Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Nr. 10

Andeby Online > Diskusjonsforum > Nr. 10

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hmm...mens jeg først er så godt igang med å skrive så vil jeg bare ytre min mening om DD 10/04. Synes nemlig det er det beste bladet på lang, lang, lang tid. Ok, det var både Carl Barks (forresten en genial fortelling) og Don Rosa. Det trekker selvfølgelig skikkelig opp. Men i tillegg likte jeg skikkelig den første fortellingen, 'Kvakks forsvunne skatt' og de andre var også bra. Noen vurderinger?

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
21 år, Bamble

01.03.2004, 22:37

Jeg syns jeg har lest Barks' historie før en gang... Kan hende jeg bare har sett nevøene med de kostymene i en artikkel i DD&co.
Dette er første gang jeg ser at DD&co "reklamerer" med at det er både Barks og Rosa i samme blad, som jeg vet har skjedd et par ganger før.

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

02.03.2004, 20:21

Åja, nå så jeg at historien var med i nr 8/49. Jeg hadde såklart lest den i De Komplette årgangene..

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

03.03.2004, 15:41

Det er vel tilnærma lik umogleg å trykke Barks-historier som ikkje er utgjeve i Noreg.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

03.03.2004, 19:12

Helt klart det bedste blad længe. både med carl barks historien som sidst blev udgivet i AA 45/77 (i Danmark) og Bedste historier om anders and nr. 24, som var helt klart en god gammel klassiker. Og med fortsættelsen af Don rosa historien, som efter min mening var rigtig god. Og så var der den indlednings historie, den var godt nok også god. Glæder mig til at se et blad af denne kalibre igen.

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

04.03.2004, 14:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.