Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Svakt av posten

Andeby Online > Diskusjonsforum > Svakt av posten

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Jeg har faktisk vanskelig for å ta det første innlegget i denne tråden alvorlig.
Det kan da vel ikke være sånn at en mann på 38 år (som ikke engang abonnerer) ikke har andre ting å være opptatt av enn om et Donald-blad kommer 1 dag for sent i posten til Stavanger. Synes i såfall at det som ligner på avgudsdyrkelse av Don Rosa har gått vel langt.

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

28.01.2005, 18:47

Sigvald skreiv:

De siste ukene har vi da hatt en fin tone.

Ja, og nettopp derfor må jeg få be om at vi lar den slags diskusjon ligge. Det er ikke noe poeng i å diskutere hvor urettferdig det er at noen abonnenter får bladet tidligere enn andre. Som jeg kan se på bladene sendes de som B-post, der en stor forsendelse ikke kan komme frem til alle abonnenter samme dag. A-post blir prioritert, og så tar de så mye B-post som de har kapasitet til. Jeg kan f. eks. nevne at vi Rogalandsområdet fikk DD 3/05 på tirsdag uke 2. Det kan komme av at posten i denne delen av landet hadde særledes god kapasitet akkurat den uken slik at de kunne få bladet fortere fram til abonnentene.

Når det gjelder det å vente (lenge) på blad med Don Rosa-historier, har jeg bare en ting å si: Det er bedre at bladet kommer sent enn at det ikke kommer i det hele tatt. :-)

Dermed håper jeg at vi med dette kan avslutte denne ganske meningsløse diskusjonen og fortsette den gode tonen vi har hatt på forumet den siste tiden.

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

28.01.2005, 19:27

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.