Andeby Online > Diskusjonsforum > HOF på Tronsmo
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

TerjeT skreiv:
Hei.
Vi har tegna en drøss med abonenmenter. Det burde vel jeg vite som har gjort det. HOF 5 kan definitvt kjøpes på Tronsmo.
Den er altså kommet nå? Flott i så fall tar jeg snart kontakt!
Og bare for å legge til og oppklare. Vi må kjøpe inn HOF til full abo-pris. Vi selger dem videre for kr 350,- Vi gjør med andre ord ikke dette for å håve inn store penger, men for å kunne yte en service kunder neppe vil få andre steder.
Og det er selvsagt meget prisverdig!
Jeg takker også for oppklaringen 
For egen del vil jeg legge til at i den grad jeg eller andre har rettet et kritisk blikk mot distribusjonen av HOF ser er det UTELUKKENDE Egmont kritikken har vært ment rettet mot. Det er jo de som gjør dette vrient. Tronsmo har hele tiden hatt sine kunder i fokus og det er jo helt riktig vinkling. 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
42 år, Stavanger
21.01.2005, 01:14

Sigvald skreiv:
TerjeT skreiv:
Hei.
Vi har tegna en drøss med abonenmenter. Det burde vel jeg vite som har gjort det. HOF 5 kan definitvt kjøpes på Tronsmo.
Den er altså kommet nå? Flott i så fall tar jeg snart kontakt!
Jeg oppfattet dette som at Tronsmo vil få boken, ikke nødvendigvis at de allerede har fått den inn.
Lars Olav
32 år, Grimstad
21.01.2005, 09:55

TerjeT skreiv:
Og bare for å legge til og oppklare. Vi må kjøpe inn HOF til full abo-pris. Vi selger dem videre for kr 350,-
Vi gjør med andre ord ikke dette for å håve inn store penger, men for å kunne yte en service kunder neppe vil få andre steder.i
.. og kanskje burde dere differensiere på prisen på de forskjellige bøkene. Sist jeg var innom var både Rosa og Barks boken borte, mens det var mange eks. av de andre igjen i hylla.
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Drikaton
46 år, Nittedal
21.01.2005, 10:39

Rosa og Barks er selvfølgelig langt mer populære enn Vicar og Scarpa.
Følgelig går de oftere tomt. Men det er jo aldri dumt å spørre. Det kan jo hende at jeg holdt på med fylle på fra lageret.
Og når det gjelder å differensiere prisen; aboprsien til oss fra Egmont er jo den samme uansett.
Og HOF 5 er i butikken og på nettsiden vår.
Innlegget blei sist redigert 21.01.2005, 11:00 av TerjeT
21.01.2005, 10:56

Jeg henter opp denne antikke tråden for å berette at Norli også nå selger Hall of Fame bøker (Carl Barks, Don Rosa 1 & 2 og Vicar)
Lars Olav
32 år, Grimstad
23.07.2005, 12:47

Scarpa utsolgt? 
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
23.07.2005, 14:19

Norli er vel kommet inn på eiersiden i Tronsmo. De har vel kanskje sett hvor godt salget kanskje går hos Tronsmo og tatt konsekvensen av det.
Eller kanskje best av alt at forlaget har startet og selge de i "løs vekt" ??
Sjekket nettsidene til norli og der var det kun de bøkene Lars Olav refererer til. Men kankskje noe annet i butikkene ?? Var innom Norli her i byen for to dager siden og da så jeg dem ikke.
Den første boka må da enten være trykket i ett stort opplag eller flere opplag siden de tvinger den på alle. Noen som har en nylig mottatt bok de kan sjekke ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
46 år, Trondheim
23.07.2005, 15:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.