Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa Hall of Fame bok nr. 2
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg la merke til en ganske irriterende sak nylig da jeg leste nyheten om bok nr. 2 med Don Rosa i Hall of Fame-serien. Det viser seg nemlig at historien "Forget me not", som aldri har vært utgitt tidligere i norge - er med i denne boken(!). Jo, i bunn og grunn er det en god nyhet at Egmont har skaffet oss denne historien også, men til hvilken pris? Nå forstår jeg jo at Egmont vil tjene penger, men dette virker enda mer "nå lopper vi fansen" enn da de besluttet å kun selge DR boken som del av et abonement med en masse bøker en DR fan som meg ikke bryr meg om. Jeg synes heller de burde ha utgitt denne korte historien i Donald Duck & Co før de trykte den i Hall of Fame rett og slett fordi den ikke har vært utgitt i norge tidligere. Men Egmont har vel tatt poenget med at de kan tjene mer på å gå denne veien..
Altså folkens, dere har ikke en komplett DR samling før dere får tak i denne andre boken i serien - som kan bli et lite h*** nå. Velkommen i klubben! 
"Å, hold nebb!"
Innlegget blei sist redigert 20.12.2004, 14:03 av Hertug Kvakkesen
20.12.2004, 14:01

Eg har vel allereie sagt mi meining om "Forget me not" eit par gonger, og det er at eg ikkje synest at dei bør trykke denne i DD&Co. Rett og slett fordi det etter mi meining er ei ganske dårleg historie. OK, Alle historier er "gode" på sin måte, men det er veldig, veldig, veldig mange historier som er langt betre enn denne.
Dei har jo ikkje lagt skjul på at det dei har lyst til her er å gi ut historiene til Don Rosa kronologisk. Og då kan dei vel ikkje la seg stoppe av at historia ikkje har stått i DD&Co før?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
20.12.2004, 14:49

Joda, du har rett i det at denne ikke inngår i gullkornene til DR, mye fordi han ikke skrev den sikkert. Men de andre korte, "dårlige" historiene (han heller ikke skrev) - som foreksempel "Leaky luck" og "The paper chase", er blitt utgitt i DD&Co. Så for min del hadde det alikevel vært artig å ha denne historien i samlingen - i "eget blad" som alle de andre historiene jeg har samlet i årenes løp..
"Å, hold nebb!"
20.12.2004, 15:08

Det er vel ingenting som hindrer det regulære bladet i å bruke historia berre fordi den har vore i ein anna norsk utgivelse fyrst, vel? Ser ikkje problemet her.
Og denne sytinga om at ein må abonnere på fleire bøker enn DRs er eg ganske lei av. Enten avbestiller de dei andre, eller så lar de vere å abonnere kjøper de DR-bøkene brukt, det får de nok til om de gidd prøve leite. Og dei fleste av dei som syter over dette kjøper vel DD&Co fast uansett? Der er det då fleire forfattarar og teiknarar enn DR, men de klagar ikkje på at eit abonnement på bladet innebærer å takke ja til alle blad han ikkje har ei einaste teikning i der?
Om kun DRs verker hadde vore i boksamlinga hadde den blitt ganske fort ferdig - eller komme ganske sjeldan. Om det siste er godt nok for dykk, så avbestill alle dei andre bøkene og de har fått viljen dykkar. Og om det er det fyrste de absolutt skal ha - vel, ei bok i året er då vel betre enn ingenting?
Eg abonnerer på serien utelukkande for DRs bøker si skuld. Men eg tek meg råd til å kjøpe dei andre bøkene òg. Akkurat som eg kjøper Donaldbladene uavhengig av om det er DR-historier i dei. Det er då faktisk meininga å plukke ut _det beste_ av dei andre her, og det er då godt over DRs dårlegaste kva kvalitet angår. Så absolutt verd pengane. Eg set pris på dette, eg. Hadde ikkje denne serien vore ordna slik den er ville eg neppe brukt pengar på desse bøkene, men no gjer eg det likevel, og liker det eg får. Det er faktisk Barks-bøkene eg ser minst fram til - dei fleste Barkshistoriane har eg uansett allereie lese og er ikkje interessante på samme måte som ei bok med t.d. Scarpas beste.
Hm. Litt lang digresjon. Og litt sintere enn den var meint å låte. Men poenget er altså at eg er lei av at DR-fans klager over denne serien - eg ser på meg sjølv som ein DR-fan, faktisk så ville eg neppe fortsatt abonnert på Donald om eg ikkje hadde lest hans historiar som liten. Han er oppimot åtti prosent av grunnen til at eg fortsatt les Disney-serier. Og eg ser ikkje på det som noko problem at andre forfattarar òg skal få ein sjanse til å vise fram sine beste verk.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
20.12.2004, 15:41

Enig med Loke...
Jeg er Don Rosa fan, og har komplett samling av alt han har gitt ut i Norge... Og er du en samler, så ser jeg på disse Hall of Fame bøkene som MUST i samlinga.. Uansett om du har alt som er gitt ut i blader. (akkurat som jeg ser på SMcD's Liv og Levnet boka..). Her er alle historier som er gitt ut, og her er kommentarer fra Don, forsider, innledninger og det meste. Skjønner ikke hvordan en kan unngå disse i samlinga!
Jeg abbonerer, men avbestiller alt mellom de stadige DR bøkene! De kommer en/to ganger i året, og det synes jeg en ekte samler kan ta seg råd til.
Og at "Forget me not" er med i boka, ser jeg ikke på noe annet enn et stort bonus, ettersom dette fører meg enda nærmere til fullstendig komplett samling!
Så samlere: Kjøp Hall of Fame! Det er verdt det i gull og er en pryd for enhver DR samling!
Eirik Fjellestad
Har Komplett Norsk Don Rosa Samling!
eifjell
21 år, Hamar
26.12.2004, 12:27

Loke Aesir skreiv:
Og denne sytinga om at ein må abonnere på fleire bøker enn DRs er eg ganske lei av.
Folk har faktisk full rett til å "syte" over dette, ettersom dette er noe særnorsk tull. I Danmark og Sverige slipper de dette.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
26.12.2004, 15:43

Det var ikke værre for meg enn å ringe ett nummer, snakke med ei koselig dame, og til slutt få frem at jeg ikke ville avbestill samtlige bøker i serien frem til neste DR bok... Gikk på et par minutter.
Det var det verdt! :)
Eirik Fjellestad
Har Komplett Norsk Don Rosa Samling!
eifjell
21 år, Hamar
26.12.2004, 20:38

Sigvald skreiv:
Loke Aesir skreiv:
Og denne sytinga om at ein må abonnere på fleire bøker enn DRs er eg ganske lei av.
Folk har faktisk full rett til å "syte" over dette, ettersom dette er noe særnorsk tull. I Danmark og Sverige slipper de dette.
...kva slags argument er det? Det der er å gjere som småbarn gjer: "når DEI får lov, kvifor får ikkje EG lov?!" Berre fordi ein gjer ting annleis andre stadar treng ein vel ikkje gjere det på same måte her? Utgiverene skal tjene penger, og om dei i Norge har funne ut at bokserien selger betre ved tvunget abonnement enn utan, så er det utgiverens valg. Ein kan gjerne sei i frå om at ein helst ville sett det annleis, men å gjenta saka omatt og omatt har liten hensikt. Om ein føler så sterkt for det får ein heller kjøpe bøkene på svensk eller dansk og slik la vere å støtte eit produkt ein er ueinig i marknadsføringa av.
Dei bedriver butikk, ikkje veldedigheitsarbeid til fordel for Don Rosa-fans. Ver glad for at dei meinar bokserien er øknomisk forsvarleg å utgi i det heile tatt, som meg, eller mislik produktet og la vere å kjøpe det. Men å kritisere om og om igjen har ingen hensikt. Det blir som å gå i ein daglegvarehandel og forlange at innredningen av varehyller endrest meir etter ditt private behov. Såklart kan du vennleg påpeike dette ynsket til betjeningen, og håpe dei endrar det, men til sjuande og sist må du velge om du vil handle der eller ikkje. Om du vil STYRE butikken startar du i feil ende.
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
27.12.2004, 01:26

Loke Aesir skreiv:
Utgiverene skal tjene penger, og om dei i Norge har funne ut at bokserien selger betre ved tvunget abonnement enn utan, så er det utgiverens valg.
Joda, men du har kansje ikke tenkt at dette kan være et spørsmål mellom å tjene mye penger eller og tjene enda mere 
Jeg sitter ikke med tallene for denne serien så jeg skal selvfølgelig ikke si at det er tilfelle, men du sitter jo ikke med tallene du heller så for oss begge blir det bare gjetting.
Men nå er vel dette uansett en totalt meningsløs debatt da serien faktisk selges hos Tronsmo i Oslo, og bøkene kan fint bestilles enkeltvis derfra 
Lars Olav
32 år, Grimstad
27.12.2004, 01:37

Lars Olav skreiv:
Loke Aesir skreiv:
Utgiverene skal tjene penger, og om dei i Norge har funne ut at bokserien selger betre ved tvunget abonnement enn utan, så er det utgiverens valg.
Joda, men du har kansje ikke tenkt at dette kan være et spørsmål mellom å tjene mye penger eller og tjene enda mere
Og igjen, eit firmas hensikt er ikkje å yte ein tjeneste, men å yte ein tjeneste mot maksimal tilbakeytelse, vanlegvis i form av peng. Om dei ville tjent på å utgi dei på den andre måten eller ikkje er ganske irrelevant, då dette ikkje er eit prosjekt for fansen som kun vil ha nok profitt til å kunne fortsette utgivelsene, men eit prosjekt som skal tjene maksimalt med penger og som har det som fyrste prioritet.
Det er no ein gong sånn verda fungerar. Eg likar det ikkje stort meir enn deg, men eg er i alle fall realist nok til ikkje å klage over at folk gjer det dei er ansatt til å gjere - skaffe firmaet sitt peng.
Jeg sitter ikke med tallene for denne serien så jeg skal selvfølgelig ikke si at det er tilfelle, men du sitter jo ikke med tallene du heller så for oss begge blir det bare gjetting.[/quote] Åpenbart. Kanskje dette til og med ER eit prosjekt som er starta for sin eigen del og ikkje for inntektene - kva veit eg? Sannsynleg verkar det dog ikkje.
{{
Men nå er vel dette uansett en totalt meningsløs debatt da serien faktisk selges hos Tronsmo i Oslo, og bøkene kan fint bestilles enkeltvis derfra
Heh - i så tilfelle der denne debatten ganske meiningslaus ja - og sytinga over abonnementsordninga desto meir meiningslaus. 
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
27.12.2004, 18:48

Loke Aesir skreiv:
Lars Olav skreiv:
Men nå er vel dette uansett en totalt meningsløs debatt da serien faktisk selges hos Tronsmo i Oslo, og bøkene kan fint bestilles enkeltvis derfra :)
Heh - i så tilfelle der denne debatten ganske meiningslaus ja - og sytinga over abonnementsordninga desto meir meiningslaus. ;)
.. og når så du denne sytingen sist? Jeg kan ikke huske og ha sett noe etter at Tronsmo begynte og selge dette (rundt en måned siden eller var det mer?)
Lars Olav
32 år, Grimstad
28.12.2004, 00:56

Hm, beklager - eg har på eit eller anna tidspunkt i denne tråden fått det for meg at hertugen klaga langt meir i trådens fyrste post enn han gjorde. (Og det har fått meg til å tru at den omtalte "sytinga" fortsatt pågår) Beklagar den litt krasse tonen, eg har tydelegvis overreagert grundig.
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
28.12.2004, 02:18

Loke Aesir skreiv:
...kva slags argument er det? Det der er å gjere som småbarn gjer: "når DEI får lov, kvifor får ikkje EG lov?!"
Det er argumentasjon som er tuftet på solid norsk likhetstradisjon.
Lars Olav skreiv:
... og når så du denne sytingen sist? Jeg kan ikke huske og ha sett noe etter at Tronsmo begynte og selge dette (rundt en måned siden eller var det mer?)
Dette er dog ikke godt nok dersom bøkene ikke også er tilgjengelige for bokhandlere i Bergen, Trondheim, Stavanger, osv. Dette kan lett testes ut ved at jeg kan prøve å bestille HOF 5 for AC fra den lokale bokhandelen på MadlaTorvet.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 28.12.2004, 02:41 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
28.12.2004, 02:38

Sigvald skreiv:
Lars Olav skreiv:
... og når så du denne sytingen sist? Jeg kan ikke huske og ha sett noe etter at Tronsmo begynte og selge dette (rundt en måned siden eller var det mer?)
Dette er dog ikke godt nok dersom bøkene ikke også er tilgjengelige for bokhandlere i Bergen, Trondheim, Stavanger, osv.
www.tronsmo.no er tilgjengeleg både i Bergen, Trondheim og Stavanger. Og i resten av verda.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.12.2004, 07:20

Finnes Tronsmo i Trindheim?? Har lånt DR nr.1 av en jeg kjenner og i DR nr.2 er det 2 el. 3 historier jeg ikke har lest, og det er kun disse jeg mangler...
mvh. Severin
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Severn
102 år, Nordkapp
28.12.2004, 11:13

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.12.2004, 14:54

Olaf Solstrand skreiv:
Tronsmo finst berre i Oslo, men nettsidene til Tronsmo er tilgengelege overalt. :-)
Det er imidlertid ikke særlig relevant i denne sammenhengen. Dersom bøkene kan selges i løssalg fra Tronsmo bør de også kunne selges på samme måte i Bergen, Tronheim, Stavanger og andre steder i Norge. Du må også huske at det ikke er alle som handler over nett.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
28.12.2004, 23:13

Folk som verkeleg er interesserte i å få tak i desse bøkene, lar seg ikkje stoppe av at ein må på Internett for å kjøpe det. Hadde du vore interessert i litt smalare ting enn Donald, hadde du visst at enkelte ting MÅ ein gjera nokre ekstra anstrengingar for å få tak i. Ei Don Rosa-samling - på same måte som Carl Barks samlede verker - er faktisk verk som er laga for eit relativt smalt publikum, og då kan ein ikkje forvente at ein kan kjøpe det overalt.
Går det an å få kjøpt Don Rosa-indekset ditt i Tromsø? Nei, nettopp. Går det an å få kjøpt det ved å sende deg e-post frå Tromsø? Kanskje det, ja ...
"Det er ikke alle som handler over nett"? Vel, då har dei berre seg sjølv å takke. Det er frykteleg enkelt, heilt trygt, og ein har tilgong til det aller, aller meste på nettet. Så lenge boka er tilgjengeleg på Internett (dei fleste bøker er det) og du har tilgong til Internett, kan du ikkje påstå at boka ikkje er tilgjengeleg for sal i Stavanger.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
29.12.2004, 00:32

Hvordan er det mulig å lage en stor sak av så lite. Hvordan klarte jeg egentlig å kjøpe meg ett CBL så lenge hverken bokhandelen på jobben eller den nede i gata solgte det. Og hvorfor selger ikke hydroen rett nede i gata det så hadde jeg sluppet å gått så veldig langt. Det begynner jo å bli en parodi denne klagen over at Hall Of Fame ikke er å få kjøpt på enhver middels pølsebu i Norge. Leser en det som står lenger opp så står det hvor en får kjøpt de på internet, og leser du dette så er du ihvertfall på internet allerede. At det er mulig å konstruere så mye syting rundt så lite.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
29.12.2004, 01:08

.. og bare for å være klagingen i forkant her:
"Varer bestilt gjennom vår nettbutikk kan betales enten med kredittkort eller gjennom postoppkrav"
Altså, alt man trenger og gjøre er enten å gå på internett (noe du allerede er når du er her inne) eller ta en telefon til Tronsmo (22 99 03 99).
En trenger ikke kredittkort, alt er enkelt og greit.
Selvfølgelig er det noen som har lagt kariere i å være sure og de vil aldri bli fornøyde, men de andre 99.99 prosentene av oss vil være såre fornøyde.
Lars Olav
32 år, Grimstad
29.12.2004, 01:40

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.