Andeby Online > Diskusjonsforum > CBL
Gå tilbake til forumoversikta ...

Der er nu kommet en omtrentlig dato for hvornår bestillingssedlerne til den tyske CBL vil blive udsendt, nemlig i Juni/juli måned 2005, dette blev oplyst i et netop udsendt nyhedsbrev fra ehepa.de.
Så bliver det spændene at se hvornår vi får besked??
cps
30 år, Danmark
19.02.2005, 10:47

Det er ikke lenge til, men har noen hørt antydninger om størrelsen på opplaget i Tyskland. I Norge var det vel cirka 2000 som var opplaget. Hva slags opplag er det snakk om i Danmark og Sverige, noen som vet ?
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
21.02.2005, 12:28

oplaget i tyskland er sat til max 3.333 eksemplare, i danmark er det sat til 1.500-2.000 eksemplare, norge til 2.000-3.000 eksemplare og sverige 1.000-2.000. Alle tal stammer fra de respektive landes afdeling af egmonts barkshjemmesider
cps
30 år, Danmark
21.02.2005, 12:57

Ganske lite opplag i Tyskland egentlig. Ganske mange flere innbyggere i det landet enn i de skandinaviske landene til sammen. Jeg har bestandig trodd at Donald interessen der var minst like stor som her i Norge så jeg hadde ventet ett mye større opplag der nede.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
21.02.2005, 19:39

I dag kom epost fra Egmont. Ser ut som vi må vente til iallefall høsten før vi før Carl Barks samlede verker i Norge
Tar sin tid, men er vel verd å vente på 
24.02.2005, 12:54

Diff skreiv:
I dag kom epost fra Egmont. Ser ut som vi må vente til iallefall høsten før vi før Carl Barks samlede verker i Norge :( Tar sin tid, men er vel verd å vente på :)
Desverre... Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!
Asterix
18 år, Sande i Vestfold
24.02.2005, 14:33

Der er også kommet besked her i Danmark om at den første kassette forentes at udkomme i Juli/August så nu er det bare spændene hvornår man for lov til a tegne abonnement
cps
30 år, Danmark
24.02.2005, 16:44

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.