Andeby Online > Diskusjonsforum > saves the ship
Gå tilbake til forumoversikta ...

noen som har noen ide om denne historien med barks plot vil komme ut i ny noe mer tilgjenngelig format enn hva den nå er tillgjengelig i?
og er det noen som har en scan av denne historien?
16.12.2004, 10:06

barksisgod skreiv:
noen som har noen ide om denne historien med barks plot vil komme ut i ny noe mer tilgjenngelig format enn hva den nå er tillgjengelig i?
og er det noen som har en scan av denne historien?
Burde vel komme i Barks samlede på norsk? og scan er definitivt Sigvald sin avdeling 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
16.12.2004, 10:30

Jeg har historien på hollandsk i et a5-hæfte. vældig gode tegninger, men sær krigshistorie der bærer præg af sin tid... Den bør vel være i cbl.. ja. Var den i det amerikanske cbl? har aldrig fået bladret de 10 sæt grundigt nok til at vide det...
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
16.12.2004, 23:28

AC skreiv:
Var den i det amerikanske cbl? har aldrig fået bladret de 10 sæt grundigt nok til at vide det...
Jeg mener den var i bind VI men jeg har tatt feil før
Kan sjekke i morgen en gang.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
16.12.2004, 23:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.