Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

arne and

Andeby Online > Diskusjonsforum > arne and

Gå tilbake til forumoversikta ...

det var en ting jeg reagerte på når jeg var innom "www.tegneserieguiden.net"det er en side med mange tegneserier(donald,pondus,lansons gale verden osv)
jeg trykkte på "d" så kom alle tegneserierne på d opp. så trykket jeg på donald. da kom det opp eri side om donald.på høyre side står det "hvis du liker donald duck,liker du kanskje disse også og der står det mikke mus og arne and. det reagerte jeg på jeg har lest noen arne and striper og de er fulle av bannskap og andre fæle ting.sånn er den saken.

vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...

gutten fra nord
17 år, Sortland

11.01.2004, 13:55

Arne And er da ganske bra, men nå begynner vi å gå off-topic.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

11.01.2004, 14:08

Høh, har Tegneserieguiden lista opp Arne And som ein god serie for folk som likar Donald? For all del, eg likar Arne And. Synest det er ein kraftig bra serie.

Men serien har jo ei heilt anna målgruppe enn Donald.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.01.2004, 15:07

Eg har aldri hørt om Arne And. Har vert mest opptatt av Donald.

Steinøy
14 år, Gaular

11.01.2004, 15:10

Arne And er en god serie. Har den første boka på svensk (Arne Anka). Originalspråket er best, vet dere.

Men ja, jeg er enig i at Arne And ikke vil passe for alle Donald-fans. Det er ikke en barneserie.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

11.01.2004, 16:22

jeg synes også at den ikke er så verst, men jeg tenkte på de minste...

vore på leirskole i vantlia og det var veldig morsomt men........borte bra men hjemme best...

gutten fra nord
17 år, Sortland

12.01.2004, 12:03

Vel, "dei minste" bør ikkje lese Arne And. Så enkelt er det. Når ein blir litt eldre er Arne And ein god filosofisk serie med herleg humor.

Som har blitt til eit vanvittig bra teaterstykke, som eg anbefalar på det sterkaste.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

12.01.2004, 16:11

Synes de var litt rare!! Aldri hørt om ham før nå....Tror ikke jeg bryr meg!!

Kvakkikvakki

Kvakkikvakk
17 år, Bergen

12.01.2004, 17:10

Heisann. En kjapp presisering av hva som står på sidene i tegneserieguiden: "Hvis du liker Donald liker du KANSKJE disse seriene", og så er Arne And nevnt.

Er fullt klar over at Arne And og Charlie Christensen retter seg mot andre målgrupper enn det Disney-konsernet i utgangspunktet gjør med sine serier. Imidlertid synes jeg at en serie som Arne And er interessant for alle Donald-entusiaster over en viss alder - og det er grunnen til anbefalingen.

Her kan selvsagt mange være uenige med meg, men så er sidene og anbefalingene mine også basert på 100% subjektive vurderinger, og da vil andre fra tid til annen si seg uenige.

For evt. nysgjerrige ligger sidene her:
http://www.tegneserieguiden.net

mvh
Torbjørn Selven
(ansvarlig for Torbjørns tegneserieguide)

Olaf Solstrand skreiv:
"Høh, har Tegneserieguiden lista opp Arne And som ein god serie for folk som likar Donald? For all del, eg likar Arne And. Synest det er ein kraftig bra serie.

Men serien har jo ei heilt anna målgruppe enn Donald."

Torbjørn Selven

28.02.2004, 03:20

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.