Andeby Online > Diskusjonsforum > Tråd slettet
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg har merket at tråden "Mail tilbakesendt fra Don Rosa" eller hva tittelen nå hvar har blitt slettet. Var det fordi jeg rettet en skarp og fult ut legitim kritikk mot både Sigvald og Mikro-Midas at den ble slettet? Jeg mener det er vkltig at synspunkter kommer frem uten at man sletter det.
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 15:01 av Sleipe-Simon
15.01.2005, 02:23

Tråden har ikkje blitt sletta. Men dei 15 siste innlegga i tråden har blitt sletta, og då hamna tråden ganske langt nede på forumoversikta ettersom det nyaste innlegget i den tråden plutseleg er nokre dagar gamalt.
Og nei, det var ikkje din skarpe og legitime kritikk som medførte at tråden blei sletta. Heller ikkje MikroMidas' like legitime svar til deg. Det var det at heile denne diskusjonen om korvidt Van Horn er amerikaner eller kanadier eigentleg er ganske så off-topic i den diskusjonen. Eg sletta ikkje innlegget til MikroMidas sånn umiddelbart fordi eg ikkje såg korleis tråden kunne ta skade av ein digresjon på to-tre innlegg, men når den digresjonen går over heile femten innlegg der folk mildt sagt kastar slipesteiner etter kvarandre, tar eg meg den fridomen at eg klipper litt.
Tråden ligger her:
http://www.andebyonline.com/index.php?area=forum&traad=860
... altså litt lenger ned på forsida.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.01.2005, 02:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.