Andeby Online > Diskusjonsforum > Mail
Gå tilbake til forumoversikta ...

Dette er kanskje på kanten av hva MOD lar gå, men jeg forsøker... 
Kunne tenke meg mailen til folk her, for å ha det på MSN, siden det er veldig greit å ta opp ting som ikke trengs å tas opp åpenlyst på MSN... Hvis du ikke vil la mailen din ligge åpenlyst på forumet så legg meg til i MSN`en din på postmaster [at] christianos [dot] no
Takk! 
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
08.01.2005, 23:52

Merlock skreiv:
Hva er MSN?
Godt spørsmål, jeg lurer på det samme...
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
09.01.2005, 01:11

darkness_kc [at] hotmail [dot] com
And my soul from out that shadow, that lies floating on the floor.
Shall be lifted - nevermore...
-Edgar Allan Poe, The Raven.
Don Rota
20 år, Volda
09.01.2005, 01:35

Har faktisk tenkt ei stund på å leggja til moglegheit for å leggja til MSN-adresse og webadresse i profilen. Er det interesse for dette?
Merlock skreiv:
Hva er MSN?
MSN Messenger er eit slags chatteprogram som gjer at ein kan halde kontakt med vener og kjente som er på nett. Du legger til folk du kjenner i di kontaktliste etter e-postadresse, og får etter det eit varsel om det når de er pålogga samtidig, og kan prate med dei.
Litt som IRC, men det er ingen store felleskanalar - og det er heller ikkje kven som helst som plutseleg kan dukke opp og prate med deg, berre dei ein har i adresselista si. Altså litt meir personleg enn IRC.
Det er den beste skildringa eg kan gi. Les meir på http://messenger.msn.no/ .
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
09.01.2005, 03:01

thomasdagsvik [at] hotmail [dot] com
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
09.01.2005, 20:29

severn [at] online [dot] no
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 20:58 av Severn
Severn
102 år, Nordkapp
09.01.2005, 20:57

Har faktisk tenkt ei stund på å leggja til moglegheit for å leggja til MSN-adresse og webadresse i profilen. Er det interesse for dette?
Jepp 
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
09.01.2005, 21:23

Og her
yalla_for_faen@hotmail.com
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
22 år, Rana
17.01.2005, 23:19

ikkjesendhit [at] hotmail [dot] com
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Jørn Inge Frostad
18 år, Vestnes
17.01.2005, 23:25

Merlock skreiv:
Hva er MSN?
Måske kender du ICQ (udtales "I Seek You")? ICQ er det første "instant message"-program, der blev lavet. MSN Messenger er Microsofts pendent til ICQ, som hurtigt blev populært, fordi det blev indbygget i Windows. Af andre pendenter kan nævnes Yahoo Messenger og AOL Instant Messenger.
Jeg foreslår, at hvis mulighed for MSN Messenger-adresse lægges til folks profil, bør også mulighed for ICQ-nummer (og måske andre?) lægges til.
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
18.01.2005, 13:58

pryds skreiv:
Jeg foreslår, at hvis mulighed for MSN Messenger-adresse lægges til folks profil, bør også mulighed for ICQ-nummer (og måske andre?) lægges til.
MSN, Yahoo Messenger, AIM, ICQ ... noko eg har gløymt då?
Og heimesideadresse for dei som har det.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
18.01.2005, 14:11

Olaf Solstrand skreiv:
MSN, Yahoo Messenger, AIM, ICQ ... noko eg har gløymt då?
Min IM-klient, Gaim, understøtter yderligere følgende protokoller: Gadu-Gadu, GroupWise, Jabber, Napster, Zephyr. Jeg kender dog ikke nogen af dem som IM-protokoller/programmer og har ingen anelse om, hvor udbredte de er.
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
18.01.2005, 14:24

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.