Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Joakim von And - Her er dit liv.

Andeby Online > Diskusjonsforum > Joakim von And - Her er dit liv.

Gå tilbake til forumoversikta ...

Hej.

jeg har netop sat min bog "Joakim von And - Her er dit liv" af Don Rosa til salg på qxl.dk. Regner med at få minimum 1000,- for den.
Er den norske udgave lige så meget værd, og lige så eftertragtet?

Hilsen Lasse.

Innlegget blei sist redigert 12.01.2005, 20:44 av DisneyZonen

DisneyZonen
19 år, Danmark

12.01.2005, 20:22

Jeg mener den svenske bog kostede 800 på brugtmarkedet for et par år siden (da jeg selv købte den). Har byttet mig til min norske udgave, så kender ikke prisen på markedet for den. (Tak, Sigvald :-)

Remember: It all started with a mouse

AC
28 år, Danmark

12.01.2005, 21:02

Dette med pengar har eg veldig dårleg peiling på. Men at [den norske] boka er veldig ettertrakta her i landet er det liten tvil om. Får eit inntrykk av at det er den boka som folk flest her inne er interesserte i å kjøpe - det har iallfall vore veldig mykje snakk om denne boka her i forumet.

http://www.andebyonline.com/index.php?traad=406

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 13.01.2005, 04:57 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

13.01.2005, 04:55

På qxl.no ble den norske utgaven solgt for litt over 800 NOK, men jeg fikk kjøpt boken for kun 400 NOK da jeg var den eneste som bydde på den bå gibud.no:-D Det kaller jeg røverkjøp;-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

15.01.2005, 13:44

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.