Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Andebys mest sexy innbyggere

Andeby Online > Diskusjonsforum > Andebys mest sexy innbyggere

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

I et forsøk på å gi forumets ofte noe akademisk-teoretisk-anemiske linje noe mer kjøtt og blodl:
Hvem av Andebys innbyggere (ender, mus og hva vet jeg) er mest sexy?
Av damene må det vel for min del være den vesle brunetten Minni og ikke å forglemme den småkinky goth-dama Magica. (Hespetreet og skvaldrekjerringa Dolly er for sin del turn off el grande!). Når det gjelder gutta, er vel Anton i utgangspunktet en kjekk kar, men flaksen og innbilskheten gjør ham mer uinteressant enn selv Langbein.
Jeg går ut fra at rundt 90% av aktørene på dette forumet er menn, men dette kunne vel uansett være et interessant emne for alle donaldister, uansett legning og kjønn?

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Karamell
40 år, Oslo

09.01.2005, 03:50

Det er vel ein diskusjon vi ikkje har hatt på ei stund, ja. :-)

Dersom vi som "Andebys innbyggere" reknar "alle Disney-figurar som har vore med i eit donaldblad", er det etter mi meining liten tvil om at Magica frå Tryll topper den lista med svært god margin.

Og når det gjelder gutta ... hm, det var verre ... Hadde det ikkje vore for den voldsomt høge alderen hadde nok Skrue vore ein klar tetfavoritt der, men det får vere grenser. Kanskje den gamle ishockeyspelaren Mikke? Nei, eg trur eg landar på den kappekledde hemnaren, Fantonald. Standard-Donald trur eg skremmer vekk dei fleste med temperamentet sitt, men når han får på seg kostymet er han litt av eit syn.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 07:43 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.01.2005, 07:22

Magica selvfølgelig.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

09.01.2005, 10:24

Magica! ho er den einaste dama med tak i!

@:)

akelakk
38 år, Tingvoll

09.01.2005, 10:43

Skrue.

"Kven er kven" ruler lizzom

Merlock

09.01.2005, 11:57

Magica fra Tryll bor så absolutt ikke i Andeby. Hun bor i Italia.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

09.01.2005, 14:16

Det var grunnen til at eg starta mitt innlegg med "Dersom vi som "Andebys innbyggere" reknar "alle Disney-figurar som har vore med i eit donaldblad"" ... fordi eg fekk eit inntrykk av at det ikkje var den diskusjonen Klara Karamell ville ha.

Men eg kan jo leggja til at Carl Barks i "Isle of Golden Geese" (US 45) visar at Magica tydelegvis har eit husvære i Andeby - og sjølv om ho ikkje er fastbuande der, bør ho vel vere gyldig i denne samanhengen likevel når ho faktisk har ein bustad i Andeby? :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 15:29 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.01.2005, 14:26

Hvis vi snakker universet omkring Andeby har jeg ingen tvivl - Gulda. Grønne øjne, gyldent hår, Klondikes stjerne nummer et. Om jeg var en and... ja så...

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

09.01.2005, 14:29

AC skreiv:

Hvis vi snakker universet omkring Andeby har jeg ingen tvivl - Gulda. Grønne øjne, gyldent hår, Klondikes stjerne nummer et. Om jeg var en and... ja så...

Ho kom nesten med i mi liste òg, til eg kom på at "grønne øjne, gyldent hår, Klondikes stjerne nummer et" var på slutten av 1800-talet, og at ho har blitt betraktelig eldre etter det. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.01.2005, 14:32

Olaf Solstrand skreiv:

Men eg kan jo leggja til at Carl Barks i "Isle of Golden Geese" (US 45) visar at Andeby tydelegvis har eit husvære i Andeby

???

"Kven er kven" ruler lizzom

Merlock

09.01.2005, 15:27

Merlock skreiv:

???

Skrivefeil frå eit slitent hovud etter å ha jobba heile natta. Skulle sjølvsagt vera at Magica har eit husvære i Andeby. Retta no.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.01.2005, 15:30

Magica kan bu hos meg, eg har plass, kanskje ho ikkje er grei? kanskje eg ikkje vil ha ho i hus?

akelakk
38 år, Tingvoll

09.01.2005, 15:34

Fantonald? Tja......Bedre enn Super-langbein ihvertfall;-) Men den unge Skrue fra Klondike-tida er klar favoritt! Kan ikke komme på noen andre akkurat nå....
Den _*unge*_ Gulda er absolutt vinneren på damesiden, Magica følger tett opp. Men at noen kan tenke på _*Minni*_ som sexy....=/ Prinsessen (what's her name?) i Barks "De små grønne" kommer ihvertfall høyere opp. Og Donald har vel hatt flere kjærester opp gjennom tidene...... Må sjekke opp noen gamle blader før jeg kan si noe mer...

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 18:10 av Andungen

Andungen
19 år

09.01.2005, 17:00

Dolly seff ;-)

chs

09.01.2005, 17:23

....uansett klarer jeg ikke å se på ender, mus, kuer eller hunder som "sexy". Men så har du jo vellbygde Madam Trippel X fra "Farlig forkledning" da....

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 18:03 av Sleipe-Simon

Sleipe-Simon

09.01.2005, 18:01

Olaf Solstrand skreiv:

Hadde det ikkje vore for den voldsomt høge alderen hadde nok Skrue vore ein klar tetfavoritt der,

Hørt om Lo$?

Og når det gjelder damene synes jeg ogsåå at man kan nevne den unge Penny - hun har et fint gemytt. Og så har vi selvsagt den unge Gyldne Gulda.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 21:49 av Sigvald

Sigvald
42 år, Stavanger

09.01.2005, 21:48

Om ein ser bort frå diverse skodespelarinner o.l. med små opptredenar for å forføre Donald etc. så er vel dette Magica eller muligens unge Gulda, ja... på herrefronten er eg ikkje heilt sikker på kva eg skal sjå etter, men Anton eller Mikke kanskje? Skjønt dei mest ihuga Disney-elskerene vil vel meine spøkelseskladden... i sivil. ;-)

EDIT: Ja, Sigvald, meinte "sivil", tastefeil. :-)

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Innlegget blei sist redigert 09.01.2005, 23:35 av Loke Aesir

Loke Aesir
24 år, Vik

09.01.2005, 22:24

Sigvald skreiv:

Hørt om Lo$?

Jada, men eg bestemte meg altså for å gå ut frå "notid" i Andeby, og ikkje tilbakeblikk. Og då kan det ikkje leggjast under ein stol at Skrue er av ganske høg alder.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

10.01.2005, 03:41

Sleipe-Simon skreiv:

....uansett klarer jeg ikke å se på ender, mus, kuer eller hunder som "sexy". Men så har du jo vellbygde Madam Trippel X fra "Farlig forkledning" da....

Om ho bur i andeby er ho klart å foretrekke, hadde ho ikkje ei venninde og? Litt tattoovert og greier!

akelakk
38 år, Tingvoll

10.01.2005, 09:02

Loke Aesir skreiv:

Om ein ser bort frå diverse skodespelarinner o.l. med små opptredenar for å forføre Donald etc.

Jeg mener å huske at særlig italienerne har vært flinke til å lansere slike forføreriske vamper. Fra en av de tidligste Fantonald-historiene (i pocket nr. 30-og-noe) husker jeg bl.a. den snertne, men langt fra ufarlige Tulle Slem. Og i pocket nr. 16 eller deromkring får vi treffe femme fatal'en Sexa Pihl (navnet sier alt!). Så får det heller være at hun i realiteten er et av Magicas alter egoer.

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Innlegget blei sist redigert 10.01.2005, 16:04 av Karamell

Karamell
40 år, Oslo

10.01.2005, 16:02

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.