Andeby Online > Diskusjonsforum > Kari Korhonen
Gå tilbake til forumoversikta ...

22.02.2004, 13:02

Han er vel strengt talt ein vaksen mann. Og ein koseleg kar er han og.
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.02.2004, 16:31

Og en av de mest lovende Donald-fortellerne nå for tida, spør du meg! Stor fan av historiene hans!
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Andungen
19 år
26.02.2004, 21:30

Helt enig i andungen kvakk kvakk!
(I Norden har vi jo også Gorm Transgaard som etter min mening kan sammenlignes...)
Kari Korhonen er jo også en god tegner! Både av Donald og Mikke (og Ole Brumm...)!
Synd han ikke tegner noe særlig Donald & co mer, men historiene hans er jo som regel knallgode! Får nøye oss med det! :-)
" I'm very slow as an artist. I can always write more than I can draw. Ideally, I'll spend half my time writing, half drawing. That produces more stories than I'll ever have time to draw. " , sa han jo selv...
Mvh,
Håvard
http://home.no.net/piacere/
Håvard
19 år
26.02.2004, 22:21

andungen kvakk kvakk skreiv:
Og en av de mest lovende Donald-fortellerne nå for tida, spør du meg!
Tja, eg kan ikkje seie at hans historiar - eller nokon av dei andre av dei vanlege småhistoriane no til dags - har gjort inntrykk på meg. For meg er det berre fire forfattarar/teiknarar som er interessante: Barks, Rosa, Rota, og no også Olaf, sidan han er norsk.
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
16.01.2005, 15:24

Jeg var særlig glad for serien hvor Donald bliver jordnøddekonge - var det ikke også Korhonen? Ideen er måske set før - hos Scarpa f. eks. men jeg blev virkelig rørt af den serie...
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
16.01.2005, 15:28

Kristian Rødvand skreiv:
Og en av de mest lovende Donald-fortellerne nå for tida, spør du meg!
Tja, eg kan ikkje seie at hans historiar - eller nokon av dei andre av dei vanlege småhistoriane no til dags - har gjort inntrykk på meg. For meg er det berre fire forfattarar/teiknarar som er interessante: Barks, Rosa, Rota, og no også Olaf, sidan han er norsk.
Syns det blir litt snevert med bare de, selv om jeg også gleder meg spesielt til de gangene det er nye Don Rosa-historier. Men du går fort glipp av mye, viss du bare fokuserer på "De store"=/ Rakker-Duck historiene, er bra, og Kari er flink til å finne på litt "annerledese" historier.
Og, det hørtes litt ut som om du bare likte Olaf fordi han er norsk. Syns de historiene jeg har lest av ham har vært bra, jeg, men det hadde jeg syns selv om han var portugiser og=)
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Andungen
19 år
16.01.2005, 18:06

Hvilke historier har Korhonen skrevet??Noen jeg jan finne innenfor DD 1999-2005??
Mvh. Severin:d
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Severn
103 år, Nordkapp
16.01.2005, 20:07

F.eks. Donald Rakker Duck historiene
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
16.01.2005, 20:09

Syns det blir litt snevert med bare de, selv om jeg også gleder meg spesielt til de gangene det er nye Don Rosa-historier. Men du går fort glipp av mye, viss du bare fokuserer på "De store"=/ Rakker-Duck historiene, er bra, og Kari er flink til å finne på litt "annerledese" historier.
Kanskje det er snevert, ja, men eg kan forsvare synspunkta: Donald-bladet er mynta på lesarar som er litt yngre enn det eg er (sjå berre på alle dei teite tinga som følgjer med), og eg følar at eg har vakse ifra alle dei vanlege småhistoriane til Korhonen, McGreal-folka, Vicar (jodå, han teiknar godt) osv, det er liksom ikkje noko spesielt med dei historiane, noko som faktisk er tilfellet med Barks, Don Rosa, og til dels Rota's historiar. Dei har mer vaksen fortellarstil og meir interessant innehald. Korhonen & Co. glimtar til av og til, det skal dei ha, men det blir liksom ikkje heilt det same.
Og, det hørtes litt ut som om du bare likte Olaf fordi han er norsk. Syns de historiene jeg har lest av ham har vært bra, jeg, men det hadde jeg syns selv om han var portugiser og=)
Eg synes det er frykteleg stats kvar gong eg ser at det står Manus
laf Solstrand under første rute i ein Donald-historie. Det er morosamt at Korhonen og dei andre har fårr norsk konkurranse. Olafs historiar er fullt på høgde med - om ikkje betre - enn alle dei andre av dei vanlegste seriane, og eg trur Olaf har potensial til å bli ein av dei største på manusfronten.
Kristian Rødvand
23 år, Rana
17.01.2005, 21:40

Kristian Rødvand skreiv:
Olafs historiar er fullt på høgde med - om ikkje betre - enn alle dei andre av dei vanlegste seriane.
"Om ikkje betre"?! Mann, jeg synes du overdriver.
"Kven er kven" ruler lizzom
17.01.2005, 21:50

Merlock skreiv:
Kristian Rødvand skreiv:
Olafs historiar er fullt på høgde med - om ikkje betre - enn alle dei andre av dei vanlegste seriane.
"Om ikkje betre"?! Mann, jeg synes du overdriver.
No reknar eg sjølvsagt ikkje med Barks, Rosa eller Rota i samalikningen. Eg synest dessuten det er mange historiar i Donald som er langt under middels (Colomer, Marshal, kjem ikkje på forfattarar) og Olaf hevar seg langt over disse. Den historien om fortsettelsesmaskina var spesielt bra.
Kristian Rødvand
23 år, Rana
17.01.2005, 22:15

Kristian Rødvand skreiv:
Den historien om fortsettelsesmaskina var spesielt bra.
Jeg synes "Donald for en dag" var bedre. Men, men....
"Kven er kven" ruler lizzom
17.01.2005, 22:19

Helt greitt, det. Den var ikkje dum, den heller, men eg syntes liksom eg har lese noko liknandes før...
Kristian Rødvand
23 år, Rana
17.01.2005, 22:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.