Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Don Rosa Hall of Fame bok nr. 2

Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosa Hall of Fame bok nr. 2

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Olaf Solstrand skreiv:

"Det er ikke alle som handler over nett"? Vel, då har dei berre seg sjølv å takke. Det er frykteleg enkelt, heilt trygt, og ein har tilgong til det aller, aller meste på nettet. Så lenge boka er tilgjengeleg på Internett (dei fleste bøker er det) og du har tilgong til Internett, kan du ikkje påstå at boka ikkje er tilgjengeleg for sal i Stavanger.

Det er dessverre ikke så enkelt. Jeg mener å huske at AC i sin tid prøvde å bestille "Farbror Joakims Liv" fra Sverige, men at det ikke gikk an fra Danmark. I 2000 var det heller ikke mulig for meg å få kjøpt den finske DR-kalenderen fra Norge - jeg måtte få en finsk venn til kjøpe den i Finland og sende den til meg. På samme måte har jeg også vært borti folk med KISS-videoer o.l. til salgs, men som kun selger innenfor Nord-Amerika. Med andre ord så er Tronsmos internettsalg IKKE godt nok med mindre det er mulig for AC å handle med dem fra Vildbjerg eller Nissum.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
42 år, Stavanger

30.12.2004, 01:36

Dette er en NORSK utgivelse og det at den hadde blitt solgt i alle Norges kiosker, bokhandlere og butikker hadde ikke garantert at noen i Danmark hadde fått kjøpt dette.

Hvis du virkelig er så genuint opptatt av at AC skal få denne boken så hjelper du han. Det er det vi har venner til, er det ikke det?

Hvis du ikke er interesert i å hjelpe AC så kan jeg godt gjøre det noe jeg har tilbudt flere ganger før men han har aldri tatt kontakt. Det beviser vel egentlig at han ikke er interesert men du skyver andre foran deg for å kunne gjøre livet litt surere for andre.

Innlegget blei sist redigert 30.12.2004, 05:15 av Olaf Moriarty Solstrand

Lars Olav
32 år, Grimstad

30.12.2004, 01:45

Sigvald skreiv:

Det er dessverre ikke så enkelt. Jeg mener å huske at AC i sin tid prøvde å bestille "Farbror Joakims Liv" fra Sverige, men at det ikke gikk an fra Danmark.

Nei, det kan godt hende. Men kva så? Det har ingenting å gjera med det vi snakkar om. Dersom ein person i Vildbjerg eller Nørre Nissum har lyst på denne boka, hjelper det denne personen uansett lite om boka er tilgjengeleg i alle kioskane og butikkane i Stavanger, Trondheim, Bergen og alle andre norske byer, tettstader og bygder. Det er altså ein heilt anna diskusjon.

Nettutsalet til Tronsmo er tilgjengeleg for alle som bur i Noreg med tilgong til Internett (som dei fleste - om ikkje alle - kan bruke heilt gratis på sitt lokale bibliotek), og er altså å få kjøpt i heile landet. For å ikkje fornærme nokon, kan eg leggja til at eg faktisk ikkje veit om Tronsmo er tilgjengeleg for danskar eller ikkje - det kan godt hende at dei er det. Greitt, det kunne sjølvsagt vere ønskeleg at alle nettbutikkar i verda var tilgjengelege frå overalt i verda, men det er ein heilt annan diskusjon enn det du opprinneleg klaga på her, for sjølv om boka hadde vore tilgjengeleg på alle bensinstasjonane i Noreg, hadde ho likevel ikkje vore å få tak i i Vildbjerg eller Nissum.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.12.2004, 05:27

Olaf Solstrand skreiv:

Dersom ein person i Vildbjerg eller Nørre Nissum har lyst på denne boka, hjelper det denne personen uansett lite om boka er tilgjengeleg i alle kioskane og butikkane i Stavanger, Trondheim, Bergen og alle andre norske byer, tettstader og bygder.

Jo det hjelper dersom denne personen i Vildbjerg/Nissum har en venn i Stavanger som kommer på besøk i februar...

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

30.12.2004, 16:28

Kan ikkje den vennen i Stavanger berre bestille boka på Tronsmo, då?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.12.2004, 16:37

Olaf Solstrand skreiv:

Kan ikkje den vennen i Stavanger berre bestille boka på Tronsmo, då?

Jo, dersom:
a) AC ber ham om det
og
b) Det er nok å sende bestillingen via en vanlig e-post til Tronsmo

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

30.12.2004, 16:40

Sigvald skreiv:

Jo, dersom:
a) AC ber ham om det

Og dersom AC ikkje gjer det, er det uansett ikkje noko problem, for då hadde vel denne venen heller ikkje kjøpt den same boka frå ein bokhandel i Stavanger.

og
b) Det er nok å sende bestillingen via en vanlig e-post til Tronsmo

Nettbutikken er iallfall like enkel som å sende e-post. Det kan godt hende at det går an å sende vanleg e-post til Tronsmo (såvidt eg forstår går det jo an å ringe), men det er ikkje vanskeleg å bruke nettbutikken deira heller. Heilt problemfritt.

Men uansett blir det ein dum diskusjon ettersom nettbutikken til Tronsmo ER tilgjengeleg i utlandet. Og forsåvidt vil eg anta at folk flest i Vildbjerg og Nørre Nissum ikkje har så stor interesse av denne bokserien uansett - dei held seg nok til den danske.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.12.2004, 16:49

Jeg er ikke helt med her... hvorfor sender I ikke en mail, hvis noget er vigtigt - får ikke tjekket dette forum så tit længere :-)

Jeg vil meget gerne lægge mine hænder på et norsk eksemplar af HOF 5. Jeg har jo også en kalender til dig Sigvald, som jeg nok burde få sendt snart, ikke?

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

30.12.2004, 23:51

AC skreiv:

Jeg er ikke helt med her... hvorfor sender I ikke en mail, hvis noget er vigtigt - får ikke tjekket dette forum så tit længere :-)

Jeg vil meget gerne lægge mine hænder på et norsk eksemplar af HOF 5. Jeg har jo også en kalender til dig Sigvald, som jeg nok burde få sendt snart, ikke?

Siden det nå er lange tråder om dette tar jeg heller og summerer opp dette for deg slik at du skal slippe og lese alt:

* Hvis du er interesert i å kjøpe HOF5 så er det bare å bestille den hos www.tronsmo.no når de får den inn der. Etter en titt på sidene deres skal det være mulig for hvem som helst / hvor som helst og bestille herfra.

* Hvis du mot formodning ikke får bestilt fra Tronsmo er det bare å kontakte Olaf (eller meg for den sags skyld, hjelper gjerne jeg) så ordner vi det for deg. Sigvald har lagt seg på magen her og gjort seg vanskelig så siden denne boken ikke er tilgjengelig i Stavanger (og aller helst i den butikken som ligger nærmest der han bor) så nekter han å bestille fra Tronsmo (hvis de da ikke tar bestillinger på email, for han nekter og gjøre det på den vanelige måten slik alle vi andre gjør det).

Jeg bor forresten rett ved siden av Tronsmo, så jeg kan fint spørre dem om hva som helst hvis det skulle være noen spørsmål :-)

Innlegget blei sist redigert 31.12.2004, 06:00 av Olaf Moriarty Solstrand

Lars Olav
32 år, Grimstad

31.12.2004, 01:57

Såg meg nøydt til å slette eit par innlegg her (pluss den linja som førte til dei innlegga) - men for å gjenta det Lars Olav sa i tilfelle Sigvald ikkje fekk det med seg medan innlegget framleis stod her: det er ingen som har sagt at du er nøydt til å kjøpe fleire abonnement. Du kan bestille Don Rosa-bøkene på Tronsmo. AC kan til og med gjera det sjølv dersom han har lyst til det.

Men denne diskusjonen byrjar å bli ganske så hypotetisk ...
_***_ Det er riktig at det er vanskeleg å få tak i enkeltbøker i eit abonnement som seljast berre som heile abonnement og ikkkje enkeltvis i bokhandel. Men akkurat desse bøkene _*er*_ tilgjengelege i bokhandel, fordi ein bokhandel - den sannsynlegvis beste teikneseriebokhandlen i landet - faktisk har anstrengt seg meir enn normalt for å få tak i bøkene.
_***_ Det er riktig at det sannsynlegvis ikkje går an å få kjøpt Hall of Fame over disk i Stavanger, Trondheim, Bergen, Tromsø, Skatval eller Longyearbyen, eller andre stadar i Noreg utanfor Oslo. Men det går likevel an å få kjøpt boka der, ettersom Tronsmo har ein veldig god nettbutikk, og boka difor er tilgjengeleg overalt.
_***_ Det er riktig at enkelte nettbutikkar ikkje leverer til utlandet. Men det gjelder ikkje i dette tilfellet, ettersom Tronsmo sender ting overalt.

Så kan vi ikkje berre vere einige om at problematikken "det går ikkje an å få tak i bøkene" ikkje eksisterer, og slutte å krangle om akkurat det? Ja, det er litt vrient å få tak i bøkene (les: bøkene er ikkje akkurat billige, og ein må anten dra til Oslo eller handle på nettbutikk for å få tak i dei - eller kjøpe eit abonnement), men det er faktisk sånn det er å interessere seg for smale ting, og eg er sikker på at eg ikkje fornærmer AC når eg seier at å samle på alt Don Rosa har gitt ut i alle land i heile verda er ei ganske smal interesse. Og etter at Tronsmo byrja å selja desse bøkene er dei faktisk tilgjengelege for alle.

Sånn, då er vi ferdige med det. OK?

For å gå tilbake til det tråden starta med: Eg trur at fleire hadde klaga dersom "Forget me not" ikkje hadde stått i denne boka enn det er folk som klagar på at historia blir utgitt no. Eg skal vel ikkje seie at eg trur at dei fleste Don Rosa-fans her i landet abonnerer på Hall of Fame, men eg trur at dei aller fleste av dei aller ivrigaste fansa han har her i landet, altså dei som har oversikt over alle historiene han har laga og prøver å oppnå ei komplett samling, abonnerer på serien. Difor er nok dette eit problem som ikkje så mange opplever. Dessutan har vel Egmont frå starten av sagt at dei kjem til å gi ut ei Don Rosa-bok i året, og at historiene hans vil bli utgitt kronologisk. Eg har alltid tolka det slik at historier Don har skrive som ikkje har blitt utgitt på norsk enno, ville vera med i denne serien. Støtter uansett eifjell i at denne serien er eit must for alle frelste Don Rosa-fans - og Hertug Kvakkens, du høyrar ut som ein av dei. Og eg tviler på at Egmont har spekulert i å trykke historia på denne måten for å selja fleire bøker. Dei færraste vil seie at "Forget me not" er eit høgdepunkt i boka, og dei annonserer heller ingen stadar med at abonnementet inneheld ei bok som inneheld ei historie med teikningar av Don Rosa som enno ikkje har vore utgitt på norsk. Får dei solgt fleire abonnement berre fordi denne historia står i boka, trur eg vi snakkar om opp til to-tre stykker. Så nei - dette er neppe noko dei har spekulert i. Vel, det er mi meining.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

31.12.2004, 06:56

Først vil jeg si meg enig i nesten alt du skriver her Olaf!

Olaf Solstrand skreiv:

Ja, det er litt vrient å få tak i bøkene (les: bøkene er ikkje akkurat billige, og ein må anten dra til Oslo eller handle på nettbutikk for å få tak i dei - eller kjøpe eit abonnement), men det er faktisk sånn det er å interessere seg for smale ting.

Herer jeg dog uenig. For det første blir det galt å sammenlikne HOF med indekset mitt (slik du tidligere har gjort) dessuten ville vel disse bøkene heller ikke ha blitt solgt fra bokhandel i Danmark og Sverige dersom de hadde vært så "smale".

Etter e-post kontakt med AC har jeg i dag sendt en e-post til Tronsmo hvor jeg bestiller boken for AC - så håper jeg at alt ordner seg.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
42 år, Stavanger

31.12.2004, 17:50

Jo, å interessere seg for å samle Don Rosas samlede verker er faktisk relativt kjempesmalt. Det henvender seg til smale grupper i fleire land, men det er likevel smalt. Så smalt at ein bør ta problema med å få tak i det som ei utfordring.

Nokon her som har lest teikneserien "Red Meat"? Den har til og med gått i Noregs nest største teikneserieblad i ein periode - i Noreg, som er LANGT borte frå Sambandsstatane der serien er laga. Det kan likevel ikkje herske tvil om at serien er kjempesmal. At smale ting er tilgjengeleg for dei store massane av og til er berre hyggeleg, men det gjer dei sjeldan mindre smale.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

31.12.2004, 17:58

Sigvald skreiv:

For det første blir det galt å sammenlikne HOF med indekset mitt (slik du tidligere har gjort)

Jo, men det einaste gale ved det er at HOF er eit kommersielt prosjekt, medan indekset ditt er meir idealistisk i grunntanken, og det gjer vel berre argumentasjonen for at dei må få utgi det som dei meinar er mest lønnsamt (og dermed på den måten som gjer det mest sannsynleg at serien ikkje blir nedlagd etter kort tid grunna dårlege salgstal) blir endå sterkare?

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
24 år, Vik

31.12.2004, 20:39

Olaf Solstrand skreiv:

Jo, å interessere seg for å samle Don Rosas samlede verker er faktisk relativt kjempesmalt. Det henvender seg til smale grupper i fleire land, men det er likevel smalt. Så smalt at ein bør ta problema med å få tak i det som ei utfordring.

En annen ting som er enda smalere er for en danske og ønske alt som også kommer ut på norsk (I tillegg til å kjøpe akkurat de samme bøkene på dansk). Jeg sier selvfølgelig ikke at det er noe galt med det (så ikke prøv deg på å tillegge meg noen meninger jeg ikke har nå Sigvald) men jeg vil vel tørre å påstå at det kun finnes en håndfull mennesker i verden som måtte ha interesse av dette og det er enormt smalt.

Lars Olav
32 år, Grimstad

01.01.2005, 01:26

Tak
Men engang Rosa-kompletist altid rosa-kompletist - når jeg nu i forvejen har langt det meste af det Rosa der er udkommet på norsk så må jeg vel blive ved med at ønske mig at have det, ikke? Og nu er det jo ikke så vanskeligt fordi jeg har kontakter her :-)

AC
29 år, Danmark

01.01.2005, 02:51

AC skreiv:

Tak
Men engang Rosa-kompletist altid rosa-kompletist - når jeg nu i forvejen har langt det meste af det Rosa der er udkommet på norsk så må jeg vel blive ved med at ønske mig at have det, ikke? Og nu er det jo ikke så vanskeligt fordi jeg har kontakter her :-)

Jeg er helt enig AC, men du er vel enig i at det er relativt få som driver med dette? (Hvis det ikke da bare er deg).

Det var det som her ble nevnt at når man driver med en sammling som så få driver med så må man regne med å jobbe litt for å få den komplett. :-) Men du er heldig og har mange venner i Norge så det er ikke noe problem og skaffe disse selv om en av vennene skulle være litt sær når det gjelder betingelsene for å kunne hjelpe. ;-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

01.01.2005, 18:35

Lars Olav, jeg kender ikke mange donaldister der er så, for at rbuge et svensk og rammende udtryk tokiga som mig 8altså tossede. kender ikke andre danske norsk Rosa-kompletister nej.

AC
29 år, Danmark

01.01.2005, 23:09

AC skreiv:

Lars Olav, jeg kender ikke mange donaldister der er så, for at rbuge et svensk og rammende udtryk tokiga som mig 8altså tossede. kender ikke andre danske norsk Rosa-kompletister nej.

Det gjør jo din sammling unik i Danmark ;-)

Lars Olav
32 år, Grimstad

01.01.2005, 23:23

AC skreiv:

Jeg mener å huske at Thomas da har noe på norsk :-)

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Innlegget blei sist redigert 02.01.2005, 00:11 av Sigvald

Sigvald
42 år, Stavanger

02.01.2005, 00:10

Sigvald skreiv:

Jeg mener å huske at Thomas da har noe på norsk :-)

Men det gjer han vel ikkje til komplettist? :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.01.2005, 00:17

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.