Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Dette lurer jeg på

Andeby Online > Diskusjonsforum > Dette lurer jeg på

Gå tilbake til forumoversikta ...

Har "Dette lurer jeg på" slutet å gå i donald duck & co?

Andonym

14.02.2004, 20:53

Eg trur det har slutta. Eg synst det er domt, eg. Brev til Svinesen er noko tull. Kven er det forresten som skriv svara vi sendar inn til Svinesen?

Steinøy
14 år, Gaular

14.02.2004, 21:25

Lad os se: Hvis folk lurer på noget, og kigger i Donald og ser de svar svinet gir, så får de nok ikke netop lyst at stille et spørgsmål... derfor finder de andre muligheder, såsom at ringe til forlaget, søge på nettet (her), eller spørge ddfr eller nafsk.
Så send in spørgsmål. Det er Erik Hørthe der besvarer den brevkasse - ved ikke hvem der står bak svinet. en eller anden redaktør som til daglig er en hyggelig fyr, men med en ret kraftig darkside der er ret uhøflig...

AC

15.02.2004, 00:06

På donald.no står det at man kan sende inn spørsmål til Dette lurer jeg på, som vil bli svart på og gjengitt i Donald Duck & co....

Andonym

15.02.2004, 20:21

Såvidt eg har skjønt har "Dette lurer jeg på" ikkje slutta, men... Det blir vel lenger og lenger mellom kvar gong ettersom dei brukar plass til andre ting.

AC: Det er da ikke redaktøren bak Svinesen som har en uhøflig darkside. Det er det Svinesen som har! Det er en viktig side i Svinesens personlighet!

Erik Hørthe er ikke redaktør i Donald, nei. Han skriver artikler på oppdrag fra bladet. Og han gjør en kanonjobb.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.02.2004, 23:13

Det seneste bladet som jeg kan finne Dette lurer jeg på i er nr.14 2003... ergo var det over ti måneder siden det sist var i bladet ---det virker som det har sluttet... :-(

...

16.02.2004, 20:38

Ja... Hvilken stilling har egentlig Erik Hørte i DD? Er han redaktør? Har var jo litt aktiv på det gamle diskusjonsforumet, men jeg har ikke sett noe til han i dette."

Neida, jeg er slett ikke redaktør. Jobber freelance når redaksjonen ber om stoff. De nye er forresten svært ivrige, jeg har laget 12 artikler til nå i år, og har fire som er bestilt. Dette tar masse tid, og det er grunnen til at jeg ikke er aktiv i forumet.

Erik

Erik Hørthe

18.02.2004, 14:23

Det ser ut til berre å vere ein til no i år: "Roboter I Andeby", i nummer 7- sjå denne sida:

http://coa.inducks.org/coa/c1/creator.php/0/EHo/1/4

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

18.02.2004, 15:37

Jørn Inge Frostad skrev at det bare har kommet en artikkel til nå, den om roboter i nr. 7:
http://coa.inducks.org/coa/c1/creator.php/0/EHo/1/4"

Korrekt. Jeg har i tillegg lagdmange flere, blant dem en om Donalds sprøeste yrker, der medlemmer av dette forumet har bidratt. I tillegg i år til nå 13 andre som ligger på vent. Artiklene er lagd i forbindelse med Donalds jubileum, jeg tror den første kommer i nr. 14. En av artiklene som jeg lagde vet jeg foresten ikke kommer inn. Det er en sak om den fjerde nevøen, så jeg måtte lage en ny om Ole, Dole og Doffen. Akkurat nå jobber jeg med nabo Jensen, alle gode idéer mottas!

Erik

Erik Hørthe

24.02.2004, 10:18

Noko som hadde vore både flott og interessant hadde vore ein lang artikkel over fleire sider, kanskje ein føljetong, om bladets historie og utvikling. Det var vel kanskje noko sånt vi fekk i 1997 når Donald Duck & Co var 50 år, "Tidsmaskinen", som det kanskje også var du som skreiv, Erik? No veit ikkje eg kor lenge du har skreve artiklar, men eg tykkjer faktisk dei som vart trykte tidleg på 90-talet, ca. 1990-95, var både meir rikholdige og interresante enn mange av dei vi får no. Ein gong var det med eit dobbeltnummer som innheldt Eggemysteriet, og der sto ein lang, flott, og ganske avansert artikkkel om historia og språkstriden den skapte, så vidt eg hugser. No offense, så klart, dei er gode, artiklane vi får no også, vi skal vere glade for at vi i det heile sett har artiklar i det etterkvart meir og meir "barnslege" Donald-bladet.

No har eg kanskje rota meg eit stykke bort ifrå det eg eigentleg begynte med, men ein slik artikkel om bladet i deg sjølv hadde vore fint. Men no er det vel dette at det er Donald som har jubileum, og ikkje bladet før om 3 år igjen, når det er 60, så det blir vel kanskje feil. Men ein artikkel som gjekk over fleire blad hadde vore gøy. Noko a la tidsmaskinen. Kanskje om Donald sjølv?

Berre tull og vas med meg, men det kan hende du skjønte kva eg meinte.

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

24.02.2004, 14:35

Jørn Inge Frostad skreiv:

Erik Hørthe

25.02.2004, 08:22

(Innlegget mitt ble borte, her er det en gang til. Og - jeg heter faktisk Erik, "Hørthe" virker litt alvorlig!)

Jørn Inge Frostad skreiv:
"Noko som hadde vore både flott og interessant hadde vore ein lang artikkel over fleire sider, kanskje ein føljetong, om bladets historie og utvikling.

Det er som du selv skriver Donalds jubileum i år. Derfor handler denne artikkelserien om personer i Andeby og deres forhold til Donald. Nå har jeg gått utenom dette her og der, men utgangspunktet er en serie portretter der deres forhold til Donald belyses.

No veit ikkje eg kor lenge du har skreve artiklar, men eg tykkjer faktisk dei som vart trykte tidleg på 90-talet, ca. 1990-95, var både meir rikholdige og interresante enn mange av dei vi får no.

Jeg startet med noe som het Donalds brevkasse, har i hvert fall skrevet siden nr. 14/1990 og kanskje noe før også. Tidligere kunne teksten dominere mer, nå skal bildene være viktigst. Hva som er best er en smakssak. Men det er morsomt å få mye plass i blant. "Endelig tilbake" var eksempel på dette, og jeg har en laaang artikkel om musikklivet i Andeby i De komplette årganger 1958 del 2. Tar gjerne i mot reaksjoner når den kommer ut!

Ein Berre tull og vas med meg, men det kan hende du skjønte kva eg meinte."

LANGT I FRA. Du skriver reflektert og vi trenger yngre krefter om "vitenskapen" om livet i Andeby skal blomstre!

Erik

Erik Hørthe

25.02.2004, 08:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.