Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Favorittfigur

Andeby Online > Diskusjonsforum > Favorittfigur

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Eg har fleire favorittar... men Petter Smart er nok i eliten, ja. Når han er brukt rett, så klart.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.02.2004, 18:06

Heey. Er det ingen som liker Anton her? Han er da kjempemorsom. I hvertfall i Carl Barks sine historier...

Anders
Bergen

09.02.2004, 19:52

Skrue og Magica har i alle år vært mine favorittfigurer

Fergus
25 år, Grimstad

10.02.2004, 00:20

Magica og Skrue er desidert på topp. Lillegull er heller ikke tapt bak en vogn...

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

13.02.2004, 17:35

Alle figurane i Donald Duck og Co har sinn sjarm, det går ikkje ann å velje ein spesiell.

Med gild frevleik helsar eg dykk, frendar.

Vegard
22 år, Hareid

13.02.2004, 21:32

Enig med deg, Vegard, selv om jeg kanskje ønsker meg flere historier om en bestemt figur, ville ikke historiene blitt de samme viss en av de andre figurene måtte bort.

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

19.02.2004, 21:25

Tjah... det er så mangt. Men min favoritt figur er Odin Eidolon fra de Fantonald bladene som kommer ut ny og ned. Men han har enda ikke dukket opp i den nye versjonen *redd*... Etter han kommer Lydia Lay, fra sammm serie, ja og selvfølgelig Fantonald...

-"What your eyes see and ears hear, the mind believes. But eyes and ears alike can be decieved, only the mind can know true reality".

AlphonseCapone
24 år, Rana

24.02.2004, 09:56

Ja, Odin Eidolon lenge leve. Og skal ein fyrst nemne Fantonald, så er Everett Ducklair og på lista. :)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

25.02.2004, 12:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.