Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

70 årsboka

Andeby Online > Diskusjonsforum > 70 årsboka

Gå tilbake til forumoversikta ...

Eg las nett i 70 årsboka, det er litt treigt eg veit det. I introduksjonen der står det at donald var med i Bannd Consert som er ein god film, men det var bilete til som slett ikkje var frå den filmen! Dette er litt slappt, tykkjer eg.

@:)

Innlegget blei sist redigert 15.01.2005, 12:01 av Olaf Moriarty Solstrand

akelakk
38 år, Tingvoll

14.01.2005, 09:16

Ja, det bildet var jo tydelig ikke fra den filmen. Litt skuffende når artikkelen handler om Donalds utvikkling og så viser de som trykker det at de selv overhode ikke greier og se at dette ikke kan være fra en 1935 film.

Desverre er det ikke bare den billedteksten som irriterer men det er flere også.

På side 8 f.eks. er det 3 bilder av Donald som skal være ham som hissigpropp, familiemann og sadist. Problemet her er vel bare at bildet som illustrerer familiemannen er fra en krigspropagandafilm der Donalds "bedre samvittighet" viser Donald hvordan han skal spare pengene sine istedenfor å bruke dem opp (helst spare ved å kjøpe krigsobligasjoner). Dette har vel veldig lite med "familiemannen" og det burde være svært mange bilder som kunne illustrert dette bedre.

Lars Olav
32 år, Grimstad

14.01.2005, 15:47

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.