- Og 33 års jubilæum som samler i år!
Jeg husker stadig flere af de (Barks) historier som blev læst op for mig - b.la. historien om papegøjen Joe fra Singapore, der generer alle der går forbi Donalds hus :-)
Ah...Sweet Nostalgia!

"LIFE IS BUT A GAMBLE. LET FLIPISM CHART YOUR RAMBLE:"

Innlegget blei sist redigert 21.02.2005, 04:40 av Hans Christensen

Hans Christensen
Danmark

21.02.2005, 04:39

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.