Andeby Online > Diskusjonsforum > Carl Barks plakater
Gå tilbake til forumoversikta ...

Hej.
Jeg ved ikke hvor eftertragtede Carl Barks plakater er i Svarige, men i Danmark er der mange der gerne vil have fat i dem.
Desværre må jeg jo sige at de nu til dags er meget svære at få fat i - især fordi de under ingen omstændigheder medfølger til Anders And bladet. Nææ nej. Det skal være en åndsvag plastic-ting i stedet!
Nå, men til dem der er interesserede i en flot Carl Barks plakat, kan jeg oplyse at en masse af disse netop er sat til salg på det danske Qxl (www.qxl.dk).
Auktionen kan ses her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=16230608&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10674
Hilsen Lasse.
www.DisneyZonen.webbyen.dk
PS. Bemærk at jeg har absolut intet at gøre med auktionen. Jeg vil derfor ikke kontaktes med hensyn til køb osv... :-)
DisneyZonen
20 år, Danmark
08.02.2005, 21:12

Vi har vel sjelden sett så mye pent på en gang. Her er det bare å hive seg rundt for å få en sjelden sak til en billig penge.
Men det jeg er nødt til å lure på i denne sammenhengen (det har sikkert vært oppe før, men...) er hvorfor i all verden ikke Egmont kan gjøre det samme? Har de ikke rettighetene? Er de redd for dårlig salg? De har jo gitt ut fem skikkelige Barks-plakater allerede (4 til DKÅ, 1 til CBB). Hvorfor stoppe der?
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
09.02.2005, 11:39

Egmont kunne nok ikke tjene så mange penge på dem, da det mest er samlere der er interesserede i disse. Børn vil bare læse historierne :-)
DisneyZonen
20 år, Danmark
09.02.2005, 16:03

De fleste inpå her er vel strengt talt Norske, og en god del Dansker, men det har ingenting med diskusjonen å gjøre. Men jeg har i hverfall interesse for Barkslitografier, og det tror jeg de fleste andre "samlere" også har, eller?
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
11.02.2005, 14:34

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.