Andeby Online > Diskusjonsforum > Arild Midthun
Gå tilbake til forumoversikta ...

I går var Arild Midthun på Norge rundt. Det går ann å se det på nett tv på nrk sine hjemmesider.
Lo$ Companion
www.raptus.no
Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 18:22 av don rosist
don rosist
16 år, Bergen
15.01.2005, 18:08

Ikkje dårleg innslag. Her er ei lenkje direkte til programmet:
http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?Hovedkategori_id=0&Prosjekt_id=0&Kategori_id=0&Klipp_id=61272&Indeks_id=0&Oppgave_id=0
(inga lang ventetid heller, Arild er med i første innslag i programmet)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 19:04 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.01.2005, 18:58

Olaf Solstrand skreiv:
Ikkje dårleg innslag. Her er ei lenkje direkte til programmet:
http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?Hovedkategori_id=0&Prosjekt_id=0&Kategori_id=0&Klipp_id=61272&Indeks_id=0&Oppgave_id=0
(inga lang ventetid heller, Arild er med i første innslag i programmet)
Han var med andre ord heldigere enn deg - den gangen du skulle være med i Dagsrevyen, men ikke kom med før i Kveldsnytt.
Forøvrig hadde det vært flott om dere i AOL-ledelsen kunne sagt fra om Arilds deltakelse i Norge Rundt på forhånd slik at jeg kunne tatt det opp for AC. Vet du om/når dette evt. kommer i reprise?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 19:46 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
15.01.2005, 19:44

Sigvald skreiv:
Han var med andre ord heldigere enn deg - den gangen du skulle være med i Dagsrevyen, men ikke kom med før i Kveldsnytt.
Er det bedre å være med i Dagsrevyen en det er i Kveldsnytt?
Det er vel ikke alt man skal gradere slik? For i tilfelle kunne vi jo spurt oss om det er bedre eller dårligere og være i Norge Rundt kontra nyhetene (Kveldsnytt).
Forøvrig hadde det vært flott om dere i AOL-ledelsen kunne sagt fra om Arilds deltakelse i Norge Rundt på forhånd slik at jeg kunne tatt det opp for AC. Vet du om/når dette evt. kommer i reprise?
Hvis du tenker deg litt om så finner du nok fort ut at Norge Rundt aldri anonserer med hvem og hva som kommer i sendingen. Det er derfor veldig sansynelig og tenke seg at ingen i Andeby Onlines redagsjon visste om dette på forhånd.
Skal du dermed legge skylden på noen får det bli Midtun selv som ikke var høffelig nok og gi deg beskjed slik at du kunne ta dette opp.
Lars Olav
32 år, Grimstad
15.01.2005, 20:33

Sigvald skreiv:
Forøvrig hadde det vært flott om dere i AOL-ledelsen kunne sagt fra om Arilds deltakelse i Norge Rundt på forhånd slik at jeg kunne tatt det opp for AC.
Og korleis hadde du tenkt at vi i AOL-ledelsen skulle ha fått tak i den informasjonen? Det lagast så mange TV-program i Noreg at vi umogleg kan kontakte dei alle for å få vite kven av dei som skal ha Donald-relatert innhald. Dei hadde ikkje vett til å fortelja oss det heller. Difor fekk eg ikkje vite om dette før don rosist var så snill at han fortalte det i dag. Ikkje så enkelt å fortelja deg om det i går, altså.
No som vi har ein nyhendedel igjen, gjer eg faktisk alt eg kan for å finne ut kva som skjer i donaldistnoreg, og hadde NRK lagt ut litt informasjon om dette på nettsidene sine, eller sladra til ei anna nettavis om det, hadde eg faktisk visst det, og då skulle du sjølvsagt ha fått vite det i går. Men så lenge det ikkje er tilfelle, er det lite AOL-leiinga kan gjera for å hjelpe deg med dette.
Vet du om/når dette evt. kommer i reprise?
Ser ut som om det er på måndag klokka 14.35 (det tok meg forresten berre nokre minutt å finne ut det på nrk.no, du kunne strengt talt ha klart det sjølv).
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.01.2005, 20:48

Lars Olav skreiv:
Hvis du tenker deg litt om så finner du nok fort ut at Norge Rundt aldri anonserer med hvem og hva som kommer i sendingen.
OK, dumt av dem. På denne bakgrunnen beklager jeg selvsagt min kommentar til Olaf. Flott gjort å finne ut om reprisen i hvert fall - den skal vel nevnes i AOLs "Nyhetsseksjon"?
Sigvald skreiv:
Er det bedre å være med i Dagsrevyen en det er i Kveldsnytt?
Ja i hvert fall når Olaf selv går ut og annonserer det slik at jeg forbereder meg til opptak. Da det ikke kom noe i Dagsrevyen droppet jeg det hele - jeg kunne jo ikke ane at innslaget i stedet kom i Kveldsnytt.
Skal du dermed legge skylden på noen får det bli Midtun selv som ikke var høffelig nok og gi deg beskjed slik at du kunne ta dette opp.
Nei, det synes jeg ikke, men han skulle selvsagt gitt beskjed til Olaf slik at han kunne nevnt det her i forumet. Men la oss først og fremst være glade for at programmet går i reprise på mandag. Da skal jeg selvsagt ta det opp slik at AC, Thomas og de andre får sett innslaget under DDF(R)s kommende vintermøde i Vildbjerg. 
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 22:27 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
15.01.2005, 22:17

Sigvald skreiv:
Flott gjort å finne ut om reprisen i hvert fall - den skal vel nevnes i AOLs "Nyhetsseksjon"?
Hm ... på kva måte har det nyheitsverdi då? Det kjem ikkje fram noko som helst i det innslaget som Andeby Online ikkje skreiv om allereie i fjor sumar - det er vel strengt talt ikkje ei nyheit kvar gong ein donaldteiknar gir eit intervju? (med mindre det er ein av dei tilbaketrukne som aldri gir intervjuar så klart, men Arild er definitivt ikkje ein av dei
)
Nei, det synes jeg ikke, men han skulle selvsagt gitt beskjed til Olaf slik at han kunne nevnt det her i forumet.
Han skulle ha gitt beskjed til meg? For alt det eg veit, er ikkje Arild klar over at Andeby Online eksisterer. Eg har ikkje prata med han sidan i juni (trur vi har sendt kvarandre cirka ein e-post kvar etter det, og det byrjar å bli eit halvår sidan det òg). Eg har faktisk ikkje dagleg kontakt med Arild i det heile tatt, og eg har såvidt møtt han berre to gonger, så han føler vel ikkje eit behov for å fortelja meg sånt, då.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.01.2005, 22:37

Du trenger ikke å tenke på det med video Sigvald for jeg har laget en VCD (video CD) med programmet og siden jeg ikke har sendt AC de heftene som jeg har lovet og sende enda så kan jeg fint putte den VCDen med den forsendelsen.
Den kan spilles av i de aller fleste DVDspillere og alle datamaskiner.
Lars Olav
32 år, Grimstad
16.01.2005, 01:48

Lars Olav, det lyder godt! Dette må vi se til mødet i februar.
Er privatmelding-funktionen nu genoprettet? Nej? Okay, det er i orden, Olaf :-) - vi må lige minde hinanden om adresser via mail så.
Remember: It all started with a mouse
Innlegget blei sist redigert 16.01.2005, 15:02 av AC
AC
28 år, Danmark
16.01.2005, 14:58

AC skreiv:
Er privatmelding-funktionen nu genoprettet?
Nei, beklagar.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
16.01.2005, 15:00

AC skreiv:
Lars Olav, det lyder godt! Dette må vi se til mødet i februar.
Det går bra. Det tar ikke mange dagene fra Norge til Danmark og jeg får det ut i løpet av uken som kommer så da har du det i god tid til møtet.
Jeg har fortsatt emailen din med adressen din så det går bra 
Lars Olav
32 år, Grimstad
16.01.2005, 17:05

don rosist skreiv:
I går var Arild Midthun på Norge rundt. Det går ann å se det på nett tv på nrk sine hjemmesider.
Teiknar han berre omslag? eller er det historier og?
@:)
akelakk
38 år, Tingvoll
17.01.2005, 12:43

Det er vist kun forsider indtil videre (og så indholdssiden i Halloween-numret, ikke?)
Han fortalte til foredraget på raptus om et par serier, men jeg ved ikke om de er udgivet endnu, eller om de overhovedet bliver det.
(Tak lars Olav
)
Remember: It all started with a mouse
AC
28 år, Danmark
17.01.2005, 13:28

Men dette er vel "Intill videre", eller? Jeg forstod det sånn at han skulle utgi historier også
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
17.01.2005, 16:27

Jeg fikk tatt på intervjuet med Arild Mitdhun i dag umiddelbart ETTER opptaket av Olafs opptreden i "Det svakeste ledd". Den kasetten blir selvsagt med til DDF(R)s vintermøde i februar 
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
17.01.2005, 21:07

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.