Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

HOF i Sverige

Andeby Online > Diskusjonsforum > HOF i Sverige

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Det ser da ud til at dette er blevet en egmont-diskussion - deres abonnementsservice osv. - jeg har aldrig haft noget at klage over fra den side.. - men vi kan da fortsætte diskussionen til vintermødet - nogle af jer er jo med :-)

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

25.01.2005, 19:58

cps skreiv:

Sidst vi ringede ind og brokkede os, oplyste egmont at de havde indført et nyt systm såabonnenterne nu skulle få bøgerne senest på udgivelsesdagen, så nu for vi se.

Umiddelbart ser det ud til, at et sådant system er i brug nu. I hvert fald har jeg fået Hall of Fame med Vicar (som ifølge Egmont udkommer 21. feb) i dag på trods af, at jeg betalte forrige HOF-bog på sidste betalingsdato. Eller måske er jeg bare heldig :-)

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
28 år, Danmark

12.02.2005, 17:47

Min dukkede også op i går.
I det medfølgende brev stod der forresten at serien nu er udvidet til 15 bøger.

cps
30 år, Danmark

12.02.2005, 20:04

Mathias bøgh skreiv:

Jeg har selv, afbrudt mit abonnement, fordi jeg heller ikke gider vente. Så vil jeg hellere købe den i løssalg.

Nå er ikke dette relevant for norske forhold ettersom det her i landet kun er Tronsmo som selger disse bøkene i løssalg og da disse selv er abonnenter tar jo det like lang tid som å abonnere selv. Den nåværende vinklingen i denne debatten kan såleds muligens ansees som off-topic, men det ser ikke ut til at moderatorene bryr seg om det - nok et tilfelle av tilfeldigheter (jfr. MikroMidas) eller er det bare jeg som har misforstått et eller annet?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

12.02.2005, 22:31

cps skreiv:

Min dukkede også op i går.

Mine too. - Det er så mit tredje eksemplar... (hvoraf jeg naturligvis har betalt for det andet - og betaler for det nys modtagne om lidt) - det første eks. fik jeg som oversætter - det er vel acceptabelt :-) ?
Ja, 15 bøger - det lyder jo godt.

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

12.02.2005, 23:22

Det lyder til, at jeg skal til at abonnere igen.

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

13.02.2005, 10:14

Sigvald skreiv:

Nå er ikke dette relevant for norske forhold ettersom det her i landet kun er Tronsmo som selger disse bøkene i løssalg og da disse selv er abonnenter tar jo det like lang tid som å abonnere selv. Den nåværende vinklingen i denne debatten kan såleds muligens ansees som off-topic, men det ser ikke ut til at moderatorene bryr seg om det - nok et tilfelle av tilfeldigheter (jfr. MikroMidas) eller er det bare jeg som har misforstått et eller annet?

Hvorfor trekker du mitt navn i en tråd hvor jeg ikke har postet ett eneste inlegg. Hva er det jeg har "misforstått" igjen :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

15.02.2005, 15:53

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:

Hvorfor trekker du mitt navn i en tråd hvor jeg ikke har postet ett eneste inlegg. Hva er det jeg har "misforstått" igjen :)

Du har IKKE misforstått noe - jeg lurte bare på om det var jeg som har misfortått noe.

Referansen til deg gjelder din kommentar i en annen tråd der du påpekte mulige tilfeller av varierende grad av moderering.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 15.02.2005, 20:05 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

15.02.2005, 20:04

Sigvald skreiv:

Du har IKKE misforstått noe - jeg lurte bare på om det var jeg som har misfortått noe. Referansen til deg gjelder din kommentar i en annen tråd der du påpekte mulige tilfeller av varierende grad av moderering.

Ahh den tråden ;-) da skjønte jeg litt mere.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

15.02.2005, 20:12

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.