Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Well done!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Well done!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Glimrende!Jeg ser at tråden "Merlock" er slettet. Det kan bare bety en ting: At personangrep ikke aksepteres i dette forum. Meget bra, meget bra.
Jeg er nesten takknemlig for at det ble tatt affære. :-)
Det er ok å kritisere meg, men i den slettede tråd ble jeg fremstilt som en gal tulling! (Vel, det kan forsåvidt stemme, men personangrep ER personangrep.)

Ja, da er den saken heldigvis ute av verden.

"Kven er kven" ruler lizzom

Merlock

17.12.2004, 22:46

Merlock skreiv:

Glimrende!Jeg ser at tråden "Merlock" er slettet. Det kan bare bety en ting: At personangrep ikke aksepteres i dette forum. Meget bra, meget bra.
Jeg er nesten takknemlig for at det ble tatt affære. :-)
Det er ok å kritisere meg, men i den slettede tråden ble jeg fremstilt som en gal tulling! (Vel, det kan forsåvidt stemme, men personangrep ER personangrep.)

Her er jeg helt enig med deg Merlock. Det er dessverre alt for mange som tar mannen i stedet for ballen (og jeg snakker ikke her primært om AOL-forumet).

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 18.12.2004, 02:12 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

18.12.2004, 02:12

Trolling er ikke bra. Personangrep er heller ikke bra. Derfor finner jeg det litt merkelig at "Merlock"-tråden ikke ble slettet for lenge siden, mens alle mine trolle-innlegg forsvant så fort noen hadde lest dem. Betyr dette at personangrep er mer akseptabelt enn trolling?

Merlock

18.12.2004, 14:28

Som du kanskje hugsar blei Merlock-tråden oppretta på eit tidspunkt då sletting av innlegg ikkje gjekk an. Og etter det har det vore så mykje trafikk her at tråden ganske fort var på ei heilt anna side, og der er ikkje moderatorane dagleg.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

18.12.2004, 14:53

Olaf Solstrand skreiv:

Som du kanskje hugsar blei Merlock-tråden oppretta på eit tidspunkt då sletting av innlegg ikkje gjekk an. Og etter det har det vore så mykje trafikk her at tråden ganske fort var på ei heilt anna side, og der er ikkje moderatorane dagleg.

Beklager, jeg har ikke hukommelse som en elefant....:-)

Merlock

18.12.2004, 14:57

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.