Andeby Online > Diskusjonsforum > Andebys mest sexy innbyggere
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Magica Fra Tryll og Fantonald, som forøvrig er et meget bra syn, hvis tegneren ahr gjort en god job. Det gjeldre forøvrig med andre figurer også ;P
Ikke spis mine indre organer. Jeg trenger dem selv!
Asterix
18 år, Sande i Vestfold
10.01.2005, 18:12

Klara Karamell skreiv:
Loke Aesir skreiv:
Om ein ser bort frå diverse skodespelarinner o.l. med små opptredenar for å forføre Donald etc.
Og i pocket nr. 16 eller deromkring får vi treffe femme fatal'en Sexa Pihl (navnet sier alt!). Så får det heller være at hun i realiteten er et av Magicas alter egoer.
Magica!! I tillegg til å være flott kan ho skape seg til kven ho vil. (Har ikkje lest disse historiene.)
@:)
akelakk
38 år, Tingvoll
10.01.2005, 19:14

Når jeg tenker på "sexy" så tenker jeg som regel ikke (ganske sjelden faktisk) på en and, en gås, en mus (øhm...) eller andre dyr for den sakens skyld. Dog er det jo ikke til å komme fra at Magica rett og slett er en snerten liten sak.
Det gjør jo ikke saken verre at ho er utstyrt med foff-bomber heller. Våkner man er søndagsmorgen med hodepine og Magica på armen kan man jo bare fortelle sine venner (hvis man da ikke er stolt over å ha delt seng med en and) at man hadde blitt foffet og dermed rett og slett ikke visste hva man gjorde.
Og hvem kan med hånden på hjerte si at de ikke er svake for Magica sine øyne? *drømme*
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
10.01.2005, 19:42

Guffen Delbekk skreiv:
{Og hvem kan med hånden på hjerte si at de ikke er svake for Magica sine øyne? *drømme* }}
Merlock!
"Kven er kven" ruler lizzom
10.01.2005, 19:52

Magica må være mitt svar. Rett etter kommer Gylne Gulda. Men ikke det at jeg syns ender og andre dyr er videre sexy, da men.....
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
10.01.2005, 20:54

Sleipe-Simon skreiv:
....uansett klarer jeg ikke å se på ender, mus, kuer eller hunder som "sexy". Men så har du jo vellbygde Madam Trippel X fra "Farlig forkledning" da....
Hvis hun bor i andeby er hun helt klart førstevalget. Eller hvis vi skal tukle med tiden, hvorfor ikke den unge frøken Vable. Kan ikke tenke meg til at Skrue har vært noe annet en mann med sans for lekre damer og frøken Vable må ha vært ansatt som ganske ung. Hvordan så hun ut da ?
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
10.01.2005, 22:41

MikroMidas skreiv:
Sleipe-Simon skreiv:
{{ Kan ikke tenke meg til at Skrue har vært noe annet en mann med sans for lekre damer og frøken Vable må ha vært ansatt som ganske ung. Hvordan så hun ut da ?
Hun er jo med som ung i "Skrues liv", der hun ser ut som intet annet enn en yngre utgave av den hun er i dag - med stiv hårknute og en streng, men vennlig look.
«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»
Vegar
19 år, Trondheim
10.01.2005, 22:47

MikroMidas skreiv:
Kan ikke tenke meg til at Skrue har vært noe annet en mann med sans for lekre damer og frøken Vable må ha vært ansatt som ganske ung. Hvordan så hun ut da ?
Tja, den einaste som eg trur har teikna frøken Vable som ung, er han der rosa mannen, og i hans versjon var det ikkje Skrue som tilsette frøken Vable, men systrene hans (og for dei var det nok ikkje så viktig for intervjuprosessen kor lekker ho var).
Derimot ser jo ikkje den italienske frøken Vable (som er same figur, men likevel er teikna som ei høg blondine) så heilt borti natta ut.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
10.01.2005, 23:40

Ellers kan nevnes den lekre blondinen som prøver å forføre en begeistret Langbein i Mikke-historien om "Den usynlige banditt" i Pocket nr. 20. For de som ikke føler noen dragning mot ender og mus, kan jeg for øvrig opplyse at Blondi - kuriøst nok - er tegnet i en 100% realistisk og menneskelig strek.
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Karamell
40 år, Oslo
11.01.2005, 10:18

Var det i nummer 20? Trudde at det var i eit seinare nummer ... 25 eller 29 eller 33 ...
Det var ho som røkte mentolsigaretter, ikkje sant? Som Langbein ei stund mistenkte for å vera transvestitt?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.01.2005, 10:24

Olaf Solstrand skreiv:
Var det i nummer 20? Trudde at det var i eit seinare nummer ... 25 eller 29 eller 33 ...
Det var ho som røkte mentolsigaretter, ikkje sant? Som Langbein ei stund mistenkte for å vera transvestitt?
Det med mentolsigarettene stemmer iallfall. Og jeg mener ganske riktig å huske en noe forvirret Langbein stotre noe om at "Jenta er Småen... eh... Småen er en jente". (Småen er skurken i historien) "Transvestitt" nevnes vel riktignok ikke direkte. Er ganske sikker på at det var i nr. 20, men har ikke sjekket. Den lekre jenta (og resten av historien) ble for øvrig ført i pennen av il italiano classico Giovan Battista Carpi.
Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com
Innlegget blei sist redigert 11.01.2005, 11:11 av Karamell
Karamell
40 år, Oslo
11.01.2005, 11:10

Klara Karamell skreiv:
Det med mentolsigarettene stemmer iallfall. Og jeg mener ganske riktig å huske en noe forvirret Langbein stotre noe om at "Jenta er Småen... eh... Småen er en jente". (Småen er skurken i historien) "Transvestitt" nevnes vel riktignok ikke direkte.
Neidå, men han trudde at ho var ein mann i dameklær.
Men eg hugsar at eg tenkte at den mannen måtte vere UTRULEG dykteg til å forkle seg om han var den jenta, fordi ho jo var vanvittig feminin.
Er ganske sikker på at det var i nr. 20, men har ikke sjekket.
Har sjekka, og du har rett.
Den lekre jenta (og resten av historien) ble for øvrig ført i pennen av il italiano classico Giovan Battista Carpi.
Og det brilliante manuset var skrive av il italiano classico Guido Martina.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.01.2005, 11:43

Magica uten tvil (knurre). Men hvis enn mener alle i en Donald historie så er Stella (hun fra en annen planet) som har opptrådt i endel Donald pocketer en meget god nummer to.
Scrooge
34 år, Åmli
11.01.2005, 21:12

Prinsesse Dolly (fra en annen planet, husker ikke hvem) i DP 167. Mhm...! Dette ligner ikke i det hele tatt på den vanlige Dolly, en MYE bedre utgave...!
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
21 år, Bamble
11.01.2005, 21:54

Scrooge skreiv:
Magica uten tvil (knurre). Men hvis enn mener alle i en Donald historie så er Stella (hun fra en annen planet) som har opptrådt i endel Donald pocketer en meget god nummer to.
Wilfu skreiv:
Prinsesse Dolly (fra en annen planet, husker ikke hvem) i DP 167. Mhm...! Dette ligner ikke i det hele tatt på den vanlige Dolly, en MYE bedre utgave...!
Samme person. Oversetterne roter litt med navn iblant, selv om jeg skulle likt å vite hva de røkte da de kalte henne Dolly.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
11.01.2005, 23:38

Jeg er helt enig med AC! Gylne Gulda selvfølgelig. Magica er en værdig
nr.2. og Queen Cleopickerel fra "Hall of the Mermaid Queen" ( US 68 - 1967 ) er heller ikke uden evner!
"LIFE IS BUT A GAMBLE. LET FLIPISM CHART YOUR RAMBLE:"
Hans Christensen
Danmark
13.01.2005, 05:34

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.