Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Disney Treasure Wave 5

Andeby Online > Diskusjonsforum > Disney Treasure Wave 5

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Sladder fra nettet om neste utgivelser til jul i år ?
The Chronological Donald: Volume 2 (2005)
Walt Disney Treasures tin probable for Wave 5 (December 2005)
Second volume of Donald Duck cartoon shorts, from 1942-?

True Life Adventures (2005)
Walt Disney Treasures tin probable for Wave 5 (December 2005)

Assorted Treasures Set (2005)
Containing Donald in Mathmagic Land and Ben & Me programs; limited edition

For de som lurer på hva dette er og vil vite mere om de tidligere utgivelsene i denne serien så er dette en fin plass å lese om disse utgivelsene

http://www.ultimatedisney.com/treasures.html

For mere disney film snadderstoff

http://www.ultimatedisney.com

Hvis det ikke er lov med slike linker så gi meg gjerne ett ips så slutter jeg med det :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

25.01.2005, 21:14

Jeg tror nok ikke en skal feste mye lit til akkurat disse gjettningene. Så langt jeg har fått med meg så har det ikke lekket ut noen nyheter fra offisielt hold og det som skrives på ultimatedisney er vel kun for ønsker og betrakte.

(ps, det er bare linker til ulovelig materiale eller sider som inneholder dette som er forbudt etter reglene så jeg kan ikke forstå at det skal være noe galt med disse du viser til).

Lars Olav
32 år, Grimstad

25.01.2005, 21:26

Lars Olav skreiv:

Jeg tror nok ikke en skal feste mye lit til akkurat disse gjettningene

De har truffet før.

(ps, det er bare linker til ulovelig materiale eller sider som inneholder dette som er forbudt etter reglene så jeg kan ikke forstå at det skal være noe galt med disse du viser til).

Jeg tenkte mere på konkurerende disney sider som kunne fjerne fokuset herifra :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

25.01.2005, 21:35

MikroMidas skreiv:

Jeg tenkte mere på konkurerende disney sider som kunne fjerne fokuset herifra :-)

Næh, ingenting galent i det. :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

25.01.2005, 21:38

Olaf Solstrand skreiv:

Næh, ingenting galent i det. :-)

Regnet med det, men jeg spør først.

MikroMidas
45 år, Trondheim

25.01.2005, 21:39

MikroMidas skreiv:

Lars Olav skreiv:

Jeg tror nok ikke en skal feste mye lit til akkurat disse gjettningene

De har truffet før.

Ja, de har truffet før men det har tidligere vært en mye mere føring i hva som kommer.Tidligere har det ofte vært basert på rykter fra bransjen og tidligere fulgte jeg ofte gledelig med i diskusjonen fordi jeg følte det var hold i det. Denne gangen føler jeg at det mer har blitt en ønskeliste.

Noe som derimot er sikkert er at det mest sansynelig blir en blanding av tegnefilm og et eller annet fra Disneys mange TV serier.

True Life Advantures tror jeg nok er et godt tips fordi dette er en tittel som har vært tiltenkt en stund. Disse var tidligere også gitt ut på VHS i USA så et marked er der absolutt.

Dessuten får vi noe med tegnefilmer, men jeg tviler veldig på at vi får en "sammleboks" slik det ønskes her. :-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

25.01.2005, 22:03

Siden

Er oppdatert med sladder direkte fra Leonard Maltin sin munn. Det er han plagsommme fyren som dukker opp mellom hver film :-)

Her ser vi hva vi kan få til jul, også kan de som lurer på hva dette er se nedover på siden. Og jaggu ta meg er ikke mange av de gamle boksene fortsatt å få kjøpt.

MikroMidas
45 år, Trondheim

08.08.2005, 00:23

Var får ikke så lenge siden hos en slektning av meg som studerer i USA(han var i Norge) som hadde alle disse filmene(mange i hvertfall) :-) Disney-fan!

David H
14 år, Østre Toten

08.08.2005, 10:41

David McDuck skreiv:

Var får ikke så lenge siden hos en slektning av meg som studerer i USA(han var i Norge) som hadde alle disse filmene(mange i hvertfall) :-) Disney-fan!

Ja, han er ikke den eneste. Jeg har samtlige 14 ståene i hyllen min og jeg gleder meg voldsomt til å kunne kjøpe 4 til i desember. :-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

08.08.2005, 11:21

Nå også med bilder av boksene

og klikkbare linker over til amazon med ennå større bilder.

MikroMidas
45 år, Trondheim

20.08.2005, 23:37

Håper baksiden blir direkte trykt på boksene igjen, for pappskivene de limte bakpå de tre siste har løsnet på mine.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

26.08.2005, 18:33

Ahh. Nå er det bare tre uker igjen å vente. Hvis det er noen som ikke har fått det med seg så inneholder det nye Donald-settet blandt annet denne godbiten:

"The Art and Animation of Carl Barks", new featurette on Disney's legendary Donald Duck artist. Veldig spent på denne.

Og til dere som samler de norske utgavene isteden kan jeg jo nevne at Mickey Mouse in Living Color vol. 2 har kommet ut idag.

ばか! (Baka!)

Innlegget blei sist redigert 16.11.2005, 13:47 av Chrisron

Chrisron
31 år, Tønsberg

16.11.2005, 13:46

Skal definitivt ha Chronological Donald vol. 2. Vol. 1 har jeg og den er fantastisk. Jeg er ikke så interessert i alle Disney Treasure-DVD-ene, heller de som omhandler de kjære Disney-figurene. Har i tillegg til Chronological Donald vol. 1, Mickey Mouse in Living Colour vol. 1 og 2, og må skaffe meg Mickey Mouse in Black & White 1 og 2, Goofy og Pluto.

Troja

16.11.2005, 14:05

Hvor mange av disse er kommet i norske utgaver/i norske butikker? Selv har jeg The Chronological Donald, Silly Symphonies og Mickey Mouse In Living Color. Vol. 2 av sistnevnte kommer altså i dag, er det kommet/kommer det flere?

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

17.11.2005, 10:52

Det er kun de du nevner som har kommet i norsk utgave.

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

17.11.2005, 11:25

chrisron skreiv:

"The Art and Animation of Carl Barks", new featurette on Disney's legendary Donald Duck artist. Veldig spent på denne.

Det hadde ikke jeg fått med meg. Takk for tipset som medfører en GANSKE stor forandring på spilleplanene når de boksene der kommer i hus :-)

MikroMidas
45 år, Trondheim

17.11.2005, 13:40

Lars Martin:

Hvor mange av disse er kommet i norske utgaver/i norske butikker? Selv har jeg The Chronological Donald, Silly Symphonies og Mickey Mouse In Living Color. Vol. 2 av sistnevnte kommer altså i dag, er det kommet/kommer det flere?

Mickey Mouse in Living Color Vol. 1 er også kommet ud. Eller er det kun i Danmark?

The wise Little Hen:)

Mathias bøgh
18 år, Danmark

17.11.2005, 15:57

chrisron skreiv:

Donald-DVDen kan forhåndsbestilles på Amazon (30 % rabatt):

http://www.amazon.com/gp/product/B000ATQYU6/002-0869265-1600825?v=glance&n=130&n=507846&s=dvd&v=glance

Det står ikke noe om regionkode, men det er sikkert regionkode 1, dvs at man her i Norge må ha en "sonefri" DVDspiller.

På amazon er det også en del "forhåndsanmeldelser" mv. (bl.a. liste over alle
Donald-shorts.)
Det står også noen ord om Barks-featuretten.

Gunnar And
56 år, Larvik

17.11.2005, 16:08

Jeg har funnet følgende beskrivelse av "Barks featuretten":

"The Art and Animation of Carl Barks," dominated by cartoon historian Jerry Beck, is the most interesting supplement. The extraordinarily knowledgeable Beck, assisted by other artists and animators, chats about the prolific Barks, who was not only instrumental in perfecting Donald's look but also illustrated the character's most memorable comic book exploits. The bonus materials are uniformly great, but the cartoons themselves are even better. Animation buffs will be in seventh heaven, and kids should be similarly enthusiastic with the 'toons if not the extras.

Gunnar And
56 år, Larvik

18.11.2005, 13:05

Gunnar And skreiv:

Det står ikke noe om regionkode, men det er sikkert regionkode 1, dvs at man her i Norge må ha en "sonefri" DVDspiller

Det er jo det vi har videohelp.com til da.

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Christiffer

18.11.2005, 16:55

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.